رفع خطای ۴۰۴ Not Found سمت رئیس وب سایت (وردپرس یا این که منحصر)
اگه اشتباه مرتبط با عکس‌هاست، برای رفع خطای ۴۰۴ وب سایت بایستی تحقیق نمائید که‌این عکس‌ها رو در کجا فراخوانی کردید. اساسا هنگامی به نشانی یا این که URL عکس توجه نمایید، متوجه می‌شید که‌این عکس مرتبط با پلاگین یا این که مرتبط با پوسته میباشد. و یا این که به هیچ کدوم ربطی نداره، بلکه شما اون رو آپلود کردید. مخصوصا مدیران تارنما‌های وردپرسی که می بایست بدین زمینه اعتنا نمایند. برای مثال اگه اختلال بار گذاری عکس برای پلاگین مشخصی باشه، می‌تونید وارد پیکربندی پلاگین بشید و عکس تازه رو به اون پلاگین وردپرس بدید تا عکس تازه رو از این به سپس بار گذاری نماید.
گاهی وقت‌ها وب سایت وردپرس خودمون رو از یک دامنه به دامنه دیگر جابجایی میدهیم. برای مثال نشانی mizfa.com بوده و آن‌گاه به mizfa.ir جابجایی داده گردیده و متوجه می‌شویم که مجموع نشانی‌های mizfa.ir با ارور ۴۰۴ وردپرس روبه رو گردیده‌اند. در‌این‌حالت‌ اگه مطمئن هستیم که جابجایی به صدق انجام شده، صرفا کاری که می بایست جاری ساختن بدید اینه که وارد بخش پیکربندی ⬅ پیوندهای یکتا ⬅ پیکربندی همگانی بشید و آن‌گاه یک توشه آیتم معمولی رو تعیین فرمائید و ذخیره فرمایید و مجدد بعداز این عمل، همون آیتم خودتون رو تعیین فرمائید. به عبارت دیگر، اگه پیکربندی اینجانب “اسم نوشته” میباشد، مورد “بی آلایش” رو تعیین می کنم و ذخیره میکنم و آن‌گاه مجدد مورآموزش سئو در مشهد د “اسم نوشته” رو گزینش کرده و مجددا ذخیره میکنم.
در حالتی‌که در وبسایت وردپرس خویش هیچ کاری نکردید و یک باره با خطاهای ۴۰۴ روبه‌رو شدید، برای حل اختلال ارور 404 در وردپرس می بایست نظارت فرمائید که جدیدا چه پلاگین‌ای رو نصب کردید. گاهی به جهت تداخل‌های جانور در بین پلاگین‌ها ممکن میباشد شاهد ارور 404 در وبسایت‌ وردپرسی باشیم.
درحال حاضر برای رفع خطای 404 در وردپرس چه کنیم؟
شایسته ترین طریق برای حل ارور ۴۰۴ اینه که بیایید دونه دونه پلاگین‌ها رو غیرفعال فرمایید، و از پلاگین‌هایی استارت نمائید که جدیدا نصب کردید. همچنین توجه داشته باشید که چندتا پلاگین رو با هم (به طور همزمان) غیرفعال نکنید، بلکه یکی از رو غیرفعال نمائید و آنگاه وبسایت رو پژوهش فرمائید و ملاحظه کنید آیا گشوده خطای ۴۰۴ میده یا این که خیر و همچنین این پروسه رو ادامه بدید.
اگه اختلال حل نشد همین عمل رو با پوسته اعمال بدید؛ البته به طبع پیش از این فعالیت بک‌آپ بگیرید.
اگه در وب سایت وردپرس خودتون برگه یا این که نوشته ای رو تمیز کرده باشید، به طور طبیعی با خطای ۴۰۴ مواجه خواهید شد. شایسته ترین پلاگین برای ریدایرکت کردن هم پلاگین Redirection می‌باشد و می‌تونید به یاری این پلاگین آدرسی رو که حذف کردید، به نشانی نو و یا این که شبیه اون جابجایی بدید.
یک خطا مرگ توشه!!
All 404 Redirect to Homepage
تصویر بالا، یک مثال پلاگین وردپرس برای جابجایی همگی صفحه های 404 به برگه مهم میباشد(All 404 Redirect to Homepage).
یکی‌از خطا‌هایی که در رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس وجود داره، اینه که بعضی دوستان، هزاران کاغذ خطای ۴۰۴ دارا‌هستند و به امداد یک پلاگین، مجموع خطاهای خودشون رو به شیت مهم جابجایی میدن. این نوع خلق، هم از نگاه بهینه سازی و هم از لحاظ تجربیات کاربری ابدا دیدنی وجود ندارد و حاصل بدی رو به آموزش سئو مشهد  توشه میاره.
 
پیش از این در عصر جامع فراگیری گوگل سرچ کنسول درباره خطاهایی که‌این ابزار قادر گوگل در ارتباط با وب سایت‌تون گزارش میده، به طور بدون نقص سخن کردیم، این ابزار با تیتر خطای Submitted URL not found (404) به رئیس وب سایت نشانی اینترنتی می‌زنه و درباره صفحاتی که خلل دارا هستند، آگهی می‌کنه. عکس ذیل گویای گزارش خطاهای ۴۰۴ یک وبسایت در سرچ کنسول می‌باشد.
شماره یک: اسم نادرست در سرچ کنسول رو اکران میده.
شماره دو: برای اعلام رفع خطاهای ۴۰۴ به گوگل می‌باشد.
شماره سه: نمودار بالا و تحت این نوع غلط می باشد.
شماره چهار: نشانی صفحاتی که با خطای ۴۰۴ روبه‌رو شدند رو اکران میده.
شماره پنج: اخرین هنگامی که ربات گوگل وارد اون شیت گردیده و چشم خطای ۴۰۴ داره.
خطاهای شبیه‌ ارور 404 Not Fount
پیام‌های خطای ذیل با 404 not found یافت نشد مرتبط میباشند. چون کلیه اون‌ها به خطاهای مرتبط با خدمت‌گیرنده (مخاطب) مربوط میشن. پس پژوهش درباره این مفاد رو بدون شوخی بگیرید.
 
خطای 400 Bad Request
خطای 401 Unauthorized
خطای 403 Forbidden
ارور 408 Request Timeout
ولی کدهای موقعیت HTTP زیادی که مرتبط با خدمت‌دهنده (سرور) باشند نیز وجود دارا هستند. مثلا پیغام 500 که به بروز خطای داخلی در سرور اشاره داره که لیست این سیرتکامل اشتباهات در نصیب خطاهای 5xx سرور قابل دسترس است.