الگوریتم ونیز

تاریخچه این الگوریتم به سال ۲۰۱۲ برمی شود. این الگوریتم مرتبط با بهینه سازی آموزش سئو در مشهد محلی میباشد و حصول و کارهایی که به طور محلی شغل می نمایند، به وسیله این الگوریتم در سکو های فراتر قرار می‌گیرند. از مواقعی که در‌این الگوریتم دخیل میباشند، آی پی و وضعیت جغرافیایی تعریف‌و‌تمجید گردیده می باشند.
الگوریتم تازگی محتوا
الگوریتم تازگی محتوا یا این که Freshness Algorithm در سال 2011 بوسیله گوگل منتشر شد. احتمالا از اسمش پیش بینی زده باشید که مقصود این الگوریتم چیست؛ صحت دارد این الگوریتم محتواهایی را که نو خیس میباشند و به روزتر می‌باشند را در حاصل فراتر قرار می‌دهد. این الگوریتم یاری می نماید تا محتواهایی که ترند می باشند، ریلکس خیس در دسترس یوزرها قرار گیرند. به جز این بر روی محتواهایی مانند ارزش روز طلا و جواهرات، ارزش دلار و … اثر دارااست، خیر محتواهایی مانند امر قرمه سبزی! (به محتواهایی که داده ها آن‌ها اثبات میباشد و در حین فرصت تغییر‌و تحول نمی نماید، محتواهای مدام سبز میگویند، از جمله این محتوا مدام سبز وجود ندارد، به دلیل آن که الگوریتم های گوگل به طور پیوسته آپ تو دیت می گردد و نیاز میباشد که ما نو ترین داده ها را بدین نوشته‌ی علمی اضافه کنیم).
الگوریتم تازگی محتوا روی ۳۵ درصد از حاصل جستجوها اثر داشت.
الگوریتم پاندای گوگل
یکی از دیگر از الگوریتم هایی که در سال ۲۰۱۱ به وسیله گوگل رونمایی شد، الگوریتم پاندا میباشد. در سال ۲۰۱۶ این الگوریتم عضو الگوریتم هسته شد و به طور دایم در درحال حاضر نظارت تارنما ها میباشد. الگوریتم پاندا نیز مانند الگوریتم های دیگر، به محتوا دقت ویژه ای دارااست و محتواهای بی چگونگی و ناکارآمد را از نتیجه ها حذف می نماید و بیشتر در‌پی لایق سالاری میباشد؛ به‌این معنا که نتایجی را در شیت سرپ علامت میدهد که آمادگی‌اش را دارا‌هستند. آنچه که بیشتر از هرچیز اعتنا پاندا را جلب می نماید، سئوی آن پیج میباشد. پاندا با وبسایت هایی که هدفشان این میباشد که به تارنما های دیگر پیوند دهند و وب سایت هایی که محتوای کوتاه و بی کیفیتی دارا‌هستند و به نیکی نیاز مخاطب را رفع نمیکنند، طنز ندارد و در شکل مشاهده این تارنما ها، آنان‌را از نتیجه ها حذف می نماید. همت نمائید که صفحه های سایتتان را از دید تعداد لغت ها محتوایی (هر محتوای وقت گیر به معنای عالی بودن آن وجود ندارد، محتوا بایستی به نیکی به پرسش استفاده کننده جواب دهد و نیازش را رفع نماید)، لینک و پیوند های فرنگی و کیورد استافینگ (به کار گیری بیش تر از حد از کلمه ها کلیدی) تحقیق فرمائید و اشتباهات مو جود را حل نمایید تا بوسیله این الگوریتم به قعر حاصل گوگل دیپورت نشوید.
الگوریتم کافئین
در سال ۲۰۰۹ گوگل از داخل شدن یک کدام از مهم‌ترین الگوریتم هایش خبر بخشید، نسبتاً 1سال زمان برد که‌این الگوریتم استارت به عمل نماید. در سال ۲۰۱۰ این الگوریتم در گوگل به طور قانونی استارت به شغل کرد. کاری که‌این الگوریتم ایفا می بخشید، این بود که محتواهای کهن تارنما هایی که همیشه در حالا آپ تو دیت محتوایشان بودند را ایندکس نمایند.
قبل از آن که‌این الگوریتم وارد درجه بندی تارنما ها گردد، محتواهای آموزش سئو مشهد کهن به رنج ایندکس می شدند یا این که به هیچ عنوان ایندکس نمی شدند؛ به همین استدلال الگوریتم کافئین به طور بی واسطه جايگاه بندی وب سایت ها را تغییر و تحول نداد، ولی تارنما هایی که به محتواهای کهن خودشان هم قیمت می دادند و آن‌ها را آپ دیت می کردند، توانستند مرتبه های خوب نتیجه ها کاوش را به خودشان تخصیص دهند.