با اینکه این تگ در نتیجه ها گوگل نشان آموزش سئو مشهد  داده می شود البته در سکو بندی سایتها برای نتیجه ها بی اثر میباشد.


4- آیا گوگل برای مدام تگ عبارات کلیدی را نادیده گرفته؟
این قابلیت و امکان وجود دارااست که گوگل در آجل از تگ لغت ها کلیدی به کار گیری نماید اما احتمال آن بسیار معدود میباشد، سالهاست که گوگل تگ عبارات کلیدی را نادیده گرفته و نیازی به تغییر تحول سیاست خویش شم نمیکند.

با این وجود بخش اعظمی از وبمستران و صاحبان تارنما هنوز تگ لغت ها کلیدی را در وبسایت خویش به کارگیری میکنند تا در شرایطی که گوگل مجدد روی خوشی به آن آرم بخشید از مزایای آن برخوردار شوند، کسانی نیز معین کردن لغات کلیدی را راهی برای تمرکز عالی بر مورد گزینه رسیدگی خویش و روش دستکاری آن می‌دانند.

مجموع اینها بدان معنا وجود ندارد که شما  آموزش سئو در مشهد بطور بی نقص به کار گیری از عبارات کلیدی مطلوب را نادیده بگیرید، برای هر مطلبی که در وب لاگ یا این که وبسایت خویش مینویسید کلمه و واژه کلیدی محوری گزینش فرمائید و آن را تاحد قابلیت و خیر بیشتراز اندازه در محتوا بکار ببرید، گزاره بندی خویش را طوری تهیه فرمایید که لغات کلیدی گزینه نظرتان را دربرگیرنده خواهد شد و این لغت ها را در توضیحات، تیتر و نشانی دهی کاغذ بکار ببرید.