زمانی که تفحص لغات کلیدی را اعمال دادید و محتوایتان را فراهم کردید، وقت آن رسیده که محتوایتان را seo فرمایید. مهم‌ترین عمل برای سئوی محتوا، قرار دادن کلیدواژۀ اساسی نوشته‌علمی آموزش سئو مشهد  در بخش‌های پایین میباشد: تیتر نوشته‌علمی (H1) اولی جمله نوشته‌ی علمی تیتر بهینه سازی (Meta Title) توضیحات seo (Meta Description) نشانی شیت پست بلاگ (URL) در بین متن محتوا فراموش نکنید که شما برای عموم می‌نویسید خیر موتورهای جست‌وجو؛ پس بایستی با قواعد تایپ کردنِ صحیح و اصولی آشنا باشید. توصیه ما این میباشد که در طول تایپ کردن محتوا، به تامل به‌عمل بردن لغات کلیدی نباشید؛ چراکه به‌طور طبیعی برای تایپ کردن یک آیتم خاص از عبارت‌های کلیدی مرتبط با به عبارتی آیتم به کار گیری می کنید. نگران موتورهای جست‌وجو هم نباشید. الگوریتم‌های این سیستم‌ها بسط کرده‌اند و به‌خیر میتوانند کلمه ها کلیدی اساسی را یار و همدم با هم معنی‌های آن تشخیص دهند. پس برای هجران از تکرار لغت ها کلیدی (که به چگونگی و خوانایی محتوای شما جراحت می‌زند)، میتوانید از هم معنی آنان به کارگیری کنید. مثلا در صورتی‌که میخواهید نوشته‌ی‌علمی‌ای با تیتر «بازاریابی چیست؟» بنویسید و عبارت کلیدی شما «تمجید بازاریابی» میباشد، میتوانید از عبارت‌هایی مثل «مضمون‌ بازاریابی»، «تعریف و تمجید مارکتینگ»، «مارکتینگ چیست؟» و «Marketing یعنی چه؟» به کارگیری فرمائید. به عبارتی‌طور که می بینید، ما به جای این که عبارت کلیدی اولیه را تکرار کنیم، از مفاهیم و لغات مترادف استفاده کرده‌ایم.محتوای مدام سبز ساخت و ساز فرمایید سفارش بهتری که میتوانیم برای سئوی وب لاگ به شما بدهیم، تایپ کردن محتوای مدام سبز (evergreen) میباشد. محتوای مدام سبز تاریخ انقضا ندارد و دیرین نمی شود. این نوع از محتوا هم ترافیک ثابتی برای اینترنت‌وب سایت شما داراست و هم نیازی به به‌روزرسانی مداوم آن وجود ندارد. مثلا مقالۀ «seo چیست؟» در بلاگ وبزی یک مورد مدام سبز هست و ما هر روز از گوگل برای این نوشته‌ی‌علمی ورودی داریم؛ ولی مقالۀ «5 ترفند اصلی بهینه سازی در سال 2019» زیرا برای مجال خاصی مندرج، محتوای مدام سبز وجود ندارد. برای تایپ کردن محتوای مدام سبز، باید عبارت‌های کلیدی و موضوعاتی را پیدا فرمائید که مربوط به کسب‌وکارتان می باشند و مدام جست‌وجو میگردند. بدین موضوعات، «موضوعات مدام سبز» می گویند.