بعد از تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب، بایستی آنان را در مجموع قسمت‌های وبسایت خویش آموزش سئو در مشهد به کارگیری نمائید. تحت عنوان یک ضابطه کلی ذکر میگردد که بر روی قرار دادن فقط یک واژه کلیدی در هر کاغذ تمرکز فرمائید. این مبادرت به خزنده‌های موتور کاوش اذن میدهد که مورد مهم هر کاغذ در وبسایت را به راحتی شناسایی کرده و برای جستجوهای مرتبط به استفاده کننده نماد دهد. شایسته ترین جای ‌‌هایی که می‌اقتدار از آن ها برای قرار دادن کلمه ها کلیدی بهینه سازی به کارگیری نمائید، به گستردن پایین می‌باشند:

 
در URL آحاد صفحه های: با نظارت URL صفحه های خویش، آنان‌را متناسب با ساختار بهینه سازی، سئو فرمایید.
در متا تگ: آن گاه در متا تگ تیتر و متا تگ توضیحات از عبارات کلیدی مطلوب به کار گیری فرمائید تا مسئله صفحه های خویش را، هم به موتورهای کاوش و هم به بازدیدکنندگان آرم دهید.
در محتوای صفحه های: خلال درایت از لغت ها کلیدی غرض خویش، عالی میباشد درصد لغت ها کلیدی نسبت به بقیه کلمه ها را نیز رعایت نمایید و از قرار دادن لغات کلیدی به خیل عظیم خودداری کنید؛ چون این مبادرت خلاف با دستور کار‌های موتورهای کاوش میباشد و منجر عدم اکران تارنما شما در نتیجه ها کاوش می گردد. از طرفی محتوایی که مملو از کلیدواژه باشد برای بازدیدکنندگان آن جذابیتی ندارد. به صورت معدل در محتوای بهینه سازی گردیده، برگه ای فی مابین دست‌کم ۱ و حداکثر ۳ درصد مجموع متن، شایسته ترین وضعیت به کار گیری از لغت ها کلیدی به حساب میآید.
محل قرار گیری لغات کلیدی: از قرار دادن لغت ها کلیدی در نصیب‌های نامربوط پرهیز کنید. سفارش میشود که از لغت ها کلیدی بهینه سازی در پارگراف نخستین و در نصیب ابتدایی متن مصرف شود.
در Alt tag تصاویر: خوب میباشد در توضیح تصاویر از لغت ها متناسب با تصویر به کار گیری نمایید و در‌حالتی که تصمیم به‌کارگیری لغت ها کلیدی بهینه سازی در Alt tag‌‌ها را دارید، به تعداد سنجیده و منطقی از آن ها استعمال فرمائید.
 
 
بعضا از ابزارهای یافتن لغت ها کلیدی
در غایت، از‌آنجا‌که گزینش لغت ها کلیدی مطلوب برای وب لاگ نویسی، نسخه برداری اینترنت و تولید ورقه فرود بسیار اصلی میباشد، می خواهیم این مفاد را با بعضی از شایسته ترین ابزارها و اپلیکیشن تحقیق لغات کلیدی وبسایت که به طور بدون‌پول، پژوهش، تجزیه، ارزیابی، کشف و سئو عبارات کلیدی را اعمال آموزش سئو مشهد می‌دهند، عده بندی کنیم.
 
SEOChat Suggestion
SEOChat با دو سکو اجرای لغت ها کلیدی پیشنهادی از روش ابزار توصیه لغت ها کلیدی خویش، یک گروه والا‌خیس و عمیق‌خیس از کلمه ها کلیدی که از Google Suggest گردآوری گردیده‌اند، ارائه می دهد. براین اساس با اضافه کردن تغییرات متعدد به محتوای شما، چگونگی کلی آن را بهبود می بخشد.