همان گونه که استحضار دارید ورقه جزئیات جنس یکی صفحه های اساسی در بهینه سازی مغازه میباشد که مسیر استفاده کننده نهایتا به آنان ختم شود . در درون این برگه بخش هایی همانند آلبوم برای بهینه سازی تصاویر ، بخش توضیحات برای ساخت‌و‌ساز محتوا ، نصیب نظرها برای داینامیک کردن و پویا نگه داشتن محتوای ورقه درنظر آموزش سئو در مشهد گرفته گردیده‌است .
یک کدام از نصیب هایی که در انتهای شیت جزئیات کالا معمولا مشاهده خواهیم کرد ، بخش تولیدات مرتبط میباشد ولی این نصیب به همین صورت و سوای غرض در انتهای کاغذ جزئیات تولیدها قرار نمی‌گیرد .
یکی فاکتورهایی که در بهینه سازی تارنما عنایت داراست ، کاهش نرخ پریدن وب سایت یا این که به عبارتی BounceRate میباشد . همه کارایی ما در نصیب BounceRate می بایست بروی کاهش آن صورت بپذیرد تا کاربرانی که وارد وب سایت شما شدند ، در دوران فرصت کوتاهی آن را سوراخ نکنند و به یه خرده گشت و گذار در وبسایت بپردازند .
این گشت و گذار در سایت لازمه داشتن محتوایی مطلوب میباشد . از جمله وقتی که مخاطب وارد برگه محصولی بنام ” قهوه ساز G2 با گنجایش 3 کاپ ” گردیده و آغاز به تحقیق محتوای آن کرد ، میتوان بوسیله تایپ کردن ظریف جزئیات درباره جنس و همینطور خصوصیت های صحیح درمورد آن و همینطور اکران ایده ها مشتریانی که پیش از این تجربیات خرید این مال را داشته‌اند ، مسبب این خواهد بود که موقتا مخاطب در‌این برگه تمرکز نموده و به رسیدگی ظریف جزئیات بپردازد .
از جمله در حالتی‌که به خوی خودتان درون وبسایت های فروشگاهی همانند دیجی‌مال دقت فرمائید ، خواهید رویت کرد که شما مدتی را به بازرسی ایده ها خریداران قبل میپردازید تا مطمئن باشید که‌این مال قیمت خرید دارااست .
ولی فعلا می بایست مسبب این شویم تا مخاطب حرکتی نیز ایفا دهد . یعنی روی لینکی کلیک کرده و یا این که به سراغ مشاهده کالا دیگری برود و یا این که حیث و سئوالی را مطرح نماید تا بعداز توقفی مطلوب در وب سایت ، ری اکشن وی نیز تصویب خواهد شد .
این شغل را می‌قدرت بوسیله بخش محصول ها مرتبط بخوبی ایفا بخشید . چراکه ممکن میباشد ابدا مخاطب سئوالی درمورد فرآورده نداشته و یا این که علاقمند به ارسال بینش نیز نباشد . همینطور در شرایطی‌که قابلیت ارسال لحاظ تنها برای خریداران میسر باشد پس بازهم قابلیت ری اکشن دریافت کردن از استفاده کننده وجود ندارد البته نصیب تولیدها مرتبط هم برای مخاطب درگیر کننده میباشد و هم میتوان برخورد خیر به وسیله آن تصویب کرد .
خصوصیت بخش تولیدات مرتبط
همانگونه که گفته شد ، این نصیب برای استفاده کننده بیشتر مسبب ساخت و ساز CTA یا این که به عبارتی Call To Action میباشد . از جمله شما در هم اکنون مشاهده به عبارتی فرآورده ” قهوه ساز G2 با گنجایش 3 کاپ ” میباشید . در حال حاضر با دقت به تیم‌بندی مرتبط ، در انتهای ورقه مال ” قهوه ساز G2 با گنجایش 3 کاپ ” شما ممکن میباشد شاهد محصولاتی همانند ” قهوه ساز G2 با گنجایش 5 کاپ ” و یا این که ” قهوه ساز منحصربه‌فرد قهوه رخنه‌ با گنجایش 2 کاپ ” باشید .
پس احتمال بسیار بسیار بیشتری دارااست که شما به سراغ مشاهده بقیه تولید ها نیز بروید لذا اینک هم می توانید در درون تارنما از استفاده کننده CTA اخذ نمائید و هم اینکه نرخ پریدن را کاهش دهید . پس وجود نصیب تولیدات مرتبط فقط جهت اکران و زیبایی وب سایت وجود ندارد .
تعداد استانداردی برای اکران تولیدها مرتبط نیست ولی معمولا ما یحتاج میباشد تا دست‌کم 4 تا 6 متاع را در قسمت تولید ها مرتبط اکران اعطا کرد و خوب میباشد پیاده سازی این نصیب به صورت اسلایدر حرکتی از کارت‌های فرآورده صورت بپذیرد چرا که انتهای ورقه شما وسعت متعددی را برای اکران محصول ها مرتبط اشغال نکرده و در گوشی نیز وجه زیبایی داشته باشد .
مطلقا دقت داشته باشید که دقیقا تیتر ” تولید ها مرتبط ” بایستی در بالای این نصیب قرار گیرد تا مخاطب شما در جریان باشد که‌این قسمت برای اکران چه محصولاتی میباشد چراکه ممکن میباشد دربرخی سایت ها بخشی به عنوان تولیدها پیشنهادی نیز وجود داشته باشد یا این که قسمتی به عنوان واپسین بازدیدهای شما که اما نامرتب کردن بسیار زیاد کاغذ جزئیات کالا عمل صحت وجود ندارد و نباید تمرکز استفاده کننده را زیاد دور از هم کرد .
ولی این مواقعی که خدمتتان ارائه شد ، بزرگترین مواقعی می‌باشند که مداقه قسمت تولید ها مرتبط را ذکر می‌نماید . در حالتی‌که طراح صفحه های اینترنت میباشید بایستی اعتنا فرمایید که هنگام آموزش سئو مشهد پیاده سازی پوسته برای تارنما های فروشگاهی ، قطعا پیاده سازی این بخش در انتهای برگه جزئیات کالا صورت بپذیرد .