شما برای تشکیل داد مارک خویش و ساخت و ساز اینترنت‌سایتی برای آن شغل های آموزش سئو در مشهد طاقت فرسا و متعددی اعمال داده‌اید. اینک می بایست مطمئن گردید که آحاد این شغل های طاقت فرسا به فروش باعث می‌گردد. در حالتی‌که به‌دنبال یک ابزار مؤثر می‌باشید، صفحه ها فرود مطلقاً راهی برای فروش بیشتر میباشد.
 
ورقه فرود یک شیوه خوب برای ارتقاء ترافیک، بهبود بهینه سازی و آوازه مارک میباشد. همینطور میتواند بخشی از یک استراتژی مؤثر PPC باشد. صفحه های فرود مشتریان را به سمت یک مال، سرویس ها یا این که سفارش خاص هدایت می‌نماید و آنها را تشویق می‌نماید تا مبادرت نمایند. این فرصتی برای تبدیل مخاطب به مشتری میباشد.
 
با استعمال از برگه فرود شما می توانید غرض‌های مختلفی را که مدنظر دارید، دنبال نمائید. اساسی وجود ندارد که هدف ها شما چه می‌باشند، گونه های مختلفی از وضعیت‌ها وجود دارااست که در آن ها می‌قدرت کاغذ فرود را استفاده نمود و از کاربردهای آن در استخراج به مقصود‌های متعدد بهره مند شد. در‌پی تنی چند از کاربردهای ورقه فرود را تحقیق میکنیم:
 
هدایت یوزرها به سمت تولیدات
 
هدایت یوزرها به سمت تولیدات یکی مهم ترین کاربردهای Landing page میباشد. شما می توانید با ساخت یک کاغذ فرود با یک call to action مانند «فعلا بخرید» یوزرها را مستقیماً به کاغذ خرید کالا یا این که فروشگاه اینترنتی خویش هدایت فرمائید.
 
ارائه سرویس ها اشتراکی
 
در حالتی‌که سرویس ها اشتراکی ارائه می‌دهید، از شیت فرود به کار گیری نمائید و یک عصر اشتراک بدون‌پول ارائه دهید تا یوزرها با سرویس ها شما آشنا شوند.
 
به چنگ آوردن سرنخ‌ها از روش وب لاگ
 
خوا‌نندگان بلاگ خویش را تشویق نمائید تا داده ها تماس آموزش سئو مشهد خویش در عوض هدایایی مانند یک کتاب الکترونیکی  یا این که یک وبینار بدون‌پول در دست شما قرار دهند، بعد شما این داده ها را به سرنخ تبدیل نمائید.
 
به دست‌آوردن مشترکین خبر نامه
 
شما می توانید از ورقه فرود برای تشویق یوزرها به تصویب‌اسم در روزنامه نشانی اینترنتی خویش استعمال فرمائید. همینطور می توانید یک CTA دیدنی مانند «هم‌اینک مشترک گردید» یا این که «تصویب‌اسم» پیاده سازی نمائید تا یوزرها برای مبادرت موردنظر ترغیب شوند.
 
جذب داده ها از روش تصویب‌اسم
 
برخی از گونه های Landing page برای تصویب‌اسم در روی داد‌ها پیاده سازی می شوند و شما میتوانید با به کار گیری از آن ها، داده ها بیشتری از کسانی که مبادرت به تصویب‌اسم در وبینار، عصر آنلاین یا این که کلاس‌های آموزشی می‌نمایند، به دست آورید.
 
برقراری رابطه
 
این نوع لندینگ پیج‌ها که به آنان Click-through نیز گفته میشود یکی اصول توسعه یافته‌ی بازاریابی به شمار میاید. صفحاتی که هم زمان هر دو مقصود «فروش بدون واسطه» و «ساخت‌و‌ساز رابطه» را دنبال می‌نمایند. به عبارتی‌طور که از اسم این نوع صفحه های مشخص و معلوم میباشد از روش کلیک‌های مداوم، بازدیدکنندگان را در تارنما نگه می‌دارا‌هستند و او‌را به سمت خرید هدایت می‌نمایند. تاثیرگذاری این استراتژی به‌این استدلال میباشد که بازدیدکننده معمولا با او‌لین ورود به ورقه خرید الزاما مهیا خرید وجود ندارد ولی این کلیک کردن‌ها سبب ساز شناخت بیشتر وی با کالا میشود و درنهایت منجر می‌گردد شخص قصد به خرید بگیرد.