در وبسایت گوگل بخشی آموزش سئو مشهد  به اسم Webmaster Guidelines قرار گرفته میباشد که استانداردهای گوگل برای انتخاب وبسایت های اسپمر و جریمه آنان را معین میکند. در‌این نوشته‌علمی عملکرد می‌کنیم مهم‌ترین نکات بهینه سازی از لهجه گوگل را به شما معرفی کنیم.


گوگل اعلام کرده که وبمستران می بایست اعتنا ویژه ای به راهبرد های قرار گرفته در ورقه Webmaster Guidelines داشته باشند. چون در‌این قسمت مواقعی که موجب جریمه وبسایت به وسیله الگوریتم ها یا این که به طور دستی می شوند را توضیح داده و هشدار داده میباشد که عدم رعایت آن ها قادر است موجب حذف برگه ای از وب سایت و یا این که تمام صفحه های آن از حاصل گوگل گردد.

در حیث داشته باشید نحوه هایی که درین ورقه معرفی گردیده اند شیوه های رایج بهینه سازی کلاه سیاه می باشند که گوگل به صورت معلوم به آنان اشاره نموده است. البته در‌حالتی که هر شیوه دیگری که درین شیت مو جود وجود ندارد و برای فریب گوگل به کارگیری می‌گردد را آزمون نمائید همچنان قابلیت جریمه شدن به وسیله گوگل و شناسایی بوسیله الگوریتم های آن وجود داراست.

بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟
تکنیک های seo کلاه سیاه عموما بر پرورش سریع وب سایت در حاصل گوگل تمرکز میکنند و توجهی به ترازو رضایت مخاطب نخواهند داشت. مقصود مهم از این عمل استخراج رده خوب البته غیر حقیقی وواقعی میباشد و همت می‌شود از نقاط ضعف گوگل در تشخیص صفحه ها خوب استعمال شود.

تکنیک های کلاه سیاه همیشه در حالا تغییر‌و تحول می باشند و هر فرصت که گوگل رویه حلی برای شناسایی این وبسایت ها پیدا می نماید طریق های جدیدی پیدا میگردند. با استعمال از seo کلاه سیاه شما خیلی سریع رویش می‌کنید و به مقام مطلوب می سید البته مقام شما آموزش سئو در مشهد  بسیار لغزنده خواهد بود و هر روز ممکن میباشد بوسیله گوگل جریمه گردیده و از لیست نتیجه ها حذف گردید.