Content Farmمزرعه محتوا
مزرعه محتوا یکی‌از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که در درحال حاضر اکنون حاضر اثر خویش را از دست داده و موجب جریمه تارنما بوسیله گوگل میگردد. درین تکنیک مدیران تارنما‌ها به نشر مقاله‌ها بی قیمت یا این که معدود بها در تعداد بالا پرداخته و مبادرت به لینک و پیوند سازی‌های مخرب درین صفحه  آموزش سئو در مشهد های می‌کردند.
 
گردآوری خود کار محتوا از تارنما‌های دیگر، اکران محتوای بقیه صفحه ها در iframe، نسخه برداری کردن مقاله‌ها از چند وب سایت، ویرایش محتوا با به کار گیری از ربات و تغییر تحول کلمه ها و مواقعی از این دست کلیه برای ساخت مزرعه محتوا به کار گیری می شوند.
 
مزرعه محتوا content farm چیست؟
Content is Kingمحتوا فرمان روا میباشد
این اصطلاح معمولا در زمان‌های آموزشی بهینه سازی یا این که سمینارهای مربوط به این حوزه برای اکران مداقه محتوا به شغل می‌رود. خواسته از “محتوا شاه میباشد” آن میباشد که برای توفیق به بهینه سازی مهم‌ترین ابزار ما تنظیم محتوای کیفیت عالی و منحصر به فرد خواهد بود.
 
این عبارت نخسین بار بوسیله بیل گیتس، رئیس مایکروسافت مستعمل میباشد. دیدنی میباشد بدانید که‌این گزاره در سال 1996 یعنی دو سال پیش از آنکه موتور جستجوی گوگل وجود داشته باشد آورده شده میباشد.
 
محتوا شاه میباشد؟ نظارت تغییرات محتوا در سال 2020
Content Marketingبازاریابی محتوا
به پروسه تکثیر دائمی محتواهای متنی و بصری با غرض جذب مشتری برای یک استحصال‌وکار، بازاریابی محتوا میگویند. از مقاله ها بلاگ گرفته تا صفحه های کالا، ایبوک، اینفوگرافیک، ویدیو و…بازاریابی محتوایی یکی مؤثرترین طریق‌های بازاریابی ربایشی میباشد که از روش ساخت یک ماجرا و ماجرا‌گویی، کاربر را با خویش یاروهمدم و متکی بودن او‌را جلب می‌نماید.
 
درین نوع بازاریابی، غرض ما این وجود ندارد که جنس خویش را به طور بی واسطه تبلیغ کنیم؛ بلکه می خواهیم با نشر محتوای جالب، جواب و نیاز استفاده کننده را رفع کنیم. در‌این نحوه، آغاز با عنوان کردن نیازی که کاربر آن را در وب کاوش نموده است داده ها اثرگذار و پیشنهاد‌های کاربردی به وی ارائه میدهیم و آن گاه آهسته‌آهسته اورا با محصول ها یا این که سرویس ها خویش که در واقع پاسخگوی نیاز وی می‌باشند، آشنا میکنیم.
 
بازاریابی محتوا چیست؟
Conversion Rateنرخ تبدیل
نرخ تبدیل (Conversion Rate) معیاری برای انتخاب تعداد مشتری یا این که تبدیل بازدید کننده به مشتری میباشد. مثلا در‌صورتی‌که یک تارنما فروشگاهی تعداد 200 بازدید کننده در ماه داشته باشد و درین ماه 50 نفر از این بازدید کننده محصولی را خریداری نمایند (تبدیل به مشتری شوند)، خواهیم توانست بگوییم نرخ تبدیل این وبسایت 25 درصد میباشد. (یعنی 50 تقسیم بر 200 ضربدر 100)
 
ولی نرخ تبدیل در تارنما‌های گوناگون فقط مبنی بر خرید وجود ندارد؛ یعنی از جملهً در یک تارنما دانلود فیلم، conversion rate مطابق تعداد دانلود به حساب آوردن می شود اما در یک وب سایت وبلاگی، لبریز کردن یک هیبت نام نویسی می تواند نرخ تبدیل محسوب گردد.
 
خیلی از اشخاص فعال در‌این حوزه معتقدند توفیق یک تارنما به صورت آحاد بر طبق واحد سنجش نرخ تبدیل معلوم میشود؛ یعنی هر چه نرخ تبدیل سایتی بیشتر باشد، میتوانیم بگوییم که‌این تارنما توانسته عالی به هدف ها دستیابی و کاری خویش رسد و برای همین وبسایت غالب‌تری بوده میباشد.
 
Core Updateآپدیت هسته گوگل
گوگل در هر سال تغییرات والا و چشمگیری در نتیجه ها کاوش تولید می‌نماید. این تغییرات با اسم به روزرسانی در هسته الگوریتم‌های گوگل Google Core Updates شناخته میگردند. مقصود مهم این تغییرات بهبود نظارت چگونگی محتواست؛ بدین مضمون‌ که گوگل میخواهد مطمئن خواهد شد نتایجی که در چنگ یوزرها میدهد، شایسته ترین، مرتبط‌ترین و اثر گذار‌ترین حاصل جانور در فضای اینترنت می باشند.
 
برخی از به‌روزرسانی‌های جانور در هسته گوگل به طور همگانی منتشر میشوند و برخی دیگر از دیده مردم مخفی‌اند. طبق اعلام گوگل هر گاه نتیجه ها نیاز به مبادرت خاصی از سوی اینترنت مسترها و دارای تخصص‌های بهینه سازی باشد، گوگل مکانیسم آن را به طور همگانی در کانال‌های اجتماعی آموزش سئو مشهد  اعلام می‌نماید.
 
به روزرسانی در هسته الگوریتم گوگل
Core Web Vitalsهسته حیاتی گوگل
Core Web Vitals دسته‌ای از معیارهایی میباشد که گوگل برای سنجش تجربیات کاربری در گوشه و کنار حقیقی وواقعی رسیدگی می‌نماید. بار گذاری کاغذ، تعامل و پایداری المان‌های بصری (visual stability) مواقعی می باشند که بوسیله ربات‌های گوگل در‌این سنجش گزینه محاسبه قرار میگیرند. این فاکتورها دربرگیرنده FCP ,SI ,LCP ,TTI ,TBT ,CLS است.
 
core web vitals چیست؟
Cornerstoneمحتوای سنگ سازه
در لغت‌طومار عبارت Cornerstone یا این که سنگ سازه به معنای بستری ضروری و اصلی میباشد که چیز دیگری بر روی آن ساخته می شود. براین اساس سنگ سازه یا این که کرنر استون، نصیب مهمی از وبسایت میباشد که مبتنی بر آن، دیگر محتواهای صفحه ها ما ساخته میگردند.
 
صفحه های کرنر استون وظیفه هدایت و ساخت‌و‌ساز دسترسی مخاطب از روش قسمت‌های متفاوت وبسایت مانند فوتر، گروه‌بندی به قسمت‌های مهم وب سایت را بر ذمه دارا هستند. از جمله کاغذ seo چیست همین تارنما یک کرنر استون میباشد که بعد از ورود به آن به‌راحتی می‌قدرت به نصیب‌های مختلفی از وبسایت مانند مقاله‌ها، پادکست‌های بهینه سازی، زمان‌ها و کتاب‌ها دسترسی داشت.