اصطلاحات بهینه سازی چیست؟
اصطلاحات بهینه سازی مدام جزو گرفتاری های فعالان و جدید واردان این آموزش سئو در مشهد مهارت بوده میباشد، چون عدم شناخت با اصطلاحات seo سبب ساز می شود در دنیای لبریز پیچ‌و‌تاب seo حیران باشید. زمانی که شخص مبتدی و تازه کار در خصوص اصطلاحی مثل Feature Snippet میشنود، تصور میکند هرچه تا امروز در مسئله یادگرفتن seo مجال نهاده هنوز چیزی بلد وجود ندارد. به همین استدلال معرفی اصطلاحات بهینه سازی جزو مهمترین قسمت های یادگیری این مهارت میباشد چون قادر است نگرش شمارا نسبت به‌این دانش عوض نماید و به کار گیری از این اصطلاحات شما را حرفه‌ای خیس علامت دهد. در بالا به معرفی بعضی اصطلاحات شالوده seo خوا‌هیم پرداخت.
 
در صورتی‌که برای بازرسی این نوشته‌علمی فرصت کافی ندارید میتوانید همگی اصطلاحات بهینه سازی را از پیوند ذیل دانلود نمایید.
 
اصطلاحات مبنا بهینه سازی
اصطلاحاتی که به صورت معمول بایستی هر بهینه سازی کاری بلد باشد و با معنی ها این اصطلاحات به طور کامل آشنا باشد به طور تحت میباشد:
 
بهینه سازی (بهینه سازی)
 
بهینه سازی از عبارت انگلیسی Search Engine Optimization که به معنای با صرفه‌سازی برای موتور کاوش گرفته گردیده‌است.
 
White Hat بهینه سازی (بهینه سازی کلاه سپید)
 
خواسته از بهینه سازی سپید در کلمه و واژه‌طومار تخصصی seo، جاری ساختن مجموع کار‌ها و طریق‌های بهینه سازی مبنی بر ضوابط رقم خورده به وسیله موتورهای کاوش میباشد.
 
Black Hat بهینه سازی (بهینه سازی کلاه سیاه)
 
بهینه سازی کلاه سیاه دقیقاً برعکس اصطلاح بهینه سازی کلاه سپید میباشد؛ بدین ترتیب بایستی بگوییم که بهینه سازی کلاه‌سیاه شغل‌ها و تکنیک‌های بهینه سازی را برخلاف قانون ها موتورهای کاوش اجرا می دهد و بدین‌ترتیب اینترنت‌مستران موتورهای کاوش را فریب می دهد و به صفحه های نخستین می رسد.
 
Gray Hat سئو (seo کلاه خاکستری)
 
بهینه سازی کلاه خاکستری فی مابین دو طیف کلاه سپید و کلاه‌سیاه قرار میگیرد؛ اکثری از سئوکاران برای باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما خویش در کنار کار‌های رسمی، چندین تکنیک غیر رسمی را نیز به‌شکل ملایم و امن جاری ساختن می‌نماید تا بتوانند برگه  موردنظر را با سرعت بیش‌تری به حاصل نخستین موتورهای کاوش بیاورند.
 
Off Page بهینه سازی (سئوی خارجی)
 
خواسته از آف پیج seo یا این که offpage، عمل‌هایی میباشد که در فارغ وب سایت برای بهینه سازی اجرا میشود، این شغل‌ها را می‌قدرت در سه تیم کلی مکان بخشید:
 
لینک و پیوند‌سازی
برندسازی
سوشیال سیگنال (کار در کانال‌های اجتماعی)
On Page سئو ( بهینه سازی دخلی)
 
اصطلاح seo داخلی به‌کلیه شغل‌هایی اشاره داراست که به آموزش سئو مشهد شغل‌های باطن وبسایت مربوط می باشند. به‌طورکلی می بایست بیان کرد که حدود 70 درصد از شغل‌های seo به seo داخلی مربوط میشود؛ یک کدام از مهم ترین عمل‌های seo داخلی، ساخت و ساز محتوای بهینه سازی گردیده است.
 
Technical بهینه سازی (بهینه سازی تکنیکال)
 
seo تکنیکال آن مجموعه از کار‌های بهینه سازی را دربرگیرنده میگردد که تخصصی می‌باشند و نیاز به علم فنی دارا‌هستند،
 
بهینه سازی محلی
 
در واژه و کلمه‌طومار تخصصی بهینه سازی، seo محلی به‌نوعی از seo وبسایت گفته می شود که با یاری الگوریتم کبوتر گوگل صورت بپذیرد. در‌این الگوریتم در پاسخ حاصل کاوش مخاطب، وبسایت‌هایی به وی نماد داده می شوند که در شهر و استان استفاده کننده شغل داشته باشند.