نحوه بهینه سازی فنی محتوای ایجاد شده
اکنون به بخش “فنی” بهینه سازی محتوا می‌پردازیم.
مهم‌ترین مراحل شامل بهینه سازی موردها تحت می‌باشد:
تگ تایتل
متا دسکریپشن
URL
بیایید نگاهی به طریق تکمیل هر مرحله بیاندازیم.
۱. چه‌طور تگ تایتل خود را بهینه کنیم
زمانی که کاربر جستجویی را ایفا میدهد، تگ تایتل همان تیتر قابل کلیکی است که در بالای هر سود می‌بیند.
در واقع همین نصیب مشخص شده در تصویر ذیل می باشد: آموزش سئو در مشهد
تگ‌های تایتل به تعدادی برهان اساسی هستند. نخستین از تمامی، آن ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا بفهمند صفحه شما در امر چیست.
 
علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند دلیل تعیین کننده‌ای باشند که کاربر کدام بهره جستجو را تعیین خواهد کند.
 
برای بهینه سازی تگ عنوان خود، باید از موارد تحت مطمئن باشید:
 
آن را ذیل ۶۰ کاراکتر نگه دارید. آموزش سئو مشهد
یک سری واژه و کلمه کلیدی را در عنوان قرار ندهید.
راجع‌به آیتم محتوا، دقیق باشید.
کلمه ها کلیدی مورد نظر را در ابتدا قرار دهید.
تفاوت بین این دو واضح می‌باشد و التفات seo تگ‌های تاتیل را نشان می‌دهد.
 
۲. چگونه متا دسکریپشن خود را با صرفه فرمایید
متا دسکریپشن شما قطعه کوچکی از متن می باشد که در تحت تگ تایتل و URL ظاهر می‌شود.
 
هنگام جستجو، متا دسکریپشن بخشی می باشد که در عکس ذیل مشخص شد‌ه‌است:
 
 
 
در حالی که گوگل گفته متا دسکریپشن تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی ندارد، البته بر روی احتمال کلیک کردن کاربر روی کاغذ شما تأثیر می‌گذارد و ctr بهینه سازی را بالا میبرد.
 
و نرخ کلیک قادر است تأثیر غیر مستقیمی بر مرتبه بندی نیز داشته باشد.
 
نکاتی درباره‌ی متا دسکریپشن که باید رعایت فرمایید.
 
آن را پایین ۱۶۰ کاراکتر نگه دارید.
یک نمای کلی کوتاه و خاص از آنچه محتوا درخصوص آن می‌باشد ارائه دهید.
عبارات کلیدی مرتبط را اضافه کنید (زمانی که کاربر نتیجه ها جستجو را می‌بیند، آن ها هایلایت می‌شوند).
۳. چگونه URL خود را بهینه کنیم
ساختار URL شما یکی دیگر از مؤلفه‌های اصلی بهینه سازی است. برخی‌ها معتقدند که یکی از فاکتورهای سئو می‌باشد و برخی معتقدند تأثیر غیرمستقیم بر درجه‌بندی دارد، زیرا می‌تواند عاملی باشد که انتخاب می‌کند استفاده کننده روی محتوای شما کلیک کند یا خیر.
 
خوانایی در اینجا بسیار اساسی است، زیرا تضمین می‌کند که کاربران جستجو از URL های زمان بر و مرموز نترسند.
 
تصویر ذیل یک مثال خوب از اینکه چه طور خوانایی URL قادر است بر نحوه مشاهده حاصل توسط مخاطب تأثیر بگذارد ارائه می‌دهد.
 
 
 
پس، چرا محتوا برای سئو اساسی است؟
زیرا زمانی که محتوا بهینه میگردد، دیده شدن شما را به شدت بهبود میبخشد.
 
و فارغ از دیده شدن و قرار به دست آوردن در معرض رویت کرد، محتوای شما فقط یکی دیگر از میلیون‌ها مقاله‌ای هست که هر روز در اینترنت پست می شوند.
 
هیچ کس آن را نمی‌بیند.
هیچ کس آن را به اشتراک نمی‌گذارد.
هیچکس کاری با آن نمی‌کند!
بعضی اوقات، ممکن می‌باشد تفاوت چیزی به کوچکی نوشتن متا دسکریپشن بهینه شده و مخصوص برای کلیه صفحات شما منجر ارتقاء دیده شدن شما در گوگل خواهد شد.
 
درحال حاضر که متوجه مداقه ساخت‌و‌ساز محتوا در سئو شدید مطلقا این را هم متوجه شدید که در صورتی‌که خواهان دیده شدن و در معرض مشاهده کرد قرار به چنگ آوردن می باشید، باید خود را وفادار به ساخت مداوم محتوای با صرفه شده فرمائید.
 
در صورتیکه به موضوع محتوا نویسی علاقه‌مند میباشید، مجال ایجاد محتوا تارنما سفینه مناسب شما می‌باشد.