این گزینه یکی‌از دیگر از موردها مهمی میباشد که به شما یاری می‌نماید تا متوجه گردید تغییر‌و تحول هاست چه تاثیری بر seo تارنما دارااست. جابجایی هاست تارنما به یک جای نو ممکن میباشد آموزش سئو مشهد بر سرعت لود تارنما برای یوزرها تأثیر بگذارد؛ به عنوان مثال، در صورتیکه اکثر بازدیدکنندگان دورتر از محل هاست اینترنت‌وب سایت معاش می‌نمایند، می تواند سبب ساز به کندتر شدن سرعت لود وب سایت برای آن ها گردیده و به نوبه خویش، روی فاکتورهای مرتبه بندی سرعت و تجارب برگه تأثیر بگذارد.

چاره کاهش سرعت لود تارنما بر تاثیر تغییر تحول هاست، این میباشد که سایت خویش را در جای های متعدد میزبانی نمایید؛ کانال‌های تحویل محتوا (CDN) اکثر وقت ها این شغل را جاری ساختن می دهند و بسته به پلتفرم میزبانی که از تارنما شما به کار گیری می کنید ممکن میباشد تا قبل از اینً روی یک‌سری سرور باشد.
مولر دراین باره ادامه میدهد:
یک کدام از تأثیرات عملی که ممکن میباشد متوجه گردید این میباشد که تکان‌های جغرافیایی بزرگتر قادر است بر سرعت بارگیری اینترنت‌تارنما برای یوزرها تأثیر بگذارد. به جهت فیزیک و کانال های کامپیوتری، دسترسی به سروری که به دور میباشد ممکن میباشد ارتفاع بکشد. بسته به ترازو قابل مشاهده بودن این زمینه، قادر است در سرعت و فاکتور درجه بندی تجارب کاغذ برای یک سایت نقش داشته باشد.
3. جای سرور برای seo محلی استعمال نمیشود
شاید این آیتم یه خرده برای شما غیرقابل ادراک باشد البته به هیچ وجه آیتم مشقت وجود ندارد. همان طور که می دانید، قسمت بزرگی از موتور جستجوی گوگل و اکران حاصل آیتم به کارگیری برای مخاطب مبتنی بر وضعیت جغرافیایی و seo محلی میباشد. حال چیزی که ممکن میباشد حیران کننده باشد این میباشد که آیا جای سرور انتخابی قادر است بر این فاکتور اساسی اثر بگذارد؟ پاسخ یک کلمه و واژه میباشد: نه!
جای هاست تارنما شما برای غرض گذاری جغرافیایی استعمال نمیشود؛ بدین ترتیب نتیجه ها جستجوی شما پس از تغییر‌و تحول هاست در یک حوزه‌ جغرافیایی خاص، زیر اثر قرار نخواهد گرفت.
مولر جواب خویش را به نقطه نهایی می‌رساند:
با اعتنا به seo، جای سرور برای مقصود‌یابی جغرافیایی به کار گیری آموزش سئو در مشهد نمی شود. در صورتی می‌خواهید سایت شما یوزرها را در یک جای خاص مقصود قرار دهد، بایستی از دامنه سطح بالای کد سرزمین یا این که پیکربندی مطلوب در کنسول جستجوی گوگل استعمال نمایید.