سایت پیوند sitelink یکی‌از عناصری میباشد که می‌توانند ظواهر سایت شما در نتایج جستجوی گوگل را بهبود دهد و به راحتی موجب ارتقا نرخ کلیک CTR و ترافیک بیشتر خواهد شد و هنگامی نشان داده می گردند که شما نشانی یک سایت یا این که مارک آن را در گوگل کاوش نمایید. همینطور در حالتی‌که به ازای واژه و کلمه کلیدی کاغذ مهم در درجه اول گوگل قرار بگیرد وب سایت لینک به یوزرها نشان داده می شود. با به کارگیری از این قابلیت اکران مستقیم تولیدها اساسی ، سرویس ها مهم ، داده ها تماس و بخش اعظمی از داده ها ضروری دیگر به یوزرها نمایش داده می شود. آموزش سئو مشهد

 
معمولا وبسایت پیوند ها بوسیله گوگل به طور اتوماتیک برای هر سایتی تولید می شوند البته در شرایطی که مشکلی دراین مورد داشتید میتوانید با اقداماتی که توضحی خوا هیم داد وبسایت لینک و پیوند را تقویت و به نوعی سفارشی سازی کنید. البته گوگل برای وبسایت هایی که محتوای بی چگونگی دارا هستند یا این که خلق و خوی اسپمی از خویش نشانه میدهند ، sitelinks را اکران نمی دهد
 
سایت لینک چیست؟
وب سایت لینک و پیوند ،  پیوندهایی آموزش سئو در مشهد می باشند که در پایین نشانی اصلی وبسایت در حاصل گوگل که به صفحه ها دیگر وب سایت اشاره می نمایند و در یک فریم قرار می گیرند. تارنما لینک ها به وسیله الگوریتم های گوگل بطور اتومات ساخت می‌شوند و معمولا گوگل مهم ترین صفحاتی که برای یوزرها موءثر می باشند را اکران می دهد. ای لینک ها در ورژن تلفن همراه هم نشان داده می‌شوند.
 
گوگل در اکران یک وبسایت در نتیجه ها کاوش ، از تیتر ، آدرس اینترنتی ، توضیحات و اکران صفحه های سایت به کارگیری می نماید. تحت عنوان بخشی از فرآیند بهینه سازی در  سه آیتم اولیه را شما می توانید به راحتی تغییر و تحول دهید ، البته برای سایت پیوند ، این گوگل میباشد که تصمیم می گیرد کدام صفحه های را اکران دهد.
 
چرا وب سایت لینک ها مهم هستند؟
ممکن میباشد این پرسش مطرح گردد که در صورتی‌که نمی توانیم روی سایت لینک و پیوند ها تاثیری بگذاریم پس چرا عنایت دارا‌هستند؟ حتی در‌صورتی‌که sitelinks به وسیله خویش گوگل تشکیل داد می شود ، تعدادی مزیت برای آن‌ها می اقتدار در نظر گرفت. اما برخی از پیشنهادات میباشند که گوگل دراین باره ارائه می دهد. در پی 4 مزیت استعمال از این قابلیت را توضیح داده ایم.
 
ارتقاء نرخ کلیک  (CTR)
سایت لینک ها  میزان ورودی یوزرها به تارنما شما را در نتیجه ها کاوش را ارتقاء می دهند و این به معنای بیشتر چشم شدن و CTR های فراتر است.
 
این مضمون‌ عملکردی مشابه به نقشه سایت دارد و خودتان نیز میتوانید هنگام اجرای کمپین های PPC ، از روش کنسول google adwords آن را به پیوند متبوع اضافه کنید.
 
با اضافه کردن سایت لینک و بقیه المان های مازاد ، تبلیغ فضای بیشتری را در صفحه اشغال می نماید و قابلیت دیدن آن به وسیله یوزرها افزایش مییابد.
 
یکی مقالات اصلی دراین باره : طرق ارتقاء نرخ کلیک CTR
 
بازدید از صفحه های داخلی
زمانی که وبسایت پیوند برای اسم و مارک وبسایت شما نمایش داده میشود ، یوزرها می توانند فارغ از مراجعه به ورقه اساسی شما مستقیماً به صفحه ها داخلی بروند.
 
که تجربه بهتری را در اختیار یوزرها قرار می دهد و به صفحاتی که برای تجارت یا این که سایت شما مهمتر می‌باشند ارتقاء  ترافیک را به دنبال داراست. یوزرها لازم وجود ندارد وارد ورقه اساسی سایت شوند و میتوانند مستقیما روی پیوند مهم‌ترین صفحه ها مثل صفحه ها کالا یا این که فروش در به عبارتی شیت گوگل کلیک نمایند.
 
علامت اعتماد گوگل به سایت
گوگل  برای همه اینترنت سایتها قطعه های تارنما پیوند را آرم نمی دهد. اکران این عنصر زمانی که یوزرها اسم دامنه شمارا کاوش می نمایند یا این که برای جستجوی اکران داده ها یا این که لغت ها کلیدی خاص نشانه از پشت گرمی گوگل به وبسایت و مارک شما‌را داراست که دلیل مهمی در ارتقای سئو به حساب آورده می شود.
 
سایت پیوند سبب ارتقای مارک میگردد
وقتی یوزرها اسم تجاری شما را در گوگل کاوش می نمایند و لیستی از لینک و پیوند ها را مشاهده می نمایند ، خیلی وا رفته میتوانند داده ها بیشتری راجع به شغل ، محصول ها و سرویس ها شما دستیابی نمایند.
 
چه طور قادر خواهیم بود وب سایت لینک و پیوند در گوگل ایجاد کرد کنیم؟
اشاره کردیم که شما نمی توانید sitelinks را ساخت کنید و آن‌ها بصورت خود کار بوسیله الگوریتم های گوگل تشکیل داد می شوند ، با این وجود ، چندین مبادرت وجود داراست که میتوانید برای کمک به گوگل در فهم و شعور ساختار و محتوای وبسایت خویش ایفا دهید و این به نوبه خویش شانس تصویب و ساخت سایت لینک و پیوند را در حاصل کاوش افزایش می دهد.
 
مطمئن گردید که جستجوی مارک سایت در گوگل به نشانی تارنما شما اشاره داراست و در جايگاه اول قرار می‌گیرد. در غیر این شکل می بایست پوشه robots.txt را تفحص نمائید تا انگیزه عدم دسترسی گوگل به وب سایت شما معین خواهد شد.
 
اعتقاد و باور حاصل فرمائید که با جستجوی مارک وب سایت ، شروع صفحه اولیه آن در حاصل گوگل نمایش داده می شود
 
ساختاری معمولی و وا رفته برای ادراک ربات های گوگل ایجاد کرد نمایید
 
از کاغذ اساسی وب سایت به صفحات اصلی لینک و پیوند دهید
 
عناوین و توضیحات مطلوب را برای صفحه های اساسی درج کنید
 
برای امداد به گوگل در شناسایی صفحه های اساسی خویش از پیوند سازی داخلی به کارگیری فرمائید
 
صفحه های اصلی وب سایت را به نوار کناری اضافه نمائید
 
مطلقا بهینه سازی تکنیکال تارنما را ظریف ایفا دهید . راه‌های اصلی seo تکنیکال را مطالعه نمایید
 
مارک خویش را در تگ h1 کاغذ اساسی قرار دهید
 
به ساختار سلسله مراتبی وب سایت خویش اعتنا فرمایید تا بیش از 3 سطح نباشد
 
روش کار موتورهای کاوش به‌این شکل می‌باشد که در حین خزیدن و ایندکس صفحات ، آغاز از ورقه اساسی بازدید می نمایند و بعداز لینکهای جان دار در فهرست وبسایت ، نقشه وب سایت XML و محتوا برای استیناف صفحات داخلی دیدن می نمایند.
 
منوی تارنما شما ساختار وب سایت را آرم میدهد. منویی مختلف از ساختار ، در اختیار یوزرها قرار ندهید. چهت نیل به شایسته ترین نتایج ، این دو باید همگام و شبیه باشند.