CTA چیست؟

CTA مخفف Call To Action میباشد. ترجمه ذیل الفظی آن مبادرت به شغل یا این که فراخوان میباشد. آموزش سئو مشهد در هر جایی که از شما دعوت می شود که اقدامی اجرا دهید،( وب سایت‌ها، نرم افزار‌ها یا این که شبکه های مردمی) با یک CTA روبرو می‌باشید.پس هر شکلی از دعوت به مبادرت را می‌اقتدار یک CTA در لحاظ گرفت.
 
کلیه حصول و شغل های آنلاین در تلاشند، تا یوزرها آنان بعد از ورود به یک برگه اینترنت‌وب سایت (یا این که تفحص یک نشانی اینترنتی)،آنرا بازرسی نمایند، در کاغذ بمانند و مبادرت مشخصی را اعمال دهند. این مبادرت می تواند عضویت در یک لیست، دانلود یک فولدر، خرید یک جنس یا این که هر کار دیگری باشد.
 
در‌این دربین دکمه CTA به عبارتی دکمه‌ای میباشد که مخاطب را به سمت آن مقصود معلوم گردیده سوق می دهد.
 
بخش اعظمی از صاحبان تجارت به کارگیری از دکمه CTA یا این که برای اینکه معتقدن مخاطب صرفا درپی استخراج داده ها و علم ما‌را دنبال میکند،یا این که برای نگرانی از اینکه به کارگیری از CTA مشابه تبلیغ میباشد وبرای یوزرها خوشایند وجود ندارد و سود عکس می دهد،از CTA به کارگیری نمیکنند.
 
البته به هر دلیلی، مخاطب شیت سایت ما‌را رخنه‌ نماید سوای اینکه کاری نماید یا این که روی بنر ما کلیک نکند؛ به معنای حیف کردن پول برای ما میباشد. در فیض برای داشتن یک قیف فروش بدون نقص، کل صفحه ها فروش یا این که ارائه، مستلزم به کار گیری صحیح از CTA می باشند. نگرانی‌های مطرح گردیده نیز با به فعالیت بردن اصول به کارگیری صحیح از دکمه CTA قابل دیده پوشی و برطرف کردن‌ میباشد.
 
هر ورقه اینترنت‌تارنما، هر پست الکترونیک تبلیغاتی، هر مکالمه فروش و هرمورد از بروشورهای چاپی، بایستی دربردارنده داده ها تماس بدیهی و معلوم برای مخاطب باشد.
هدف ها معمول به کار گیری از دکمه CTA
اخذ داده ها یوزرها مانند نشانی اینترنتی و تلفن
ارسال هدایای بدون‌پول برای جذب استفاده کننده
ارتقاء فروش
برندینگ
ارتقا فالور کانال‌های اجتماعی
تغییر‌و تحول بینش یوزرها
 
در طراحی وب سایت،Call To Action ها را در کجا بکار ببریم؟
محتوای جالب و دقیقا مربوط به مسئله مهمترین نکته میباشد.
 
فراموش نکنید که مخاطب بایستی دستکم چندین خط از محتوای شمارا بخواند؛ تا برای کلیک کردن روی دکمه CTA تصمیم بگیرد. استعمال از فونت مطلوب با سایز مطلوب، فایده بردن از تصاویر و گاهی کلیپ و همین طور آیکون‌های گرافیکی هدایت‌کننده، می تواند در هرچه عالی شدن محتوای کاغذ و دکورا سیون آن، بسیار اثر گذار باشد.
 
سرعت بار گذاری شیت را پژوهش نمائید.
 
معمولا یوزرها بیشتر از یک سری ثانیه برای گشوده شدن یک شیت حوصله نمی کنند. پس به یاری ابزارهای متفاوت عملکرد نمائید تا مکان ممکن سرعت لود برگه را بالا ببرید.
 
ترتیب قرارگیری محتوا را در حیث داشته باشید.
 
به طور پیش‌فرض قرار تصاحب کردن داده ها اساسی‌خیس در اولِ صفحه های و دکورا سیون محتوا مطابق التفات، طریق سنجیده و قابل قبولی میباشد. آموزش سئو در مشهد شایسته ترین جا که مخاطب بیشترین فوکوس و تمرکز را داراست در صدر کاغذ در میانه یا این که راءس آن میباشد.
در وب سایت هایی که گویش آنها انگلیسی می باشند بهتراست CTA را در سمت چپ در اختیار بگذاریم و در وب سایت هایی که از گویش فارسی مصرف شده میباشد CTA را در سمت راست قرار دهید.