لندینگ پیج با دیگر صفحه ها وب سایت تفاوت داراست. در حالی که صفحه ها آموزش سئو مشهد دیگر هدف ها گوناگون داشته و استفاده کننده را به جست و جو در وبسایت تشویق می‌ نمایند، لندینگ پیج‌ ها صرفا یک غرض را دنبال می‌ نمایند. در واقع، همین تمرکز لندینگ پیج بر روی تنها یک غرض میباشد که آن را به شایسته ترین دلیل برای ارتقاء Conversion Rate تبدیل می‌ نماید.

در صورتی‌که تا کنون بدین قضیه اعتنا نکرده اید، می بایست بگوییم که لندینگ پیج های یک وبسایت با ورقه اساسی آن مختلف میباشد. موردی که جزو مهم ترین خصوصیت های کاغذ فرود می قدرت در لحاظ گرفت، این میباشد که لندینگ ها صرفا برای ارائه یک مقصود خاص پیاده سازی گردیده اند و در حالتی که که یک لندینگ، تعدادی گزینه را معرفی نماید، از نگاه سئویی فعالیت اشتباهی میباشد.+
همینطور در شرایطی‌که دقت کرده باشید، بایستی چشم باشید که کاغذ اساسی به صفحه ها دیگر لینک و پیوند می‌دهد تا بتواند مخاطب را به هر شیت مختص به هدفش پند نماید.
خصوصیت‌های یک کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج (Landing Page) برای یک اینترنت‌وبسایت می تواند مشتمل بر مورد ها پایین باشد:
مقصود معین: یک لندینگ پیج می بایست یک غرض مشخص و معلوم داشته باشد، مانند جلب فروش، توده‌آوری آدرس اینترنتی، نام نویسی و غیره.
پیاده سازی جالب: پیاده سازی لندینگ پیج بایستی جالب و حرفه ای باشد تا دقت یوزرها را جلب نماید.
محتوای جالب: محتوای لندینگ پیج می بایست جالب و متنوع باشد و به یوزرها علت برای اجرا کار متبوع بدهد.
فراخوانی به مبادرت: لندینگ پیج بایستی به یوزرها فراخوانی به مبادرت داشته باشد، مانند خرید، نام نویسی، دانلود و غیره.
رابطه با تبلیغات: در‌صورتی‌که لندینگ پیج تحت عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی پیاده سازی شد‌ه‌است، می بایست رابطه و هماهنگ شدن با تبلیغات وجود داشته باشد.
آسانی و وضوح: لندینگ پیج بایستی معمولی و بدیهی باشد تا یوزرها به راحتی بتوانند غرض و پیام متبوع را فهم نمایند.
آزمایش و باصرفه‌سازی: لندینگ پیج بایستی آیتم آزمایش و باصرفه‌سازی قرار گیرد تا تلاش آن بهبود یابد.
هیبت‌های تماس: چنانچه نیاز به گردآوری‌آوری داده ها از یوزرها میباشد، هیبت‌های تماس یا این که هیبت‌های نام نویسی می بایست در لندینگ پیج قرار گیرند.
تعلق به محتوای اینترنت‌تارنما: در صورتی لندینگ پیج تحت عنوان بخشی از یک اینترنت‌تارنما پیاده سازی شد‌ه‌است، می بایست به صورت منطقی و هماهنگ با محتوای اینترنت‌وبسایت رابطه داشته باشد.
این خصوصیت‌ها میتوانند به یک لندینگ پیج یاری نمایند تا به شایسته ترین صورت ممکن از حیث پیاده سازی، محتوا و همت فعالیت نماید و هدف ها متبوع را به دست آورد.
 
11 گزینه از اصلی‌ ترین لندینگ پیج‌ ها
تا اینجای نوشته‌ی‌علمی متوجه شدید که لندینگ پیج چیست و چه کاربردی داراست. از آن‌ جایی که هر شیت فرود بسته به هدفی خاص پیاده سازی می‌ خواهد شد، این شیت می‌ تواند اشکال مختلفی داشته باشد که پیرو به معرفی آن‌ ها خوا هیم پرداخت.
 
1. برگه فرود Lead Generation
صفحه ها Lead Generation از موثرترین لندینگ پیچ‌ ها میباشند. غرض مهم این نوع کاغذ، خریدن و ذخیره نشانی اینترنتی و داده ها مخاطب میباشد. داشتن داده ها استفاده کننده به شما اذن میدهد تا بازاریابی بیشتری را روی مخاطب خویش ایفا دهید. این صفحه های معمولا بسیار بی آلایش می‌باشند و تمرکز اساسی بر روی عنوان برگه میباشد تا بتوانند با استعمال از آن استفاده کننده را به وارد کردن داده ها (CTA) در قبال تخفیف روی متاع، دانلود یک پوشه، و مورد ها شبیه، ترغیب نمایند.
 
2. کاغذ Splash
کاغذ اسپلش یک کاغذ موقت بوده که با پیاده سازی گرافیکی بالا، قبل از ورود به برگه وب سایت به مخاطب اکران داده می‌ خواهد شد. این کاغذ معمولا دارنده لوگوی تارنما میباشد و از آن برای گزینش لهجه، گزینش سن، تبلیغ، خوش آمدگویی، ورود به وب سایت، ایجاد کرد اکانت کاربری و غیره به کارگیری می‌ خواهد شد. این لندینگ پیج می‌ تواند در شکل پیاده سازی مطلوب، تعامل مخاطب با تارنما شما‌را ارتقاء دهد.
 
3. برگه فرود Click Through
این صفحه های فرود در کسب و کار الکترونیک کاربرد دارا هستند. درین برگه، با دقت بر دادن داده ها درباره جنس، مخاطب را ترغیب به خرید آن کرده و او‌را بدون واسطه به کاغذ ی فروش یا این که نام نویسی منتقل می‌ نمایند که‌این عمل نرخ نبدیل را ارتقا می‌ دهد. معمولا دعوت به کار درین صفحه های از روش کلیک کردن روی یک آیتم مانند “برای ادامه خرید یا این که برای نام نویسی در عصر اینجا کلیک نمایید” و جابجایی آن ها به درگاه پرداخت اجرا می گردد.
 
از برگه فرود Click Through می‌ قدرت برای تعریف یک فرآورده آموزش سئو در مشهد و ارائه جزئیات آن و متقاعد کردن بازدیدکنندگان و مجاورت‌ خیس کردن آن‌ ها به پروسه خرید بهره برد. آرم دادن بها و چگونگی متاع درین نوع لندینگ پیج، از التفات بالایی برخوردار‌است.