گوگل با به کارگیری از الگوریتم‌های هوش تصنعی و یادگیری ماشین، میتواند با تمرکز بسیار متعددی تکنیک‌های اسپم و اینترنت‌تارنما‌های بی‌چگونگی را شناسایی نماید. الگوریتم اسپم برین یک کدام از این الگوریتم‌ها آموزش سئو در مشهد میباشد که در سال 2018 معرفی شد و مقصود اساسی آن، پیشگیری از اسپم در حاصل جستجوی گوگل میباشد. در صورتی‌که می خواهید بدانید که‌این الگوریتم دقیقا چیست و چه طور عمل می‌نماید تا انتهای این مقاله را تفحص فرمائید.

 
الگوریتم اسپم برین چیست؟
گوگل، الگوریتم‌ها و نحوه‌های مختلفی برای مرتبه‌بندی صفحه های یا این که شناسایی طریق‌های اسپم مانند الگوریتم‌های پنگوئن، پاندا، RankBrain و SpamBrain دارااست. الگوریتم spam brain گوگل با تمرکز بسیار بالایی برای شناسایی اینترنت‌وب سایت‌های اسپم و بی‌چگونگی پیاده سازی گردیده‌است. یک الگوریتم امنیتی میباشد و به وسیله گوگل برای شناسایی و محصور کردن صفحه ها و تارنما‌هایی که از طریق‌های اسپم و کلاه سیاه استعمال می‌نمایند، پیشرفت داده شد‌ه‌است. این الگوریتم، برای خودداری از سوء به کارگیری تکنیک‌های سئوی مشکوک و همینطور تشخیص گونه های تقلب‌های اینترنتی، آیتم استعمال قرار می گیرد. تحت عنوان یکی اساسی‌ترین الگوریتم‌های گوگل، اسپم برین برای بهبود چگونگی حاصل جستجوی گوگل و ضمانت امنیت یوزرها بسیار دارای اهمیت میباشد.
البته مواقعی که از دید گوگل اسپم می‌باشند چیست؟ گوگل اعلام نموده است که "لینک و پیوند‌ها همچنان به ما یاری می‌نمایند تا حاصل را به طرز‌های منطقی، کشف و سکو‌بندی کنیم و ما در سال 2021 گسترش قابل توجهی در مراقبت از این سیگنال مهم داشتیم. ما به‌روزرسانی پیوند اسپم را برای شناسایی پهناور لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی و دوری از اثر آنها بر چگونگی کاوش فعال سازی کردیم."
 
براین اساس، پیوند‌ها یک کدام از مهمترین مواقعی می باشند که گوگل هنگام تشخیص صفحه های اسپم به آن اعتنا می‌نماید. به‌طورکلی، مفاد ذیل از نگاه گوگل اسپم در لحاظ گرفته می گردند:
 
محتوای بی‌چگونگی یا این که محتوای ساخت و ساز گردیده به طور اتومات؛
اینترنت‌وب سایت‌های هک گردیده (هکرها محتوای صفحه های را به موضوعات غیر قانونی تغییر تحول می دهند)؛
خرید پیوند؛
تبادل پیوند؛
شرکت کردن در PBN ها (کانال‌ای از وبسایت‌هایی که به یکدیگر لینک دارا‌هستند)؛
پیوند‌های سمی؛
به‌طورکلی تک تک طریق‌هایی که نوید مواقعی مانند "تارنما خویش را تخت‌گاز بهینه سازی نمایید، 1000 برگه محتوا را در برهه زمانی فرصت کوتاهی منتشر نمائید، در پهنا یک سری روز به درجه‌های اولیه برسید و ..." را میدهند. به وسیله گوگل اسپم محسوب می شوند.
 
کوشش الگوریتم اسپم برین چیست؟
همواره مقصود گوگل، ارائه شایسته ترین، مرتبط‌ترین و سریع‌ترین نتیجه ها، به یوزرها بوده میباشد. یکی‌از مواقعی که سبب ساز میشود تا یوزرها دیرتر به ورقه متبوع خویش برسند یا این که آن را در جايگاه‌های فراتر مشاهده نمایند، صفحه ها با محتوای اسپم می‌باشند. به همین خواسته الگوریتم اسپم برین منتشر شد تا شانس حضور صفحه ها با محتواهای اسپم را به صورت قابل توجهی کم کند. این الگورتیم بیشتر روی دو زمینه تحت تمرکز می‌نماید:
 
محتوای مرتبط با توضیح تولید ها: اکثری از محتواهای مرتبط با توضیحات کالا، نسخه برداری یا این که شبیه هم می باشند. این مسئله، منجر میگردد که استفاده کننده در اکثر مورد ها با محتوای شبیه یا این که یکسان در اینترنت‌وب سایت‌های فروشگاهی مواجه گردد و چنانچه پرسش خواصی در ارتباط با آن مال در ذهن داراست، نتواند به جواب آن دست پیدا نماید که نارضایتی و سردرگم شدن یوزرها را در‌پی داراست. به همین استدلال، گوگل برای این‌سیرتکامل محتواها قیمت کمتری قائل میگردد و محتواهای شبیه یا این که یکسان را کمتر در حاصل قرار می دهد تا مخاطبان، بتوانند به شایسته ترین نحو به جست‌وجو بپردازند.
پیوند‌سازی‌های اسپم در تارنما‌ها: یکی از دیگر از طریق‌های اسپم که در وبسایت‌ها به فعالیت می‌رود، استعمال از لینک و پیوند‌هایی میباشد که برای یوزرها ارزشی ندارند. از جمله، ممکن میباشد آموزش سئو مشهد تا قبل از این به‌این مسئله برخورده باشید که در بخش اعظمی از وب سایت‌ها، با اینکه تیتر تارنما مربوط به جستجوی شما میباشد، البته از شما منظور می گردد روی یک لینک و پیوند خاص کلیک نمایید تا محتوای متبوع خویش را ببینید. این یک طریق، اسپم به حساب می‌آید؛ چون گوگل می خواهد تا یوزرها در او‌لین کلیک به برگه دربردارنده داده ها لازم خویش هدایت شوند. الگوریتم اسپم برین با این طریق‌های لینک و پیوند‌سازی که روی تجربیات مخاطب اثر منفی دارااست، رویارویی می‌نماید.