نشانی تارنما مثلا اطلاعاتی میباشد که در نتیجه ها کاوش یا این که به عبارتی SERPs به اکران در می‌آید. از این رو عملکرد نمایید با seo آن به ارتقاء کلیک وب سایت و seo خویش یاری فرمایید. برای داشتن آموزش سئو در مشهد یک نشانی سئو گردیده یا این که یوارال بهینه سازی فرندلی موردها تحت را در حیث داشته باشید:
 
نشانی بایستی توصیفی از محتوا باشد.
یوارال خلال توصیفی بودن بایستی کوتاه و موجز نوشته گردد.
از کلمه ها کلیدی در نشانی به کارگیری نمایید.
از خط چین یا این که هایفن ها (-) برای غیر وابسته سازی لغات فایده بگیرید.
از حروف خرد انگلیسی استعمال فرمائید خیر حروف تبارک.
ساب دامین ساخت‌و‌ساز نکنید.
از بکار بردن کارکترهای غیر ضروری مانند «؟ یا این که & یا این که = یا این که ¬_» جلوگیری کنید.
6. پوسته تیتر خویش را بی آلایش فرمائید
تگ تیتر یا این که Title Tag نیز برای مثال اطلاعاتی به حساب آورده می شود که در حاصل کاوش اکران می‌یابد. به همین ادله می بایست آن را به صدق پوسته بندی فرمایید (تیتر را بی آلایش بکار ببرید و اسم کمپانی یا این که مارک فردی تان را نیز در انتهای آن قرار دهید تا جذب کلیک نماید).
 
7. محتوای مستقر ساخت‌و‌ساز فرمایید
امروزه تلفن های هوشمند از رایانه ها پیشی گرفته اند و اکثر زمان ها به دلایل متعدد لوکیشن آنان فعال میباشد. از این رو، تنظیم محتوای ساکن (ناحیه پایه) به خصوص برای دستیابی و کارهایی که سرویس ها خویش را تنها در برخی بخش ها ارائه میدهند بسیار موثر خواهد بود. با اینکار میتوانید مخاطبین تارنما تان را با کارآمدی بیشتری در تیر رس قرار داده و مشتریان زیادی جذب فرمائید.
 
چهت نیل به‌این مقصود از اسم حوزه‌ خویش در محتوا، متادسکریپشن و تگ تیتر به کار گیری نمائید. راه‌حل دیگر افزودن حصول و کارتان در فهرست «گوگل مای بیزینس» میباشد. با این عمل، روی نقشه اکران داده میشوید و محل و دیگر داده ها تجاری شما به یار و همدم نتیجه ها کاوش در کنار رقبایتان قرار میگیرد. اعتنا داشته باشید که برای ارتقاء کلیک وبسایت شایسته ترین طرز ارائه داده ها مربوط به کاوش میباشد.
 
8. از پوسته فهرستی یا این که لیستی امداد بگیرید
عموم به فهرست ها عشق دارا‌هستند؛ چراکه ادراک آن ها شل خیس میباشد. اینکار به ارتقاء CTR یاری می نماید (اعداد را در سرتیترها و تگ عنا وین بکار ببرید تا به مخاطب نماد دهید که بعداز کلیک کردن با یک محتوایِ راحتِ فهرست صورت مواجه خواهند بود). بکارگیری فهرست ها این احتمال را بوجود میاورد که در نتیجه ها کاوش عالی به دیده بیائید.
 
9. صفحه های پربازدید و نادر بازدید خویش را مشخص و معلوم نمائید
با بکار گیری «گوگل آنالتیکس» نرخ کلیک گوگل یا این که CTR صفحه ها تارنما خویش را بررسی کرده و با گزینش نقاط ضعف و قوت، نسبت به سئو صفحه ها نادر بازدید مبادرت نمایید.
 
10. سرعت وبسایت را ارتقا دهید
گوگل در مرتبه بندی خویش برای سرعت بالا وارد شدن وب سایت نیز امتیاز قائل گردیده است. براین اساس عملکرد فرمایید تا سرعت تارنما تان را باصرفه نمایید. در غیر این شکل، کاربرانی که بر روی لینک و پیوند شما کلیک کرده اند، فورا بیرون خواهند شد و این زمینه بر روی نرخ کلیک اورگانیک وبسایت تان اثر منفی خواهد گذاشت.
 
11. از ریچ اسنیپت Rich Snippet به کار گیری فرمائید
همانگونه که پیش خیس اشاره کوچکی به‌این مورد شد، یک کدام از دیگر از منش های ارتقا کلیک گوگل فایده گیری از ریچ اسنیپت یا این که نتیجه ها بی نیاز میباشد. ریچ اسنیپت حاصل جستجویی میباشد که همدم داده ها خاصی مانند مرتبه، آراء و ... اکران داده میشوند (کدهایی می باشند که فهم محتوا و داده ها نماد گذاری گردیده را برای موتورهای کاوش شل خیس می نمایند و در فیض این داده ها در یک چارچوب منظم به یاروهمدم سود کاوش در روئت کرد استفاده کننده قرار می‌گیرد). به همین انگیزه میتوانند یوزرها را به کلیک کردن روی پیوند URL شما ترغیب کنند.
 
برای به کار گیری از ریچ اسنیپت ها یا این که بایستی افزونه های آنها‌را فعال فرمائید یا این که به طور دستی کد نویسی کنید.
 
12. راهنمای مسیر یا این که «بِرِدکرام نیویگیشن» را فعال فرمائید
Breadcrumb Navigation به استفاده کننده مسیری را که تا آن لحظه آموزش سئو مشهد در تارنما طی کرده نشانه میدهد. در سود وی میتواند شعور بهتری از دور و بر و سایتی که در آن قرار گرفته به دست آورده و در شکل ضرورت و با کلیک کردن به محل پیشین بازگردد (این امکان در تارنما های والا و دارنده صفحه ها زیاد یاری متعددی به ارتقا رضایت بازدیدکننده و در سود ارتقا کلیک تارنما خواهد کرد).