به عنوان یک شروع آپ چه شانسی برای رقابت با سایت های کهن دارید؟ سئو چه کمکی به استارتاپ ها می کند؟ رقابت با تارنما هایی که یک سری سال سابقه عمل را دارا‌هستند کاری دشوار به حیث می‌رسد ، زیرا آنها در طول هنگامی وقت گیر اقدامات سئو را اعمال کرده اند . از طریق موتورهای جستجو بازدید زیادی به دست آورده اند و دارای جایگاه محکمی در نتایج serp می باشند. در این شرایط راه حل چیست؟ آموزش سئو مشهد

این درست است که موسسه ها معتبر و قدیمی در بسیاری از فاکتورهای بهینه سازی ، نسبت به یک شروع آپ برتری بیشتری داشته باشند. البته هنوز فرصت های زیادی برای یک تجارت نو به مراد فعال‌ساز‌ی یک کمپین سئو ، افزایش بازدید و بهبود مرتبه در گوگل وجود داراست.
حتی بعضا مزایایی را می توان برای تارنما هایی که جدیدا شروع به عمل می کنند برشمرد. در‌صورتی‌که در همان نخستینِ ساخت وب سایت ، به اصول بهینه سازی اعتنا شود ، حتما سریع تر به نتایج دلخواه خوا هیم رسید. این نکته در امر اکثری از وبسایت های قدیمی رعایت نشده و اکثرا مشکلات زیادی در بهینه سازی دارا‌هستند ، البته به دلیل اینکه دیرین و گزینه پشت گرمی گوگل میباشند ، سکو خیر و خوبی در حاصل جستجو دارا‌هستند. آموزش سئو در مشهد

برای آغاز یک کمپین معمولی seo در اولیهِ خط مش ، نیاز به هزینه های زیادی ندارید. قطعا با یک شرکت معتبر ، درباره ی طرق و استراتژی های سئو کلام کنید.
مهم ترین فرایند سئو برای موفقیت استارت آپ
احتمالاً چیزهای زیادی راجع به seo آغاز آپ شنیده اید. بعضی از این مفاد ممکن است صحیح باشد. اکثری از آن ها ممکن می باشد شیوه های غلطی باشند که در طول فرصت بوسیله بعضا تارنما ها اعمال شده اند.
با شنیدن اصطلاح بهینه سازی ، آیا بلافاصله به پندار تاکتیکهای کلاهبرداری و دور زدن موتورهای جستجو می افتید؟
آیا از الگوریتم های گوگل که جهت مرتبه بندی سایت ها آیتم استفاده قرار می گیرند استحضار دارید؟
از نظر شما ، بهینه سازی تنها جهت بهبود رتبه در گوگل انجام می‌شود یا جهت موفقیت یک استارت آپ وظایف دیگری نیز داراست؟
سئو با گذشت سالها تغییر بسیاری کرده است ولی با وجود همگی تغییرات ، بعضا طریق ها که نسبتا معمولی هم می باشند مهم ترین تاثیر را در افزایش عملکرد و مرتبه یک وبسایت دارا‌هستند. طرز هایی که براساس الگوریتم ها و قوانین گوگل فعالیت می کنند و به جای فریب موتورهای جستجو ، سایت را با معیارهای مدنظر آن‌ها وفق می دهند.
شما باید اعتنا گوگل را بدست آورید ، نه اینکه با طرز های سیاه و متقلبانه در پی فریب و عصبانی کردن این موتورجستجوی توانمند باشید.
اگر شما نیز یک آغاز آپ را فعال‌ساز‌ی کرده اید و قصد دارید تارنما و برند خود را در گوگل ارتقا دهید می‌توانید از این تکنیک ها استفاده کنید.
اگرچه سکو وبسایت در نتایج التفات زیادی دارد ، ولی ترافیک و ارتقاء نرخ کلیک از همگی چیز مهمتر می‌باشد.
مورد ها و روشهایی از بهینه سازی که در پی توضیح میدهیم میتوانند به یک کسب و کار ، مخصوصا استارت آپ ها کمک زیادی کنند.
تحقیقات بهینه سازی
قبل از اینکه به اجرای هرگونه شیوه seo بپردازید ، باید تحقیقات seo برای استارتاپ خود را ایفا دهید و مطمئن شوید که استراتژی مدنظر شما متناسب با صنعتی می‌باشد که در آن کار می‌کنید.
 
برای تحقیقات رقابتی:
 
مهم ترین لغت ها کلیدی را بیابید.
 
پیرو کشف کلمات کلیدی وقتگیر که به وسیله کاربران جستجو می گردد باشید.
 
بعد از عده عبارات کلیدی ، 30 تا 50 مورد از مهمترین URL ها و دامنه سایت های رقیب را تقدم بندی فرمائید.
 
این مرحله بازرسی با لیستی از رقبا به نقطه نهایی نمی‌رسد. در حال حاضر باید توجه داشته باشید که آن‌ها چه اقدامت صحت جاری ساختن می دهند و چه اشتباهاتی مرتکب شده اند.
 
لیستی از همه اطلاعات ، از حجم سایت آنها گرفته تا تعداد بک لینک ها و نحوه استعمال از کلمات کلیدی را تهیه نمایید. آنچه را مثبت می باشد پیروی نمایید و نکات منفی را حذف نمائید.
 
توصیه میکنیم برای یافتن لغات کلیدی مرتبط به حوزه فعالیت خود ، نوشته ی علمی چگونگی یافت کردن کلمه ها کلیدی اساسی را پژوهش نمایید.
 
محتوای نفیس تولید کنید
موتورهای جستجو ، تشنه محتوای نو می باشند. مطالب و محتوایی که برای کاربران ارزشمند باشد. در شرایطی که که شما به عنوان یک آغاز آپ بتوانید فرصت زیادی را به ساخت‌و‌ساز محتوای گران بها اختصاص دهید ، تخت گاز خود را به رقبای دیرین نزدیک میکنید. تولید محتوا را ی اقتدار یکی از 5 فاکتور اصلی سئو و رتبه بندی سایت دانست.
 
ولی هر محتوایی نمی تواند ضامن موفقیت شما باشد. این ایام  گوگل بسیار تیزهوش عمل می کند. در حقیقت ، آنقدر هوشمند می‌باشد که می‌تواند متوجه شود مطالب شما تا چه اندازه برای کاربران ارزشمند است. پس زمانی که کلمات کلیدی را شناسایی کردید ، محتوایی با با کیفیت ارائه دهید تا کاربران خلال اینکه از سایت شما بازدید می کنند ، آن را به اشتراک گذارده و برای پژوهش سایر صفحات تارنما شما ترغیب شوند.
 
معمولی ترین شیوه برای اعمال این عمل ساخت و ساز و بروزرسانی یک بلاگ فعال است. به جز صفحه های اساسی وب سایت شما که دربرگیرنده معرفی خدمات و تولید ها است ، به صفحاتی نیاز دارید که بصورت بدون‌پول ، اطلاعات کاربردی و جدیدی را به کاربران ارائه دهد.
 
قطعا نیاز نیست که محتوای مورد نظر ، از لغات کلیدی اشباع شود ، بلکه معیار تصمیم گیری گوگل برای رتبه بندی صفحات ، میزان رضایت کاربران از محتواست.
 
اجرا اقدامات فنی سئو
جنبه های فنی و زیرساخت یک وبسایت نقش کلیدی را در کوشش و در نهایت درجه سایت دارا‌هستند. این نصیب که به سئو تکنیکال سناخته میشود نیازمند دانش و تجارب متخصصین بهینه سازی هست. در سئو استارتاپ ، بایستی مطمئن شوید که عنصرها تحت کاملاً بهینه باشند.
 
برچسب عنوان – این برچسب ها هنوز مانند قبل تاثیر زیادی در رتبه سایت دارند ، در عنوان به طبع واژه و کلمه کلیدی مناسب را درج فرمائید و علاوه بر آن از لغات مترادف و هم معنی و توصیفی نیز به کارگیری کنید.
 
توضیحات متا – توضیحات متا هیچوقت تاثیر مستقیمی در مرتبه بندی نداشته هست. البته یکی فاکتورهایی می باشد که بوسیله کاربران در نتایج جستجوی گوگل پیش از ورود به وبسایت قابل مشاهده می‌باشد.
 
هدینگ – هدینگ یا سرفصل که با علامت های h1 تا h6 شناخته می شوند ، وظیفه نصیب بندی صفحه را به عهده دارند. مهم‌ترین هدینگ ها h1 و h2 هستند که ربات های گوگل بیشترین دقت را به آن‌ها دارا هستند.
 
پیوند های داخلی – شما بایستی به صفحه ها پر ارزش و مرتبط با یک صفحه لینک دهید. لینک های داخلی ضمن اینکه به کاربران در انتقال از یک کاغذ به برگه دیگر امداد می کنند ، به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری درخصوص ماهیت یک کاغذ وب می‌دهند.
 
نقشه تارنما – یکی مهم ترین اقدامات فنی seo ، ایجاد کرد نقشه وب سایت داینامیک می باشد.برای اینکه خزنده موتور جستجو وارفته تر کل صفحه ها وب سایت شما را بشناسد و آنها‌را ایندکس کند ایجاد کرد نقشه تارنما xml اقدامی ضروری در seo محسوب می شود.
 
تگ alt –  این تگ اطلاعات کاملی از تصاویر یک تارنما به گوگل می‌دهد. هر تصویر باید دارای یک متن کوتاه و توضیح مختصری باشد که در تگ alt خلاصه می‌شود.
 
قابلیت و امکان دسترسی یا عدم دسترسی ربات های گوگل به وب سایت – این مورد نیز جز سئو تکنیکال هست.
 
سئوی آف پیج سایت
یکی از نکات اساسی در بهینه سازی برای استارت آپ ها ، افزایش اعتبار و شناسایی بیشتر آن ها به سایر تارنما ها و کاربران می باشد. یک شروع آپ بایستی به جایگاه خود در شبکه‌های‌مردمی و انجمن های تخصصی مرتبط توجه داشته باشد.
 
این موارد مربوط به سئوی آف پیج میشوند و بیشتر به ساخت بک لینک های معتبر و ارتقای برند آغاز آپ می پردازد.
 
شما در این مرحله می بایست :
 
با وبسایت های دیگر همکاری داشته باشید.
 
مطالب و صفحات خود را در شبکه‌های‌اجتماعی و سایر سایت ها به اشتراک بگذارید.
 
به طور منظم در پروفایل شبکه اجتماعی خود محتوای کیفیت بالا و تصاویر دیدنی بارگزاری نمائید.
 
به سئوی محلی استارت آپ توجه ویژه ای داشته باشید
 
محتوای ساخت نمایید که قابلیت و ارزش لینک و پیوند فراهم کردن داشته باشد.
 
شدیدا از خرید بک لینک و پیوند و تشکیل داد پیوند های غیرطبیعی و انبوه دوری کنید.
 
استخدام متخصص seo برای آغاز آپ
وقتی که شما یک آغاز آپ را به تازگی فعال سازی کرده اید به اندازه کافی دغدغه و گرفتاری های مربوطه را دارید ، از طرفی تا به تخصص کافی در مسئله بهینه سازی برسید زمان زیادی تلف می شود و حتی‌د‌ر حین اجرا بهینه سازی امکان دارااست مشکلات جبران ناپذیری را مرتکب شوید. به همین دلایل ما توصیه می کنیم که یک سئوکار را استخدام کنید و یا با موسسات سئو همکاری نمایید.
 
فرد یا شرکتی را مسئول بخش سئو سایت خود قرار دهید ، تا سریعتر و بهتر به اهداف خود دست پیدا نمایید.