تکنیک طولانی کردن عمر محتوا
تکنیکهای طولانیتر کردن چرخه عمر محتوا طولانیتر کردن چرخه عمر محتوا به شما امداد میکند تا بیشترین منفعتوری را از محتوای خود آموزش سئو در مشهد داشته باشید و در طی بیشتری در درجههای بالاتر نتایج جای بگیرید. در این قسمت به چند تکنیک کاربردی برای ارتقا چرخه، اشاره خوا هیم کرد: فرمت محتوای خود را تغییر دهید: میتوانید با تبدیل پستهای وبلاگ به ویدیو، وبینار، اینفوگرافیک، پادکست، محتوای خود را تغییرو تحول دهید. این شغل نه تنها دسترسی به محتوای شما را افزایش میدهد، بلکه به نگهداری مرتبط بودن آن در زمان مجال یاری میکند. محتوای خود را بهروز نمایید: همانطور که در بخشهای پیشین اشاره شد، بهروزرسانی محتوا یک رویکرد عالی برای جدید و مرتبط نگه داشتن آن میباشد. میتوانید با افزودن اطلاعات، آمار یا نمونههای نو، محتوای خود را بهروز فرمائید. این عمل نه تنها محتوای شمارا بهروز نگه می دارد، بلکه به بهبود درجهبندی آن در موتورهای جستجو نیز کمک میکند. محتوای خود را تبلیغ کنید: تبلیغ محتوای شما، کلید زنده نگه داشتن آن است. محتوای خود را در شبکههای اجتماعی، از طریق کمپینهای بازاریابی ایمیلی و سایر وبسایتها از طریق بک پیوند به اشتراک بگذارید تا به مخاطبان بیشتری دست یابید. محتواهای خود را به هم پیوند دهید: لینک دادن محتوای شما به معنای لینک و پیوند دادن به سایر محتواهای مرتبط در وبوب سایت شما می باشد. این کار که به لینکسازی داخلی دارای اسم و رسم میباشد، به شما امداد میکند تا مخاطبان خود را درگیر و برای مقطع وقت گیر در وبتارنما خود نگه دارید که قادر است سبب ساز به سکوبندی بهتر در موتورهای جستجو و جذب ترافیک بیشتر شود.ترویج محتوا مهمترین واسطه در رسیدن محتوا به دست مخاطبان حقیقی شماست. در حالتیکه کلیه فرآیند قبل به نه انجام شده باشند، ولی سازوکار ترویج ضعیفی داشته باشید، به اهداف تجاری خود نخواهید رسید؛ باید به خاطر داشته باشید که مرحله نگهداری و بهروزرسانی، مکمل ضروری مرحله اشاعه می باشد. درصورتیکه محتوای خود را به درستی محافظت کرده و در طی و شیوه بهروزرسانی آن به توجه کار فرمایید، میتوانید به بهینهسازی چرخه، امیدوار باشید. رواج غالب محتوا با کمک حفظ و نگهداری و بهروزرسانی زیرکانه تکمیل میگردد. به همین ادله میاقتدار این دو مرحله را به عنوان مهمترین فرآیند چرخه عمر محتوا در نظر گرفت.