هشدار: سعی نکنید محتوا را با لغت ها کلیدی مقصود اشباع فرمایید. امروز آموزش سئو در مشهد دیگر این طریق دیدنی به‌حیث نمی رسد. با این‌ حالا بسیار اصلی میباشد که از کلیدواژه اساسی در محتوا به کار گیری فرمائید؛ صرفا بایستی این عمل را به‌صورت طبیعی ایفا دهید. سفارش می گردد که کلیدواژه اساسی را در اول جمله محتوا در برگه در ۱۰۰ واژه و کلمه نخستین قرار دهید. درمورد راهنمای کمپین ریتارگتینگ، به‌راحتی میتوانید این عمل را اعمال دهید:

«راهنمای کمپین ریتارگتینگ به شما یاری می‌نماید تا با داشتن استراتژی صحیح ریتارگتینگ، بتوانید برای هر مرحله از مراحل خرید مشتری نرم افزار‌ریزی فرمایید و با پیشنهادهای دیدنی حیث آن‌ها‌را جلب فرمایید. به صورت نمونه، میتوانید با دادن کد تخفیف به اشخاصی که کالای شما‌را در سبد خرید رها کرده‌اند، آن ها را ترغیب به خرید فرمایید. هر چه محتوای تبلیغات شما فردی‌سازی گردیده خیس باشد، درصد تبدیل آنها به کلیک و خرید ارتقا پیدا می‌نماید.»
درین نمونه واژه کلیدی ما در گزاره نخستین حضور داراست.
۸. با صرفه‌سازی برچسب تیتر میانی (Heading 2)
تا اینجا ورقه را از نگاه برچسب H1 با صرفه‌سازی کرده‌اید؛ حال بایستی روی برچسب‌های تیتر H2 (یا این که حتی ۳ تا ۶) تصور کنید. برچسب‌های تیتر دارنده نوعی سلسله‌مراتب میباشند. مهمترین تیتر H1 میباشد و همین‌طور تا انتهای شیت می بایست به‌ترتیب مداقه از این برچسب‌ها حداکثر تا H6 سود بگیرید. در شرایطی که مداقه بعضی از این تیترها یکسان میباشد، از برچسب‌های H2  به کارگیری فرمائید و در شرایطی‌که داخل هریک از این قسمت‌ها زیرشاخه‌ای است، از H3 به کارگیری نمائید. نمی‌توانید لغات کلیدی را داخل کلیه عنوان ها H2 قرار دهید؛ ولی می توانید از صورتِ تغییریافته آن‌ها استعمال نمایید. در نمونه ما، میتوانید بعداز برچسب تیتر H1 و جمله پیشگفتار، تیتر تحت را با برچسب H2 قرار دهید:
راهنمای استخراج‌وکارها برای راه اندازی کمپین ریتارگتینگ
در اینجا، ما درواقع قضیه اساسی و تمرکز بر عبارت کلیدی را به‌روشنی نشانه میدهیم (راهنمای کمپین ریتارگتینگ)؛ بااین‌درحال حاضر، به کار گیری از یک تغییر و تحول و اضافه کردن واژه و کلمه‌هایی، به مخاطب آرم میدهد که غرض این راهنما حصول‌وکارها میباشند. برچسب‌های H2 را مختصر بنویسید و به‌ خاطر داشته باشید که نیازی وجود ندارد همیشه از واژه و کلمه کلیدی یا این که صورتِ تغییریافته آن به کارگیری نمایید؛ تنها این عمل را به شکلی اجرا دهید که پیام اساسی را منتقل نماید.
۹. به کارگیری از تصاویر و کلیپ
گذاشتن تصاویر و ویدیو در محتوا تأثیر مثبتی بر مجال توقف روی محتوا دارااست؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰ درصد بازاریابان میگویند استعمال از کلیپ مجال توقف روی محتوا را در تارنما ارتقاء می دهد. آموزش سئو مشهد اضافه‌کردن کلیپ و تصاویر (که دربرگیرنده اینفوگرافی و نمودارها هم میشود)، منجر می شود که محتوا به‌راحتی خوانده گردد. این واقعیتی میباشد که اکثر اوقات ما از محتوای بصری خوب خاطر میگیریم. تردیدی وجود ندارد که در صورتیکه محتوایی با تصاویر همپا باشد، مارا بیشتر جذب می‌نماید تا هنگامی‌که محتوا چیزی جز متن ندارد.