serp برگرفته از عبارت Search Engine Results Page است، برای شناخت بیشتر با معنا serp می‌توانید نوشته‌علمی آموزشی SERP چیست آموزش سئو مشهد  را پژوهش کنید.

به صورت کلی هر چیزی که شما در صفحه ها گوناگون موتور جستجوی گوگل مشاهده می‌کنید، به آن serp گفته می گردد، و صفحه ها سایت شما در حالتی‌که در نتیجه ها جستجوی گوگل یا این که به عبارتی نصیب serp ظواهر خواهند شد که شما اصول بهینه سازی سایت را بلد باشید، و پس از مراحل ساخت سایت، عمل seo و سئو صفحه ها گوناگون تارنما را بر طبق قانون ها گوگل جلو ببرید.
در‌پی به شما خوا‌هیم اذعان کرد که چه‌گونه با اعمال سئوی اصولی با سرچ ارگانیک برای صفحه های خویش ورودی جذب نمائید.
طریق های بهبود ارگانیک سرچ
عبارات کلیدی و سرویس ها تارنما شما در شرایطی‌که در صفحه ها گوناگون گوگل ظواهر خواهند شد که شما آغاز یک استراتژی مطلوب برای بهینه سازی تارنما در حیث بگیرید، و بعد از آن پروسه بهینه سازی وب سایت را به ترتیبی که به‌دنبال به شما معرفی میکنیم ایفا دهید.

برای داشتن استراتژی مطلوب آغاز شما بایستی مخاطبین، مشتریان و خلق و خوی یوزرها تارنما خویش را ارزیابی فرمایید، یک رویه فعالیت معمولی و بدون پول برای آشنایی نیاز یوزرها سایت این میباشد که خویش را مدام بجای آنان قرار دهید، تا متوجه گردید مخاطب شما آموزش سئو در مشهد  دقیقا چه موضوعاتی را از کاغذ سایت میخواهد.

به عنوان مثال این که استفاده کننده توقع دارد محتوای ورقه سایت در کمترین مجال به او اکران داده گردد، پس شما بایستی سرعت تارنما خویش را ارتقاء دهید، مخاطب توقع دارد هنگامی که وارد شیت شد خط مش های ارتباطی، دسترسی به صفحه ها مرتبط، و هارمونی وبسایت به نحوی باشد که ریلکس بتواند با قسمت های گوناگون رابطه بگیرد، پس در سود شما می بایست به استاندارد های ux و ui در حین ایجاد کرد صفحه ها تارنما اعتنا کنید، و از آن جایی که اکثر یوزرها شما با گوشی وارد شیت می گردند، بایستی صفحه ها را برای یوزرها گوشی و تبلت ریسپانسیو فرمایید.