شما تحت عنوان صاحب و مالک یک تارنما، تا به هم اکنون به‌این مورد آموزش سئو در مشهد فکرکرده اید؛ که زمانی پیوند اینترنت سایتتان را در شبکه های عمومی به اشتراک می‌گذارید، این لینک و پیوند چه طور می بایست اکران داده خواهد شد تا برای مخاطب دیدنی باشد. در صورتی‌که لینک و پیوند جذابیت خاصی برای مخاطب نداشته باشد، حتما کلیکی شکل نمیگیرد و تعداد کلیک های شما کاهش می می بایست. به کارگیری از Open Graph  با عث می گردد لینک و پیوند وبسایت شما با ظاهری منظم و جالب در کانال اجتماعی اکران داده ‌گردد و یوزرها پیش از کلیک روی لینک و پیوند: تیتر، توضیحات، تصویر شاخص و بقیه داده ها آن را مشاهده نمایند.

 
متا تگ OG یا این که Open Graph چیست؟
Open Graph پروتکلی میباشد که به وسیله فیسبوک در سال 2010 معرفی شد. متا تگ OG، کد هایی میباشند که سایت شما‌را در شبکه‌های‌مردمی با ظاهری منظم و ساختار یافته نماد میدهند؛ در واقع روش اکران تارنما شمارا در شبکه های مردمی تحقیق و در دست گرفتن می نمایند. متا تگ OG در نصیب   کدهای شیت قرار میگیرند.  استعمال از این تگ ها در سوشیال سیگنال منجر میگردد استفاده کننده در دوران کوتاهی پیش از کلیک روی لینک و پیوند بفهمد زمینه وبسایت شما چیست.
 
اثر متا تگ OG در بهینه سازی
متا تگOG به طور بدون واسطه تاثیری بر seo وب سایت ندارد، ولی هنگامی که شما از این متا تگ در سوشیال سیگنال به کارگیری میکنید، پیوند وب سایت شما کلیک بیشتری اخذ می نماید. در فیض ورودی و ترافیک تارنما ارتقاء مییابد. و یک تارنما با ترافیک بالا نزد گوگل دارای اعتبار میباشد. همین فرمان، موجب بهبود سکو وبسایت در SERP می گردد.
 
طریق به کارگیری از متا تگ Open Graph 
شما می‌توانید به دو شیوه از متا تگ Open Graph به کار گیری نمایید:
 
طرز اولیه: به طور دستی: درین شیوه شما بایستی تگ OG  متبوع را در نصیب  هر کاغذ از وبسایت خویش که میخواهید وارد نمائید.
 
طریق دوم: به کار گیری از پلاگین وردپرسی  YOASTو Rank Math :
 
پلاگین Yoast: هنگامی که پلاگین YOAST را نصب نموده اید. به بخش دستکاری پست بروید و بر روی تب social کلیک نمائید. آن گاه کانال اجتماعی متبوع خویش را تعیین فرمایید، و در بخش های تیتر، توضیحات و عکس متا تگ متبوع OG  را وارد نمایید.
 
پلاگین Rank Math: در صورتی شما از پلاگین Yoast استفاه میکنید، پیش از نصب بی نقص Rank Math ، بایستی یواست را غیر فعال فرمایید. چون در غیر این شکل ممکن میباشد تلاش پلاگین مبتلا خلل خواهد شد. بعداز نصب پلاگین Rank Math، بر روی تب شبکه های مردمی کلیک نمائید. کانال اجتماعی متبوع ، عکس، تایتل و دیسکریپشن را گزینش و وارد فرمایید. در غیر این شکل پلاگین به طور پیش فرض از عکس شاخص و دیسکرپشن شما در شبکه‌های‌مردمی به کارگیری می نماید.
 
 
 
اشکال متا تگ‌ OG
هر یکسری که رخ بوک17 متا تگ Open Graph را به طور قانونی معرفی نموده است. البته استعمال از تمامی متا تگ ها در سوشیال سیگنال مایحتاج و ضروری وجود ندارد. ما به دنبال این نوشته‌ی علمی به شما متا تگ هایی که برای اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی، برای سایت شما اصلی و ضروری میباشد را معر فی خوا هیم کرد. اشکال متا تگ‌های OG:
 
og:title
این متا تگ تحت عنوان محتوای برگه تارنما اشاره داراست، که کد آن به طور ذیل میباشد:
 
تیتر ورقه” =meta property=”og:title” content> شما بایستی تیتر شیت آموزش سئو مشهد را میان دو گیومه قرار دهید. عالی میباشد تیتر شیت بیشتراز 40 کارکتر برای تلفن همراه و 60 کاراکتر برای کامپیوتر نباشد. همینطور تلاش فرمایید عنوانی را گزینش نمائید که برای استفاده کننده دیدنی، و درصد کلیک تناول کردن آن بالا باشد و از افزودن اطلاعت مازاد مثل اسم وبسایت و مارک تحت عنوان ورقه دوری کنید.