کشف کردن صفحه های کنیبالیزیشن گردیده در تارنما هایی که آموزش سئو مشهد ساخت و ساز محتوا روزمره متعددی دارا‌هستند بسیار کاری مشقت بار و مشقت بار است البته حتما می بایست این صفحه های را پیدا کرد چون رفع این اختلال می‌تواند امداد بزرگی به رویش وبسایت شما داشته و همچنین جايگاه های شما‌را بهبود ببخشد.

 
1- یافت کردن از روش سرچ کنسول
برای اینکه صفحه ها کنیبال گردیده وبسایت خویش را پیدا فرمایید کافی میباشد تا گام های پایین را اجرا دهید تا بتوانید آنان‌را در سرچ کنسول خویش پیدا نمائید.
 
گام نخستین: رفتن به قسمت performance
گام دوم: جستجوی واژه کلیدی مد لحاظ (به عنوان مثال فراگیری تشکیل داد pbn)
گام سوم: مشاهده قسمت pages و رسیدگی صفحه ها لندینگ گردیده برای کلمه و واژه کلیدی مدنظر
 
 
2- پیداکردن صفحه ها کنیبال گردیده از روش سرچ در گوگل
برای این عمل کافی میباشد تا عبارت site: https://seoedu.ir pbn را در گوگل سرچ نمائید. در محل اسم وب سایت seoedu نشانی وب سایت خویش و به مکان واژه pbn واژه و کلمه کلیدی خویش را قرار دهید. آنگاه صفحاتی که احتمال کنیبال شدن در آنان وجود دارااست برای شما آورده می‌گردد. صفحاتی که کانسپت محتوایی یکسان دارا‌هستند را از اینجا میتوانید تشخیص دهید و چنین به رفع ارور کنیبالیزیشن خویش مبادرت فرمایید.
 
 
 
الان در تصویر بالا در واژه ساخت‌و‌ساز محتوا دربین گروه بندی و یک کدام از مقاله‌ها وب سایت ما ممکن میباشد کنیبالایز چهره دهد. در فیض در اینجا شایسته ترین مبادرت این میباشد که ورقه ای که میخواهیم در سکو های خوب قرار بگیرد و برگه غرض ما است را تعیین کرده و برای آن اقدامات ما یحتاج را جاری ساختن دهیم تا گوگل آن را تحت عنوان شیت مقصود تشخیص دهد.
 
چه طور اختلال کنیبالیزیشن را رفع کنیم؟
1- بی نیاز سازی محتوا داخلی صفحه ها
استارت فرمائید به بی نیاز سازی محتواهای صفحاتی که در گیر کنیبالیزیشن گردیده اند. با این عمل شما می‌توانید از لغت ها کلیدی خوب و مطلوب خیس در محتوا به کارگیری کرده تا با کراول شدن ورقه به وسیله گوگل تشخیص دهد که هر ورقه برای کدام واژه در نتیجه ها اکران داده گردد.
 
2- لینک و پیوند سازی داخلی در صفحه های کنیبال گردیده
شما میتوانید در کاغذ ای که عنایت کمتری برای شما داراست یک پیوند داخلی در پارگراف نخستین یا این که حتی خط اولیه محتوا به برگه اساسی و متبوع شما که میخواهید در واژه کلیدی جايگاه بگیرید پیوند داخلی بدهید.
 
3- پیوند سازی فرنگی شدید و کارکشته
با به کارگیری از پیوند سازی فرنگی زیاد و قادر می‌توانید به گوگل برسانید که برگه متبوع شما برای یک کلمه و واژه کلیدی کدام بوده و آن را به گوگل بفهمانید.
 
توجه داشته باشید این نحوه بسیار هزینه بردار میباشد و می‌توانید مخارج متعددی برای شما داشته باشد.
 
4- به کارگیری از تگ کنونیکال
با به کارگیری از تگ کنونیکال شما به گوگل می‌گویید ورقه ای که در آن از این تگ مصرف شده هیچ ارزشی نداشته و آن‌ها‌را بایستی به کاغذ ای که آیتم مقصود میباشد منتقل نماید. با استعمال از تکه کد ذیل می‌توانید از این تگ استعمال فرمائید.
 
 
 
نکته: این خط کد را درون برگه ای بگذارید که قیمت کمتری دارااست و آموزش سئو در مشهد به مکان کلمه و واژه a نشانی برگه ای را قرار دهید که قصد دارید گوگل آن را در مرتبه های اساسی اکران دهد.