بایستی مطمئن گردید که محتوا و عملکردی که به یوزرها دسکتاپ و گوشی ارائه می‌دهید یکسان‌اند و چگونگی مشابهی دارا‌هستند. گوگل در سال 2018 ذکر کرد که استراتژی خویش را به mobile-first index تغییر‌و تحول خواهد اعطا کرد. بدین معنا که ورژن تلفن همراه وبسایت‌ها تحت عنوان مرجع اساسی در الگوریتم‌های درجه‌بندی گوگل آموزش سئو در مشهد به کارگیری می‌گردد.

 
برای وب سایت‌های واکنشگرا یا این که منحصر به فرد برای تلفن همراه که محتوای اکران داده گردیده در ورژن گوشی را کاهش می دهند این خبر بدی بود. اما گوگل هنوز فراهم وجود ندارد استراتژی‌اش را به mobile-first تغییر‌و تحول دهد. البته عالی این میباشد که برای اینگونه روزی مهیا باشید، به این دلیل‌که به زودی در سپتامبر 2021 این رخداد خواهد زمین‌خورد.
 
سرعت تارنما
مطالعات نماد می دهند که صفحه های با سرعت بار گذاری بالا، نرخ رخنه‌ وب سایت تحت‌تری دارا‌هستند و منجر ارتقا نرخ فروش می گردند. تارنما آمازون طی تحقیقی دریافته بود که با هر 100 میلی ثانیه کاهش در طول لود صفحاتش، واحد سنجش فروش 1 درصد ارتقاء مییابد. سرعت لود از سال 2010 تحت عنوان یکی‌از فاکتورهای اساسی سکو‌دهی گوگل در وبسایت‌های دسکتاپ اعلام شد. و از سال 2018 برای گوشی.
 
ولی با معرفی ابزار Core Web Vitals گوگل تاکید بیشتری روی التفات صفحه های با سرعت بالا گذاشت. بدین ترتیب در صورتی‌که قصد افزیش فروش از روش تارنما خویش را دارید، مسلما مطمئن گردید که صفحه ها سایتتان فرصت بار گذاری مقداری دارا‌هستند.
 
با صرفه‌سازی یک وب سایت برای داشتن سرعت بیشتر یک فعالیت تکنیکال به شمار می‌رود که دربرگیرنده ده‌ها و صدها مبادرت متفاوت ریز و درشت میباشد. ولی در کار با اجرای سه روشی که درپی توضیح خوا هیم اعطا کرد، می‌اقتدار اظهار کرد که نصیب عمده‌ی مسیر باصرفه‌سازی را طی خواهید کرد.
 
از یک کانال توزیع محتوا (CDN) استعمال فرمایید
به صورت سنتی، مسئولیت میزبانی و هاستینگ تارنما‌ها را سرورهایی که در جای ‌های متفاوت عالم بودند بر ذمه داشتند. در اینگونه سیستمی، ممکن بود هر کس قصد بازدید یا این که خرید از تارنما شمارا دارااست، مسافت‌ی بسیار متعددی با جای جغرافیایی سرور شما داشته باشد. که در‌این حالت، سرعت لود کاهش می‌یافت.
 
البته این نقص‌ را CDNها حل کردند. عوض اینکه وبسایت شما فقط به وسیله یک خدمت دهنده میزبانی گردد، محتوای جانور در سایتتان در کانال‌ای از سرورهای متعدد در جای ‌های متعدد دنیا قرار می گیرد. به‌این ترتیبت، هنگامی کاربری قصد بازدید از سایتتان را داشته باشد، قادر است به مجاورت‌ترین سرور مو جود متصل خواهد شد. بدین ترتیب فرصت انتظار برای اتصال به تارنما کاهش مییابد.
 
ضمن این، با اعتنا به اینکه CDNها محتوای جان دار در یک تارنما را کَش (cache) می‌نمایند، به طور خود کار، مجال لود کاهش مییابد. همینطور CDNها امکان این را دارا هستند که به صورت آموزش سئو مشهد بهتری وسعت‌های فراتر ترافیک را مدیر نمایند. این به‌این معنا میباشد که در صورتیکه با داشتن صرفا یک سرور قابلیت و امکان کاهش سرعت یا این که حتی کرَش کردن وبسایت در حین نقطع ی عطف ترافیک وجود داشت، با به کار گیری از یک CDN، حتی وسعت‌های بالای ترافیک تهدیدی برای سایتتان نخواهند بود.