الگوریتم موش کور
الگوریتم شاهین مقصود اصلی گوگل از معرفی الگوریتم “شاهین” (Pigeon)، رفع خلل شناسایی آموزش سئو در مشهد اشتباه مکان های تکراری در گوگل مپ بود و قصد داشت تا همه دستیابیوکارها را در نقشه گوگل نمایش دهد. با معرفی الگوریتم شاهین، شعاع فیلترینگ گوگل در تشخیص استحصالوکارها در گوگل مپ کوچکتر شد و استحصالوکارهای مشابه و نزدیک به یکدیگر حاذق به ثبت مکان خود در آموزش سئو مشهد نقشه گوگل شدند بدون اینکه نگرانی از تداخل مکانی داشته باشند. با این فعلا، هنوز هم استحصالوکارهایی وجود داراهستند که از آدرس مشترک استفاده میکنند، مثلا فروشگاههایی که در یک پاساژ تجاری قرار دارند. چرا نام این الگوریتم شاهین است؟ از آنجا که هنوز ممکن می باشد بعضی از حصولوکارها با معرفی الگوریتم شاهین به مشکل عکس العمل کنند، اما بخش اعظمی از آنها از مزیتهای این الگوریتم منفعتمند شدهاند. بهعنوان مثال، پس از معرفی الگوریتم شاهین، رقبا دیگر نمیتوانند از نام آنان برای سوءاستفاده استفاده کنند و با نام مشابه در نزدیکی آن ها فعالیت کنند. الگوریتم موش کور بهینه سازی محلی تأثیر قابل توجهی بر رونق استحصال و کارهای کوچک و همچنین تجربه کاربران در دریافت نتایج بهتر از جستجوهای خود داشته می باشد. با ارائه seo محلی، گوگل توانسته میباشد نتایج جستجو را بر پایه ی وضعیت جغرافیایی کاربران نمایش دهد. برای مثال، در حالتی که یک کاربر در منطقه گیشا در تهران عبارت “کافههای نزدیک من” را جستجو کند، گوگل با تمرکز به موقعیت جغرافیایی استفاده کننده، کافههای نزدیکترین به او را در ناحیه گیشا معرفی میکند. این فعالیت باعث رضایت کاربران شده و همچنین به استحصال و کارهای کوچک که قدرت رقابت با وبوبسایتهای بزرگتر را در لغت ها کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود نداشتند، امکان استفاده از مزیت seo محلی را میدهد و به رونق بیزنس آن ها کمک میکند. برای پیشرفت در عملکرد seo محلی برای کاربران، گوگل الگوریتمی به نام “موش کور” (Possum) را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۶ آخرین بار بهروزرسانی شد. این الگوریتم منجر شد حاصل seo محلی برای کاربران دقیقتر از قبل باشد و تجربه بهتری را برای آنها ساخت کند. الگوریتم تطبیق عصبی گوگل به تازگی اعلام کرده است که از الگوریتم “تطبیق عصبی” برای بهبود شعور مفاهیم در جستجوها به کارگیری میکند. دنی سالیوان از گوگل اعلام کرده است که این الگوریتم برای نسبتاًً ۳۰ درصد از جستجوها به شغل گرفته میشود. گوگل جدیدا یک نوشتهیعلمی تحقیقاتی منتشر کرده است که با موفقیت قدرتمند به تطبیق پرس و جوهای جستجو با صفحات وب مرتبط تنها با استعمال از عبارات جستجوی کاربر و محتوای صفحات وب هست. این الگوریتم، ممکن هست در برخی مفاد بهطور مستقیم به کار گیری نشود یا بهعنوان یکیاز الگوریتمهای گوگل در کنار دیگر الگوریتمها بهکار گرفته خواهد شد. از جمله، این یک نمونه از طریق کارایی یک الگوریتم “تطبیق عصبی” هست. تمام این تلاشها به مراد بهبود عملکرد جستجو در گوگل و ارائه نتایج با جزییات بیشتر و بر اساس با نیازهای کاربران میباشد.