وقتی که از یک ورقه به برگه دیگر پیوند سازی میکنیم، بخشی از اعتبار و امتیاز آن کاغذ نیز منتقل می شود. براین اساس با یاری صفحه ها اصلی میتوانید امتیاز صفحاتی که اعتبار پایینی دارا هستند آموزش سئو در مشهد را ارتقا دهید. برای اینکار، می بایست صفحاتی از وبسایت را شناسایی فرمائید که تعداد بک لینک و پیوند‌های بیشتری دارا‌هستند. به این دلیل‌که گوگل بک پیوند‌ها را به‌تیتر رأی مثبت در حیث گرفته و اعتبار برگه را ارتقاء میدهد.
 
برای کشف کردن صفحاتی که تعداد بک پیوند بیشتری دارا هستند، از ابزارهای Search console، Ahrefs، MOZ یا این که جت seo به کارگیری فرمایید. از جمله در منو Links سرچ کنسول، تب External Links و قسمت Top Linked Pages لیست جامعی از بک پیوند‌های وب سایت به هم پا تعداد آنان درج شده میباشد. هر مورد از صفحه ها بک لینک و پیوند متعددی داشت، اعتبار بیشتری داراست.
 
نکته ماهر: شیت‌ای که از تعداد دامنه بیشتری پیوند گرفته باشد، معمولا اعتبار بالاتری دارا هستند.
 
پس از اینکه صفحه های دارای اعتبار را شناسایی کردید، از آن به صفحاتی که اعتبار پاینی دارا‌هستند، پیوند سازی نمائید. توجه داشته باشید که محتوای هر دو برگه بایستی مرتبط باشد.
 
تکنیک‌های پیوند سازی داخلی برای صفحه ها نو
یکی از دیگر از تکنیک‌های پیوند سازی داخلی، پیوند دادن از صفحه های دارای اعتبار و سابق به صفحه های تازه میباشد. برای آغاز، یکی‌از محتواهایی که میخواهید کارایی بهتری داشته باشد را تعیین نمایید. آنگاه از صفحه ها حاذق که بک لینک و پیوند‌های بیشتری دارا هستند، به کاغذ نو پیوند سازی داخلی اعمال دهید.
 
در شرایطی‌که محتوای جدیدی در تارنما منتشر نکرد‌ه‌اید، میتوانید با امداد تکنیک‌های بازاریابی محتوایی و تفحص کلمه ها کلیدی، زمان‌های متعددی را برای ساخت محتوا پیدا فرمائید.
 
برای لینک و پیوند سازی داخلی از محتوای سابق به محتوای آموزش سئو مشهد تازه، آغاز بایستی محتوای دیرین را به روز فرمائید. با بروزرسانی مقاله ها دیرین، خلال پیوند سازی، احتمال ارتقاء سکو نوشته ی علمی در نتیجه ها کاوش نیز وجود دارااست. به همین مراد سفارش میکنیم به صورت تروتمیز مقاله‌ها دیرین را رسیدگی کرده و آنان را آپ تو دیت نمائید. برای اینکار:
 
یک جمله نو به محتوا اضافه کرده و بروزرسانی‌ها را توضیح دهید.
محتوای نوشته ی علمی را به صورت ظریف تحقیق کرده و داده ها کهن را حذف فرمایید.
یک‌سری گزاره تازه به متن اضافه کرده و داده های عددی و داده ها کهن را آپ دیت فرمایید.
برای محتواهای جدیدی که در تارنما ساخت کرده‌اید، لینک و پیوند سازی داخلی اعمال دهید.
نکته ماهر: تلاش نمائید برای هر محتوای نو دو الی سه پیوند داخلی ساخت و ساز فرمائید. این لینک و پیوند‌ها می بایست از صفحه های مرجع و مرتبط باشد. یعنی خلال بالا بودن اعتبار ورقه، می بایست مورد آن ها نیز مربوط به یکدیگر باشد. همینطور قرار به چنگ آوردن محتواهای نو در برگه مهم تارنما، سبب گردد سریعتر ایندکس شوند و اعتبار بیشتری اخذ نمایند.