مجموعاَ کارهایی که برای بهینه سازی اجرا می شود را به نصیب‌ها یا این که ناحیههای آموزش سئو مشهد مختلفی تقسیم می‌نمایند. یک نوع تقسیم فعالیت متداول، تقسیم شغل های درون وبسایت و خارج وب سایت و مسائل فنی وب سایت میباشد. به‌این سه قسمت امور بهینه سازی یا این که باصرفه‌سازی داخلی (On-Page سئو)، seo یا این که با صرفه‌سازی فرنگی (Off-Page سئو) و سئوی تکنیکال می گویند.
 
سئوی داخلی تارنما چیست؟
خواسته از سئوی داخلی، باصرفه‌سازی صفحه های داخلی تارنما برای موتورهای کاوش، با غرض وصال به مقام بالا در گوگل و ارتقا ترافیک تارنما میباشد. با سئوی داخلی، موتورهای کاوش به راحتی وب سایت شمارا پیدا کرده و میخوانند، مورد آن را فهم می‌نمایند و در‌صورتی‌که استاندارهای مایحتاج را داشته باشد، آن را تحت عنوان یک وب سایت اثر گذار برای یوزرها می شناسند.
 
خب، برای اجرا سئوی داخلی وبسایت دقیقاً می بایست چه‌فعالیت کنیم؟ حیث اینجانب این میباشد که از آنالیز لیست جادویی سئوی داخلی استعمال نمایید!
 
آنالیز‌لیست سئوی داخلی تارنما
مراحلی که درین بررسی لیست خواهید مشاهده کرد، جدیدترین نکات بهینه سازی میباشند که تا همین سال (یعنی سال 2022) منتشر گردیده‌اند. همگی این مطالب از تجارب فردی ما در نوین و تارنما‌های دارای اعتبار فرنگی توده‌آوری گردیده‌اند و به طبع به فعالیت شما میایند؛ پس با خیال و خاطر ریلکس از آنها به کار گیری نمائید.
 
باصرفه کردن نشانی (URL) تک تک صفحه ها وب سایت
یکی‌از نصیب‌هایی که گوگل به آن اعتنا می‌نماید، نشانی صفحه ها گوناگون تارنما میباشد. تجربیات نشانه داده میباشد که هر چقدر که‌این نشانی کوتاه‌خیس، خواناتر و با مسئله محتوای شما مرتبط باشد، اثر بهتری روی seo داراست. برای این‌که مجموع نکات مربط به URL تارنما را بدانید، مقالۀ «نکات اساسی برای سئو URL وب سایت» را بخوانید.
 
پژوهش کلمه ها کلیدی (Keyword Research)
پژوهش لغات کلیدی یعنی اینکه پژوهش کنیم و ببینیم مخاطبان غرض ما در وب به‌دنبال چه چیزهایی می‌باشند و چهت نیل به آن ها چه کلماتی را کاوش می‌نمایند. در حالتی‌که تفحص عبارات را به صحت ایفا دهید، هم مخاطبانتان را عالی می شناسید و هم میتوانید شرایط سئوی سایتتان را عالی نمایید.
 
ما در نوین یک مقالۀ عالی راجع‌به بازرسی لغت ها کلیدی داریم و صفر تا صد این سوژه را آن‌جا توضیح داده‌ایم. پیشنهاد میکنم مسلماً این نوشته ی علمی را بخوانید. یا این که در شرایطی‌که در ادامه یک یادگرفتن عملی و بی نقص می‌باشید عصر استیناف لغات کلیدی نوین مطلوب شماست!
 
زمان استیناف کلمه ها کلیدی
 
عبارات کلیدی سنگ بنای توفیق تجارت شماست. پس پیش از هر چیز، این مهارت اساسی و فعالیت با ابزارها را در عصر بازرسی عبارات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.
 
برای استحضار از سرفصل‌های عصر روی عکس کلیک نمایید.
 
سئو تیتر بهینه سازی یا این که Meta title
تیتر بهینه سازی به عبارتی عبارتی میباشد که در صفحۀ حاصل گوگل اکران داده میشود. مدام عملکرد فرمائید تیتر سئوی مطالبتان را جالب بنویسید و موارد ذیل را در آنان رعایت فرمائید.
 
 
 
تا مکان قابلیت و امکان عملکرد نمایید کلمۀ کلیدی غرض را در اولِ تیتر سئوی کاغذ قرار دهید
بهعنوان  صفت و جزئیات دیگری (مثل راهنما، نظارت، 2018، برگزیدگان) اضافه فرمائید.
تعداد عبارات تیتر کمتر از 55 کاراکتر باشد.
تیتر مقاله یا این که تیتر seo را مطلقاً باطن تگ 
 قرار دهید. (برخی سیستم‌های مدیر محتوا مانند وردپرس به صورت خود کار این شغل را جاری ساختن میدهند)
رعایت ساختار در نوشتار متن (با صرفه‌سازی H1، H2 و H3)
هنگام ساخت محتوا برای وب لاگ مدام کارایی فرمائید که ساختار را در نوشته‌هایتان رعایت نمایید. برای رعایت ساختار تیتر را با سرنویس1 (H1)، تیترهای اساسی را با سرنویس2 (H2) و پایین شاخه‌های آن‌ها‌را با H3، H4 و... مشخص و معلوم نمایید. این شغل هم گوگل را برای تلاوت مطلبتان عالی پند می‌نماید و هم یوزرها را.
 
به تصویر پایین نگاه فرمایید، همان گونه که می بینید تیتر یا این که مورد مهم کاغذ که درین‌جا آبنبات‌فروشی میباشد با تگ
، تحت شاخه‌‌های آبنبات‌فروشی که به دو دستۀ آبنبات شکلاتی و میوه‌ای تقسیم گردیده‌اند در تگ
و ذیل شاخه‌های آن ها نیز در تگ
قرار گرفته‌اند. شما هم با اعتنا به مورد و قسمت‌بندی‌های متن‌تان می بایست ساختاری متناسب را ساخت‌و‌ساز نمائید و تیتر‌های هر قسمت را با تگ‌های جداگانه نمائید.