تاریخچه تحقیق کلمات کلیدی
پژوهش ها لغت ها کلیدی در چندین سال پیشین تغییرات متعددی نموده است. چنانچه مقطع متعددی در صنعت بهینه سازی بودهاید، احتمالا شاهد این تغییرات بودهاید. مالامال کردن عبارات کلیدی (Keyword Stuffing) یکیاز تکنیکهای پر اسم و رسم کلاه سیاه میباشد که به صورت کبیر بوسیله صاحبان اینترنتوبسایت به کارگیری می شد. در پیشین، صاحبان اینترنتتارنما تلاش میکردند با مالامال کردن عبارات کلیدی در محتوا، سکو خویش آموزش سئو در مشهد را بهبود دهند. اشخاص بهآسانی لغات کلیدی را تا جایی که میتوانستند تحت عنوان و محتوا اضافه و آنان را بولد میکردند. درحالیکه به کارگیری از استایل مطلوب و قرار دادن انکرتکست تماماً بهتر میباشد، درصورتی که تعداد متعددی از کلمه ها کلیدی نامربوط را در محتوای خویش اسپم فرمائید، نادیده گرفته خواهید شد.
مثلا در تصویر ذیل که بخشی از اینترنتوب سایت کمپانی BMW میباشد می بینید که چه گونه حتی یک مارک دارای اعتبار برای اینکه جايگاه بالاتری دستیابی نماید، واژه و کلمه کلیدی Nuewagen را به طور افراطی بکار برده میباشد.
صاحبان اینترنت، از هر راهی برای مالامال کردن کلمه ها کلیدی در پاراگراف به کار گیری میکردند. اما غالب هم بودند؛ ولی خیر برای دوران وقت گیر. گوگل این تکنیک را شناسایی کرد و توانست با بهروزرسانیهای بسیار مشقت بارگیرانه مانند الگوریتم پاندا جلوی اینترنتوبسایتهای با محتوای بیچگونگی و ضعیف را بگیرد و بنابراین صاحبان اینترنتوب سایت را ناچار به ساختوساز محتوا فارغ از به کارگیری از طریقهای اسپم کرد.
امروزه اینترنت مسترها شیوه دیگری را برای دستیابی درجه فراتر پیدا کردهاند. درج لغت ها کلیدی متعدد البته درعینهم اکنون شبیه که به کلمه ها کلیدی LSI نیز مشهور میباشند. با استعمال از لغت ها کلیدی LSI، صاحبان اینترنتوب سایت می توانند از جریمه شدن بوسیله گوگل برای لبریز کردن کلمه ها کلیدی پرهیز نمایند.
لغت ها کلیدی LSI را میاقتدار به راحتی در ذیل کاغذ گوگل پیدا کرد. وقتیکه واژه یا این که عبارتی را سرچ میکنید در تحت نتیجه ها اکران داده گردیده می توانید تنی چند از جستجوهای مرتبط را مشاهده کنید که به عبارتی کلمه ها کلیدی LSI میباشند. برای مثال برای واژه "بازاریابی دیجیتال" لغات تحت لغت ها کلیدی LSI محسوب میشوند:
بعداز آن رقابت فی مابین این لغات نیز شدیدتر شد و استحصال درجه آموزش سئو مشهد فراتر بسیار مشقت بار شد. آنگاه وبمسترها به تمرکز روی لغت ها کلیدی بلند (Long-tail Keywords) روی آوردند. کلمه و واژههای کلیدیای که بیش تر از سه کلمه و واژه ارتفاع داراهستند و همچنان نیز این طرز به کار گیری می شود.