گوگل معمولا هر روز یک یا چند تغییر‌و تحول در الگوریتم های خود ایفا میدهد تا بتواند نتایج جستجو را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات قابل توجه و تعالی نیستند آموزش سئو در مشهد  ولی به ما امداد می کنند موقعیت جستجو را بیشتر از گذشته بهبود ببخشیم. گاهی از اوقات آپدیتی ممکن هست بیشتر از سایر آپدیت ها قابل توجه باشد. چنین به روز هایی که اساسی هستند را تایید می‌کنیم و اطلاعات مایحتاج آموزش سئو مشهد  وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا دیگران را در اختیارشان می گذاریم. به عنوان مثال هنگامی به روز سرعت را ارائه کردیم، سفارش ها و راه حل هایی هم برایش داشتیم. تعدادی بار در سال در الگوریتم های جستجو و سیستم هایمان تغییرات مهم ساخت و ساز می کنیم. به این آپدیت ها، آپ تو دیت های هسته می گوییم. چنین آپدیت هایی به گونه ای طراحی شده اند که ما‌را مطمئن می سازند ماموریت خود یعنی نماد دادن محتوای مرتبط و معتبر برای جستجوکنندگان را به صحت اجرا می دهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن می باشد بر روی Google Discover هم اثر بگذارد. چنین آپدیت هایی را خودمان تایید می‌کنیم چون تاثیرات قابل توجهی بر روی تارنما ها ساخت‌و‌ساز می کنند. بعضی از سایت ها ممکن هست در زمان این به روزرسانی ها متوجه افزایش یا کاهش رتبه یا ترافیکشان شوند. تارنما هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند در پی راه حل برطرف کردن مشکل خواهند بود. به همین خاطر همت می کنیم بهترین راهکار ها را ارائه دهیم تا دچار اختلال نشوند و کارهای خطا ایفا دهند. در بعضی از مفاد هم ممکن می‌باشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد. فرض نمائید آپدیت هسته گوگل ارائه شده و بعضی از صفحه ها شما آنقدرها که بایستی، عملکرد خوبی ندارند. ممکن می باشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید. این صفحه ها، راهنما و دستور کار های گوگل را نقض نکرده اند یا دچار جریمه دستی یا الگوریتمی نشده اند. گاهی از زمان ها هم کاهش تلاش صفحات ممکن هست به خاطر تغییرات الگوریتمی باشد. واقعیت این می باشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد صفحه خاص یا سایت خاصی را مقصود قرار دهد وجود ندارد. این تغییرات به خواسته بهبود ارزیابی محتواست. چنین تغییراتی ممکن می باشد صفحاتی که پیش از این سعی خیر نداشته اند را بالاتر بیاورد. بیایید این مسئله را با یک مثال استیناف کنیم و ببینیم آپ دیت هسته گوگل چه طور کار می کند. فرض فرمایید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی برتر در سال 2015 را منتشر کرده اید. یکسری سال بعد در سال 2019، فهرست خود را با فیلم های سینمایی جدید به روز می کنید چون حال فیلم هایی ارائه گردیده‌است که قبلا وجود نداشته و می توانید کاندید قرار دریافت کردن در‌این فهرست باشد. همچنین ممکن است بعضی از فیلم ها را دوباره تحقیق نمایید و متوجه شوید که آنها فعلا باید مقام بالاتری نسبت به قبلی داشته باشند. فهرست شما با گذشت زمان تغییر میکند و فیلم هایی که قبلا مقام بالاتری در آن داشتند ممکن می‌باشد به موقعیت های دیگری هدایت شوند. درباره آپ دیت های هسته گوگل هم، چنین اتفاقی شکل می‌دهد. همانطور که توضیح دادیم صفحاتی که بعداز به روز هسته، عملکرد خود را از دست می دهند و افت رتبه به دست میاورند ممکن می‌باشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن اختلال هم نباشد. برخی ها که بعد از این به روزرسانی کارکرد نه ندارند ممکن است احساس نیاز کنند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان جاری ساختن دهند. در چنین شرایطی توصیه میکنیم بر روی محتوای خود تمرکز نمائید و مطمئن شوید بهترین محتوا را در اختیار کاربران تان میگذارید. این همان چیزی می باشد که الگوریتم های ما به دنبالش می باشند. او‌لین گام این است که محرمانه به راهبرد ها ور اهنمایی که تا قبل از این داشتیم بزنید و دوباره کیفیت محتوای خود را بررسی نمایید. ما این پیشنهاد ها را با چند سوال ها آپدیت کرده ایم که می توانید از خودتان بپرسید و کیفیت محتوایتان را بسنجید: