متا تگ معرف وبسایت به گوگل (google site verification) متاتگ “معرفی وب سایت به گوگل”، تنها آموزش سئو در مشهد  برای استحصال به پنل سرچ کنسول گوگل میباشد. این کد بوسیله گوگل به رئیس داده می گردد و در‌صورتی‌که که آن را در نصیب head وب سایت خویش آموزش سئو مشهد  قرار دهد، گوگل اعتقادوباور پیدا میکند که فرد درخواست کننده برای نام نویسی گوگل کنسول، مالک وبسایت میباشد. اتصال به سرچ کنسول برقرار سات متاتگ generator از این متاتگ میتوانید برای وقتی استعمال نمائید که میخواهید معلوم نمائید ورقه متبوع از چه اپلیکیشن یا این که خدماتی جهت نشر محتوا استعمال می نماید. این متاتگ به طور کامل ازروی اراده می باشد و اثر چندانی در جايگاه و همت سایتتان در موتورهای کاوش ندارد. <“meta meta name=“generator” content=“wordpress 6.1.1> ورژن وردپرس ای که به کار گیری می کنید چه میباشد انقضا (Expire) این متاتگ تاریخ انقضای شیت را مشخص و معلوم می کند.تگ expires به گوگل اعلام میکند که محتوای این کاغذ منقضی گردیده و دیگر باارزش وجود ندارد به صورت معمول به کار گیری از این تگ پیشنها نمی شود برای وبسایت هایی که محتوای انها بعد از مدتی بی استعمال می گردند این تگ می تواند کاربردی باشد مانند سمینار سیستم سازی و دسته سازی یا این که وبینار این هفته یادگرفتن ابزار seo مثال <“meta name=“expires” conent=“mon, 09 may 2022> متا تگ ویوپورتviewport این تگ به مرورگر میگوید که چه طور ورقه را برای دیوایس گوشی رندر نماید. به عمل بردن این تگ به گوگل نماد میدهد که شیت گوشی فرندلی میباشد. همان طور که میدانید اکنون جستجوهای درون تلفن همراه بر روی کاوش درون دسکتاپ پیشی گرفته میباشد. هیچگاه مداقه ریسپانسیو بودن وبسایت در دیوایس‌های متفاوت را حداقل نگیرید. <“meta name=“viewport” content=“width=device-width,initial scale=1.0> برای minimum scale- maximum-scale برای زمانیکه مخاطب اذن زوم داراست به کارگیری می گردد و واحد سنجش دستکم و حداکثر بزرگ نمایی برگه را معلوم میکند تارنما هایی که ریسپانسیو نیستند این تگ را در هدر وب سایت خویش ندارند متا تگ (Robots) این متاتگ به شیوه عکس العمل ربات های جستجو گر با وب سایت شما، می‌پردازد. ولی تمامی ی ربات ها از این متاتگ تاسی نمی‌کنند (مانند ربات گوگل که در پی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد)، ولی بد وجود ندارد که در شیت اولیه وبسایت خویش آن را استعمال فرمائید. این متاتگ برای هنگامی اثرگذار خواهد بود که شما از robots.txt به کارگیری نکرده اید. در فرمان ذیل به ربات ها خواهید خاطرنشان کرد که شیت شمارا در لیست کاوش ذخیره کرده و از پیوند های مو جود در آن تاسی نمایند. “meta name=“robots ایندکس و فالو Noindex به گوگل می گوید که‌این کاغذ را اینکدس مکن و درون سرپ زنده اکران نده دراین‌صورت ایندکس نمی شود اما همچنان کرال می‌شود Nofollow به گوگل می‌گوید که لینک و پیوند های باطن این برگه را دنبال مکن اما گوگل معمولا خودش تصمیم می‌گیرد جدید ایندکس و جدید فالو Noarcive به گوگل می گوید از برگه اینجانب یک نسخه برداری کش مکن توی نتیجه ها سرپ این را می‌توانید برای محتواهایی که اعتبار مشخصی دارا هستند و یا این که لندینگ های مناسبتی و … بهره مند شد Notranslate یعنی ترنسلیت دیگر روی این شیت عمل نمیکند و استفاده کننده نمیمتونه این شیت را ترنسلیت نماید Noimageidex به گوگل می‌گوید که عکسهای این شیت را ایندکس نکند Nosnippet یعنی این شیت سوای اسنیپت در نتیجه ها نماد داده گردد Maximagepreview=حداکثر سایز تصویر Maxvideopriview=بیشرین وسعت کلیپ Anavaiableafter=از این تاریخ به آن گاه اذن دسترسی را نده متا تگ theme-color این متا تگ کلاً برای تغییر و تحول تم مرورگر و رنگ بخش نشانی توشه به کارگیری میشه <“meta name=”theme-color” content=”#f5f5f5> متا تگ شبکه های مردمی Open graph متا تگ‌های Open Graph یا این که OG قطعاتی از کد می باشند که طرز اکران URL های به اشتراک گذارده گردیده را در شبکه‌های‌اجتماعی در دست گرفتن می نمایند. آن‌ها بخشی از پروتکل Open Graph فیسبوک می‌باشند که به وسیله شبکه‌های‌مردمی دیگر مثل توئیتر و لینکدین هم به کار گیری می گردند. Open graph meta tag(http://ogp.me/) از توییتر عکس-بلندمرتبه-وک ی نمیاد هنگامی url سایتا شمارا می‌برند مکان دیگه در شبکه‌های‌عمومی اطلاعت بیشتر که احتمال کلیک فراتر رود og:local درین متاتگ بایستی گویش و مرزو بوم وب سایت خویش را مشخص و معلوم نمایید . برای کشور ایران مقدار را می بایست fa_IR می بایست درج فرمایید. <“meta property=”og:locale” content=”fa_IR> og:title در‌این متاتگ بایستی تیتر برگه یا این که مقاله درج گردد. بایستی تگ مرتبط با (تیتر پست و شیت) را در خدمت وبلاگدهیتان یا این که سیستم مدیرت محتوایتان را درون این متاتگ وارد نمائید. یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ”=meta property=“og:title” content> og:type درین متاتگ بایستی نوع اینترنت خویش اعم از بلاگ یا این که وب سایت بودن آن را معین نمایید . می بایست از لغات انگلیسی یعنی blog و article و profile و … به کارگیری فرمایید. og:url درین متاتگ می بایست نشانی کاغذ سرازیر یا این که مقاله درج گردد که مانند آیتم های پیشین می بایست از تگ مربوطه به کار گیری فرمائید. og:image درین متاتگ نیز می بایست ادرس تصویر شاخص شیت یا این که به عبارتی مقاله مربوطه درج خواهد شد ، که همچون آیتم های قبلی می بایست از تگ مربوطه مصرف شود. og:description درین متاتگ توضیحات پست یا این که کاغذ بایستی درج گردد که مانند آیتم قبلی می بایست از تگ مرتبط با سیستم رئیس محتوا یا این که خدمت وبلاگدهی مرتبط با توضیحات پست استفاد فرمائید. og:see_also در‌این متاتگ نیز می توانید پیوند پست شبیه یا این که پیشنهادی خویش را درج فرمائید. twitter card twitter:card نوع پیوند را در‌این متاتگ گزینش فرمائید . به طور ساده می بایست روی summary تهیه و تنظیم خواهد شد اما می توانید از مقادیر large یا این که image نیز به کارگیری نمائید. <“meta name”twitter:card” content=“summary> twitter:site در‌این متاتگ بایستی تیتر کلی وب سایت خویش را درج فرمایید. <“meta name”twitter:site” content=“@publisher_handle> twitter:title تیتر پست سرازیر <“meta name”twitter:title” content=“Page-Title> twitter:description توضیحات پست مربوط <“meta name”twitter:description” content=“Page> twitter:creator اسم تولیدکننده تارنما <“meta name”twitter:creator” content=“@author_handle> twitter:image:src درین متاتگ نیز می بایست ادرس تصویر شاخص شیت یا این که به عبارتی مقاله مربوطه درج گردد ، که همچون گزینه های قبلی بایستی از تگ مربوطه مصرف شود. <“meta name”twitter:image” content=“http://www.example.com/mage.jpg> متا تگ http-equiv خصوصیت سری http-equiv ، منحصربه‌فرد تگ meta است. خواص http-equiv یک هدر درخواست HTTP ، برای داده ها مقدار ویژگی content باطن تگ meta آماده می نماید. خصوصیت http-equiv قادر است برای مشابه سازی هدر جواب HTTP مصرف شود. خصوصیت سری content معمولا باطن تگ meta هم پا با خواص http-equiv و یا این که خواص name می‌آید. کلیه صفت های تگ meta اطلاعاتی را به عنوان متادیتا ها داخل مقادیر خویش مکان می‌دهند. خواص content معمولا اطلاعاتی از محتوای تارنما را برای خزش عالی موتورهای کاوش آماده می نماید. متا تگ رفرش محتوا مثال <“meta http-equiv=“refresh” content=“30> هر 30 ثانیه یکبار شیت رفرش گردد. در اختیار گرفتن کش (Cache-Control) برای مدیر روش انبار کردن صفحه های در مرورگر یوزرها، از این متاتگ استعمال می‌گردد. در اکثر مرورگرها محتویات برگه شما، مانند تصاویر، فولدر ها و .. در رم ذخیره می شوند تا در مراجعات آجل سریعتر به آن‌ها دست پیدا نمایند، ولی در مواردی ما یحتاج میباشد تا محتویات برگه از این سعی مصون بمانند. برای این مراد می‌توانید از این متاتگ به کارگیری نمائید. در تحت مقادیر قابل استعمال در‌این امر به یاور توضیحات گفته شده میباشد: