البته مهم ترین خصوصیت محتوای بهینه سازی گردیده چیست؟ تعیین صحیح هدینگ‌ها سبب می گردد که محتوای شما خوانایی نیکی داشته باشد و خواننده بتواند فارغ از نیاز به تلاوت تمامی محتوا، از معنا کلی آن  آموزش سئو در مشهداگاهی نتیجه ها نماید. این مسئله سبب می‌گردد که خواننده خیلی سریع به جواب پرسش خویش در درون محتوای شما دست پیدا کرده و بدین ترتیب برای قرائت بقیه نوشته‌علمی‌هایتان هم ترغیب خواهد شد.

 
۴- استعمال از واژه و کلمه های کلیدی مترادف و هم معنی
یک خصوصیت محتوای seo گردیده این میباشد که فقط سبب به حصول درجه رفیعتر در یک واژه کلیدی خاص نشود و بتواند برای گروه‌ای از لغات هم معنی، به شما یاری دهد. از جمله فرض نمایید که شما یک کاغذ برای ساخت وب سایت در اصفهان پیاده سازی کرده‌اید. آیا برای سکو به چنگ آوردن در واژه‌ای مانند طراحی سایت در اصفهان نیاز به ورقه جدیدی خواهید داشت؟ بدون‌شک نه! به این ترتیب محتوای شما بایستی برای دسته‌ای از کلمه و واژه های کلیدی هم معنی یا این که LSI با صرفه خواهد شد.
 
۵- استعمال از عکس های مرتبط
برای ایجاد محتوا مطابق اصول بهینه سازی، موردنیاز میباشد که تصاویر خیر و خوبی هم داشته باشید که خواننده را برای ماندن در برگه تشویق می‌نمایند. ولی مداقه تصاویر در محتوای seo گردیده چیست؟ داشتن عکس سبب ساز میگردد که محتوای شما از شرایط یکنواختی بیرون گردیده و رضایت استفاده کننده را درپی داشته باشد. ولی بایستی توجه فرمائید که در ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری هم قطعا می بایست قواعد بهینه سازی و اسکن رایت را رعایت نمایید تا سایتتان در گیر نقص‌ نشود. برای استحضار از اصول seo تصاویر سفارش می دهیم که نوشته‌علمی مارا دراین مورد بازرسی نمایید.
 
۶- پیوند سازی داخلی، موثرترین خصوصیت محتوای بهینه سازی گردیده
یکی‌از اصول اصلی در seo داخلی یک محتوا، لینکسازی داخلی میباشد که سبب میشود وبسایت شما سریعتر پرورش کرده و موتورهای کاوش هم راحتتر بتوانند محتوای شما‌را رصد نمایند.
 
 
 
براین اساس یک خصوصیت محتوای بهینه سازی گردیده این میباشد که لینک آموزش سئو مشهد و پیوند سازی داخلی با انکر تکست مطلوب، داشته باشد. بایستی بدانید که پیوند‌های داخلی جانور در یک شیت می بایست با معنی آن رابطه داشته باشند و به سیرتکامل‌ای نوشته شوند که استفاده کننده ترغیب خواهد شد بر روی آن ها کلیک نماید.