عده ای که مدتی در صنعت بهینه سازی فعال بوده‌اند می دانند که باورهای خطا درباره بهینه سازی آموزش سئو در مشهد در زمان سال جاری‎ها به وجود آمده میباشد. حتی برای آن تیم از عده ای که در مسئله seo کارشناس میباشند و سال‌های بخش اعظمی متعددی فعال بوده‌اند، گوگل هنوز موجودی اسرارآمیز میباشد که هیچ زمان همگی رازهای شغل خویش را افشا نمی‌نماید؛ براین اساس، در خلا کلیه واقعیات، باورهای غلط برای لبریز کردن ترک‌های اطلاعاتی وجود میایند.
 
نقص‌ اینجا میباشد که گونه های اعتقاد و باور غلط درباره بهینه سازی به‌تدریج در تاثیر تکرار صورت گرفته و به طور حقیقت برای عموم جا میفتند که‌این زمینه به seo ضربه میزند.
 
 اکنون، بیشتراز قبلی درباره طریق شغل گوگل داده ها داریم البته هنوز هم همگی چیز را نمی‌دانیم. با وجود این، داده ها کافی در دسترس مردم قرار گرفته تا بعضی از رایج‌ترین‌های باورهای نادرست درباره بهینه سازی را از در میان ببریم. 
 
 
 
1. سئوی ارزان عالی و عالی میباشد
مشتریان، زمانی ارزش‌های مشورت کردن seo یا این که ساخت و ساز محتوا برای seo را می‌شنوند آنقدر شوکه میگردند که داعیه می‌نمایند می توانند آن را در مکان دیگری ارزان اخذ نمایند و معتقدند که seo قیمت این تمامی هزینه را ندارد.
 
آن ها میگویند: «چه طور میتوانید این بها را برای خدماتی که حتی مستقیما برای اینجانب درآمدی ندارد، توجیه فرمائید؟ بعضا جاهای دیگر با قیمتی ارزان‌خیس این عمل را اجرا می دهند».
 
حقیقت این میباشد که سئوی ارزان، سریع و شل، حدودا هیچ گاه سئوی خیر و خوبی وجود ندارد. به بعضی از شایسته ترین استراتژی‌های پیوند‌سازی که وجود دارااست نگاهی بیندازید. یک تاکسی سئوی ماهر، یک مجموعه بدون نقص را تنها برای ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند برای مشتریان خویش استخدام می‌نماید.
 
لینک و پیوند‌سازی در مقیاس کلان، مجال‌بر میباشد. البته این استراتژی‌ها برای ساخت‌و‌ساز بک‌پیوند‌هایی که گوگل دوست دارااست ببیند اثر گذار میباشند. شما میتوانید با استعمال از یکی‌از خدماتی که در پهنا تعدادی روز یا این که حتی یک سری ساعت به شما بک‌پیوند میدهد، پول پس‌انداز نمائید، البته این فعالیت بها هزینه‌ای که می پردازید را ندارد. بک‌لینک و پیوند‌هایی که ریلکس بدست میایند معمولا مخرب و از تارنما‌های اسپم میباشند که در غایت یک روز تصمیم می گیرید تمامی آنان را حذف نمایید.
 
سئوی ارزان برای تشکیل داد لینک و پیوند، مشورت seo، بهینه سازی فنی و بازاریابی محتوا به عمل می‌رود. شما می توانید کلیه این تولید ها را ارزان تنظیم نمائید. ولی این عمل با دو ایراد یاور خواهد بود: در مرتبه نخستین، به احتمال زیاد، تنها ماشین کرایه ای یا این که دارای تخصص seo برای حصول فایده فعالیت را تخت‌گاز اجرا می دهد. و دوم شما ناچار میشوید شغل با تاکسی را کنسل نمایید و مجدد آن را به روشی صحیح جاری ساختن دهید که بر هزینه‌های شما می افزاید.
 
این یقین نادرست درباره seo که سئوی ارزان‌بها باارزش و عالی میباشد تماما رد گردیده است: برای سئوی ماهر تارنما، می بایست هزینه و مجال متعددی صرف نمائید و سئوی عالی و ماهر قیمت پرداخت هزینه‌های بالا را دارااست.
 
 
 
2. بدست آوردن رده نخستین، بایستی صرفا و صرفا مقصود سئوی شما باشد
بیشتر صاحبان وبسایت، در هدف ها خویش برای بهینه سازی به‌دنبال حصول آموزش سئو مشهد مقام نخستین برای عبارات کلیدی می باشند. هیچ ایرادی ندارد که در هر کلمه و واژه کلیدی، حصول مقام اولیه در برگه حاصل موتور کاوش را غرض قرار دهید. زیرا بیش تر از ۳۵ درصد جستجوگران روی اولی فیض در گوگل کلیک می‌نمایند. ولی این اعتقاد نادرست درباره بهینه سازی میباشد که تنها بایستی به منزلت نخستین در برگه نتیجه ها کاوش تصور کنید. منزلت ابتدا مدام صرفا چیزی وجود ندارد که می بایست کارایی فرمائید به آن برسید، بلکه این قضیه به غرض شما بستگی دارااست.