چرا بهینه سازی اصلی میباشد؟
در اینجا غرض این وجود ندارد که به مورد بهینه سازی چیست بپردازیم، در کاغذ ای دیگر کاملا به معرفی بهینه سازی وبسایت اشاره گردیده است و می‌توانید با تلاوت آن مقاله با مضمون‌ بهینه سازی بیشتر آشنا گردید ولی به صورت خلاصه بایستی بدانید که مقصود از seo سئو سایت برای دریافت کردن سکو های فراتر در موتور کاوش گوگل میباشد.
در‌این کاغذ مقصود فراگیری بهینه سازی وبسایت میباشد و قصد دارم تا پس از اینکه شما این نوشته‌علمی را خواندید بتوانید وبسایت خویش را به تنهایی بهینه سازی آموزش سئو مشهد  نمایید.
 
ولی چرا seo وبسایت از عنایت متعددی برخوردار‌است؟
در وب سایت تاپ شو نوشته ی علمی ای وجود داراست که به واحد سنجش به کار گیری یوزرها از گوگل و تعداد یوزرها گوگل در کشور ایران و دنیا اشاره گردیده‌است که در ذیل لینک و پیوند آن نیز برای شما گذارده می‌گردد تا در شکل گرایش آن را پژوهش فرمائید و با این پدیده گسترده بیشتر آشنا گردید، به جرئت میتوان اعلام کرد که شاید کمتر نوشته‌علمی ای را در اینترنت فارسی بیابید که تا این حد درین داده های عددی ریز گردیده باشد و به طور بی نقص بدین داده های عددی و ارقام اشاره نموده باشد.
در تحت به بعضا از آمارهای گوگل در جمهوری اسلامی ایران و دنیا اشاره میشه:
 
طبق داده های عددی در دنیا بیش تر از ۲ تریلیون کاوش در طول 1‌سال در گوگل حادثه می افتد و این یک داده های عددی عجیب میباشد، در حین یک ماه این عدد متساوی ۱۸۰ میلیارد کاوش میباشد و روزمره شش میلیارد کاوش در گوگل چهره می دهد، در بنا شده در هر ثانیه ۶۹۰۰۰ توشه سرچ حادثه می افتد، زمانی متساوی آن را در ساعت نظارت می کنیم به عدد ۲۴۸ میلیون سرچ در ساعت میرسیم.
 
ولی این معیار جستجوها در جمهوری اسلامی ایران چه طور میباشد؟
هنگامی آمارهای گوگل در کشور ایران رو پژوهش کردیم متوجه شدیم که یوزرها اهل ایران در هر ثانیه ۱۶۰۰ توشه از گوگل به کار گیری میکنند، در طی یک ساعت این عدد به حدود ۶ میلیون کاوش می‌رسد و در حین یک روز ۱۳۸ میلیون سرچ چهره می دهد، ترازو سرچ یوزرها اهل ایران در زمان یک ماه از مرز ۴ میلیارد میگذرد و در زمان سال با عدد عجیب ۵۰ میلیارد توشه مواجه میشویم.
 
اما کلیه این اعداد و ارقام به صورت حدودی میباشد البته با یک دودوتا چهارتای بی آلایش شما هم می توانید بدین اعداد برسید.
 
این آمارها کلیه علامت از عنایت بهینه سازی , یادگرفتن آن داراست، به خصوص در جمهوری اسلامی ایران که اینترنت فارسی دارنده کمبود محتوا میباشد بسیار مکان خالی بهینه سازی شم می شد و یوزرها وب و صاحبان دستیابی و امور متوجه این مورد گردیده اند تا بتوانند از این نحوه از رقبای خویش پیشی بگیرند.
 
البته برای اینکه بیشتر از مداقه بهینه سازی آگاه گردید به یک تجربیات کاری اشاره می‌کنم، نسبتاً ده سال پیش تصمیم گرفتم تا یک فروشگاه آنلاین فعال‌ساز‌ی کنم و این شغل را عملی کردم، در آن مجال هیچ شناختی از بهینه سازی و فضای اینترنت نداشتم، تنها صرفا این نگرش را داشتم تا بیزنس اینترنتی خویش را داشته باشم، بعداز فعال سازی دکان از روش یک نرم افزار نویس به‌تدریج وارد این حوزه شدم.
 
در سال ها فعالیتی که در‌این مسیر داشتم محکوم به یادگیری خیلی از موردها در حوزه دیجیتال مارکتینگ شدم، البته مهم‌ترین نکته ای که در تک تک سال جاری ها آموختم و در واقع آن را لمس کردم اثر ویژه بهینه سازی در بیزنس اینترنتی میباشد، در واقع بهینه سازی همچون ضابطه پارتو کار میکند و ۸۰ درصد از تک تک فروش اینجانب از ۲۰ درصد محصول ها seo گردیده اینجانب بود، در واقع تبلیغات نقش چندانی در فروش سایت اینجانب تولید نمی کرد.
 
مقطع مجال متعددی به طول انجامید و شیوه هایی تبلیغاتی متفاوتی را تجارب کردم، حتی تبلیغات تلوزیونی، ولی تنها و تنها seo بود که اثر چشمگیری در فروش محصول ها تارنما اینجانب داشت و این شد تا به فراگیری سئ وب سایت بصورت بی نقص پرداختم.
 
پس کلیه این آمارها و تجربه نشانه از مداقه یادگرفتن seo وبسایت داراست و در واقع گویای این میباشد که چنانچه هنوز بهینه سازی رو خاطر نگرفتید به طبع زمانی را به آن تخصیص دهید و آن را حافظه بگیرید بخصوص که اکنون یادگرفتن بدون‌پول بهینه سازی بسیار در دستر آموزش سئو در مشهد س میباشد.
چه عده ای بایستی seo را خاطر بگیرند؟
 
در حالتی‌که شما مدیریت یک کمپانی می‌باشید و یا این که تحت عنوان یک کارمند در حوزه دیجیتال در یک کمپانی درگیر به فعالیت میباشید و یااینکه در ادامه راه‌اندازی عمل جدیدی میباشید و یا این که حتی با یادگیری seo قصد دارید به به دست آوردن پروژه از موسسات دیگه بپردازید، فراگیری seo وب سایت مطلقا به شما یاری خواهد کرد.
 
یک مدیریت بایستی آغاز با مفاهیم بهینه سازی آشنا باشد تا بتواند نیازهای اصولی و هدفمند از کارمند خودش داشته باشد و یک کارمند با ارتقا دانش خویش در‌این حوزه می تواند به بهبود رده خودش یاری دهد.
 
درصورتی که هم قصد دارید تا تجارت جدیدی را در وب تجربیات فرمائید خوب میباشد بدانید که وسیع ترین مشتریان شما از روش سرچ گوگل به شما خواهند رسید و خیر فقط از تبلیغات
 
پس مطمئن باشید که با یادگرفتن seo تارنما به حاصل نیکی خواهید رسید، توصیه می کنم که مطلقا این یادگرفتن را دنبال نمائید.
 
تفاوت فراگیری بدون‌پول seo و زمان های مبلغی:
همونطور که میدونید تارنما های متعددی به یادگرفتن مجانی seo و برگزاری زمان ها درین خصوص پرداخته اند، ولی تفاوت این یادگرفتن ها در چیست؟
 
فراگیری سوژه بزرگی مثل بهینه سازی نیاز به فرصت بیشتری دارااست و مسلما در یک نوشته ی علمی هرچقدر هم بی نقص شاید نگنجد، بعضی وب سایت ها به فراگیری اجمالی این قضیه پرداخته اند و اشاره هایی به مباحث seo کرده اند، ولی می باشند وبسایت هایی که به صورت بدون نقص تری به‌این زمینه اشاره کردند البته بایستی این مقاله را بدانید که یادگرفتن بهینه سازی سایت نیاز به یک کارخانه به طور تقریب ۴۰ ساعته دارااست تا بصورت عملی تک تک طریق ها را جاری ساختن دهید تا بتوانید نتیجه ها خیر را تجربیات فرمایید.
 
البته یک نکته را بدانید، یادگرفتن seo در عصر ها و سوله های متفاوت هزینه نسبتا بالایی در میان ۴ الی ۸ میلیون تومان دارااست، پس پیش از اینکه این هزینه را بکنید خوب میباشد تا مطالب رایگانی مانند این ورقه را نظارت نمائید و به یادگیری بهینه سازی بصورت بدون‌پول بپردازید و در حالتی که که شم به حضور در یک زمان را داشتید آنوقت مبادرت به نام نویسی نمایید.
 
این مسئله رو فراموش نکنید که از روش همین مقاله‌ها بی آلایش ای که در بستر وب در مسئله یادگرفتن بهینه سازی وجود دارااست می‌توانید براحتی seo را خاطر بگیرید، در‌این شیت ما آحاد تلاش خویش را کرده ایم تا شما بتوانید بصورت قدم به قدم با مفاهیم seo آشنا گردید و بتوانید وبسایت خویش را بهینه سازی فرمائید.
 
تفاوت بهینه سازی و SEM در چیست؟
احتمالا اسم SEM را نیز شنیدید، ولی فرق آن با seo در چیست، seo مخفف واژه Search Engine Optimization می‌باشد و به معنای سئو برای موتورهای کاوش، ولی SEM مخفف واژه Search Engine Marketing است، مقصود هر دوی آنان مشترک میباشد و در واقع یک فعالیت را با طرز های گوناگون اجرا می دهند.
 
از روش بهینه سازی شما طریق های اصولی را هم برای رضایت یوزرها و هم رضایت گوگل اعمال میدهید تا جايگاه های خیر و خوبی را برای عبارات غرض سایت خویش تجارب فرمائید ولی در طریق SEM شما از روش پرداخت هزینه کلمه ها مقصود خویش را برای مدتی در ورقه یک گوگل در معرض رویت کرد یوزرها قرار میدهید.
 
مطلقا SEM نحوه معمولی تری میباشد و تخت گاز بعداز پرداخت هزینه می توانید سکو های متبوع در کاغذ یک را تجارب فرمایید البته فراموش نکنید که‌این شیوه موقت میباشد، در واقع به نوعی یک تبلیغات به حساب می‌آید و پس از نقطه پايان فرصت تبلیغات وب سایت شما دیگر به یوزرها اکران داده نمی شود.
 
ولی با طریق بهینه سازی شما وب سایت خویش را بصورت اصولی در جايگاه های بالا قرار داده اید و رقبای شما براحتی نمیتوانند درجه های شمارا به خویش تخصیص دهند، از این جهت مداقه seo مسلما فراتر از SEM میباشد.
 
خدمت SEM وقتی به شما یاری میکند که قصد دارید در برهه زمانی مجال کوتاهی بعضا درجه ها را برای عبارات مقصود تجربیات نمائید، به عنوان مثال قصد دارید محصولی را در دوران مجال معدود به فروش برسانید، در‌این فرصت می توانید از آن به کار گیری فرمایید ولی این نکته را فراموش نکنید که در حالتی‌که از این شیوه تبلیغات به کارگیری فرمایید البته سایت شما محتوای نیکی نداشته باشد و دست کم ها را رعایت نکرده باشد، نمیتوانید از این نحوه نیز منفعت ببرید.
 
بصورت خلاصه بخواهم بیان‌کنم سئو و SEM دو قضیه مختلف میباشند که تکمیل کننده یکدیگرند ولی در شرایطی‌که قرار باشد یکی از را تعیین فرمائید مسلما بهینه سازی مورد هدفمند میباشد و همان طور که گفتم از SEM عالی میباشد تا تنها در مواقع لزوم استعمال شود و یا این که در کنار بهینه سازی