ابدا پرسش عالی این میباشد که کنیبالیزیشن، چه ضرری برای بهینه سازی تارنما ندارد!؟ زیرا متخصصین سئوی رشته‌ ای کنیبالیزیشن را داستان وحشت پروژه‌های بهینه سازی میدانند که قادر است مثل آموزش سئو در مشهد خوره به مبنا و ردیف‌های مراحل seo و seo وبسایت شما بیافتد و تمامی چیز را به هلاکت بکشاند.
 
خب در صورتی‌که بخواهم معمولی و سوای هیچ لبه‌ای برایتان توضیح دهم، فیس دادن کنیبالیزیشن میتواند شانس قرار تصاحب کردن با ثبات صفحه ها وبسایت شما با لغات کلیدی تارگت یکسان را به معدود‌خیس از ۰% برساند! زیرا گوگل، اساسا به وب سایت های گوناگون برای اکران داده شدن در ورقه نخستین صرفا شانس اکران یک url را میدهد و وقتی که شما با ایراد کنیبالیزیشن روبه‌رو گردید که صفحه ها داخلی تارنما‌تان مشغول یک مبارزه داخلی آحاد عیار برای تصاحب درجه ۱ گوگل با یک کلمه و واژه کلیدی مشترک باشند، به طور تقریب هیچ امیدی برای وبسایت شما با وجود نقص‌ کنیبالیزیشن باقی نمی‌ماند.
 
چطور کنیبالیزیشن را در وب سایت‌مان پیدا کنیم؟
برای یافت کردن کنیبالیزیشن، در میان صفحه های سایت‌تان نخستین به سراغ گوگل سرچ کنسول بروید و وارد قسمت پرفورمنس گردید، بعد در نصیب پرفورمنس، وارد بخش ریچ ریزالت گردید و در آیکون کوئری، کلمه و واژه کلیدی مد نظرتان که قصد دارید متوجه گردید چه صفحاتی روی آن کنیبالیزیشن دارا‌هستند را وارد فرمائید و پس از این شغل از قسمت صفحه ها (pages) حاصل به دست آمده را بررسی فرمایید، درین حالت چنانچه صفحاتی بودند که به طور شبیه با واژه و کلمه کلیدی وارداتی ایمپرشن و کلیک بالا دارا هستند احتمالا این صفحه ها با اختلال کنیبالیزیشن مواجه میباشند.
 
فرایند یافت کردن کنیبالیزیشن دربین صفحه ها وب سایت:
ورود به Google Search Console Tools
کلیک کردن روی Performance
وارد کردن واژه کلیدی در Query
پژوهش قسمت pages
یافت کردن صفحاتی که با کلمه و واژه کلیدی وارداتی impression و Click در حدود هم می گیرند
چاره برطرف کردن کنیبالیزیش چیست؟
هم اکنون که با نحوه بالا متوجه شدیم که کدام یک از صفحه های وبسایت‌مان با اختلال کنیبالیزیشن سرگرم میباشد بایستی به اندیشه روش راه حل باشیم، حقیقت این نکته را فراموش نکنید که نمایان شدن یک شیت خاص بعداز طی کردن پروسه بالا مطلقا حاکی از نقص‌ کنیبالیزیشن وجود ندارد و خیلی وقت‌ها اکران داده ها یک ورقه درین نصیب سرچ کنسول آرم می دهد که شما به طور صحیح کلمه و واژه کلیدی‌تان را تارگت کرده‌اید البته اینکه چه قدر کیورد تارگتینگ شما صحیح از فعالیت درآمده باشد به طور کامل به استراتژی‌های seo پیشین شما از جملعه لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی، بک لینک و پیوند‌ها، رپورتاژها و …. بازمی‌شود.
 
برای برطرف کردن ایراد کنیبالیزیشن شما میتوانید از ۳ چاره مبنا و مهم seo در هرس محتوا یعنی ریدایرکت کردن، کنونیکال زدن و جدید ایندکس، یاری بگیرید اینکه کدام طریق برای شما خوب میباشد و به شما برای برطرف کردن نقص‌ کنیبالیزیشن امداد می‌نماید به فاکتورهای متغیر متعددی متعلق میباشد که صرفا با تخصص یک سئوکار حرفه ای و با سابقه قابلیت پذیراست.
 
چطور از ساخت‌و‌ساز کنیبالیزیشن پیشگیری کنیم؟
اعمال استیناف کلمه و واژه کلیدی به طور ماهر و تخصصی، شایسته ترین راه و روش پیشگیری از سرگرم شدن صفحه ها وب سایت با نقص‌ کنیبالیزیشن به حساب می آید که می بایست حسابی به آن دقت فرمایید تا خدایی نکرده در وسط پروژه seo وقتی که درگیر طعم طعم کردن قهوه‌تان تماشای رویش سرچ کنسول تارنما‌تان میباشید با مشاهده پیدا شدن سروکله مهمان ناخوانده‌ای به اسم کنیبالیزیشن، شوکه نشوید.
 
تفحص واژه کلیدی منظم و صحیح = مهمترین رمز پیشگیری از ساخت کنیبالیزیشن
 
اینجانب به شخصه تا جایی که به خیال دارم که در مسئله بهینه سازی و seo وبسایت کار دارم مدام رسیدگی واژه و کلمه کلیدی پروژه های متفاوت خودم را در اکسل اعمال میدادن‌ یعنی لیست لغات کلیدی یاور عبارات هم کانسپت مرتبط با هر کلمه و واژه کلیدی را وارد اکسل میکردم و با قرار دادن URL هر واژه و کلمه کلیدی در سلول کنارجزئیات واژه و کلمه کلیدی، تکلیف کیورد غرض را تا نقطه نهایی پروژه مشخص و معلوم میکردم.
 
پس تکلیف وبسایت‌هایی با بیش تر از ۴۰۰۰ برگه چه می شود؟
حتما بعداز آشنا شدن با نحوه عمل اینجانب در متد پروژه‌های seo این پرسش اصلی برای شما ساخته شده است که پس امین هاشمی با پروژه‌هایی که بیشتر از ۴۰۰۰ واژه و کلمه کلیدی و شیت دارا‌هستند چه شغل می‌نماید؟ آیا به هیچ وجه تصویب کردن ۴۰۰۰+ واژه کلیدی و یوآر ال در اکسل برای یک پروژه بهینه سازی با عقل جور درمی‌آید؟
 
خب پاسخ شما مشخص و معلوم میباشد، مشخص و معلوم میباشد که صرف فرصت برای وارد کردن این همگی یو آر ال و واژه کلیدی باطن اکسل با عقل جور در نمی‌آید اینجانب در اصل درین سبک پروژه ها در نخستین شغل حدود ۲۰ الی ۴۰ کلمه و واژه کلیدی و یوارآل اساسی وب سایت را در اکسل وارد می کنم که چهارچوب خیالی اینجانب پیرامون حالت کلی این پروژه صورت بگیرد و فارغ از کمال گرایی سراغ فرایند اصلی‌خیس آموزش سئو مشهد پروژه مثل تحلیل رقبا و چک سرچ کنسول و …. می روم. این گزینه یکی‌از کاربردی ترین تکنیک های بهینه سازی در تارنما های تبارک با تعداد صفحه ها زیاد می باشد که خیلی بهتر میشه مدنظر قرار به این.