کلمات کلیدی پرجستجو را از رقبای خود کپی کنید
کلمه ها کلیدی را پیدا نمایید که رقبای شما پیش از اینً برای آن ها مرتبه بندی کرده اند.آموزش سئو مشهد هر دو رویه میتوانند کارساز باشند. با این اوصاف، به آسانی به عبارات کلیدی نگاه فرمایید که رقبای شما پیش از اینً برای آنها مرتبه بندی می نمایند.
در اینجا چهگونه میباشد:
آغاز یک تارنما حریف پیدا فرمائید که فعلا سکو نیکی در گوگل داشته باشد. بنابراین، شما تارنماهایی را مهندسی معکوس می کنید که از پیشین میدانند چه کاری اجرا می دهند.
آنگاه، کاغذ مهم وب سایت را در یک ابزار بازرسی لغات کلیدی مانند Semrush قرار دهید .
و لیستی از لغت ها کلیدی که وبسایت برای آنها مرتبه بندی می نماید اخذ خواهید کرد.
اما، بعضا از این لغت ها کلیدی برای تجارت شما منطقی نیستند. از جمله، آنها ممکن میباشد لغت ها کلیدی را مقصود قرار دهند که مشتریان شما آنها را کاوش نمیکنند. یا این که شاید آنان برای لغات کلیدی فوق رقابتی سکو بندی می نمایند که شما نمی توانید برای آنها جايگاه بندی فرمایید.
4.لغات کلیدی استعمال نشده را در Reddit کشف نمائید.
Reddit یک معدن طلا جواهرات برای پژوهش ها لغات کلیدی میباشد.(به خصوص هنگامی که دفعه به یافتن عبارات کلیدی دم بلند می برسد .)
در اینجا دقیقاً طرز به کار گیری از Reddit برای تفحص لغات کلیدی گفته شده میباشد.آغاز به Reddit بروید.
درصورتیکه پیش از اینً یک Subreddit را می شناسید که مخاطبان مقصود شما در آن حضور داراهستند، مستقیماً به آنجا بروید.
از جمله، فرض فرمایید می خواستید نوشته ی علمی ای در زمینهی رژیم کتوژنیک بنویسید.
میخواهید به ساب ردیت r/paleo بروید.درصورتی که مطمئن نیستید که مخاطبان شما در Reddit کجا میباشند، نگران نباشید.
تنها مسئله خویش را کاوش نمائید……و ملاحظه کنید کدام حرفه ها و subreddit ها بالا میایند.
در غایت، بهدنبال عباراتی باشید که بارها و بارها ظواهر میگردند.
در صورتی عموم درخصوص این موضوعات در Reddit کلام می نمایند، به احتمال زیاد به عبارتی کلمات را در گوگل کاوش می نمایند.
مثلا، زمانی به موضوعاتی درباره ی “پیوند سازی” نگاه کردیم، متوجه عباراتی مانند “استراتژی محتوا” و “استراتژی های محتوا” شدیم.اینها عبارات کلیدی میباشند که ما هیچوقت به تنهایی به آنان تفکر نمی کردیم.
این یکیاز تز شیوه های بهینه سازی میباشد که نادیده گرفته شدهاست اما کاربرد متعددی دارااست.
پس درپی با نوشته ی علمی تکنیک ها و نحوه بهینه سازی وبسایت ۲۰۲۴ یاور ما باشید.
۵.کلمه ها کلیدی دم بلند را در تیتر متای بهینه سازی خویش قرار دهید.
فرض فرمائید شما پستی با تیتر «پژوهش موردی seo کلاه سپید: چهگونه جايگاه اولیه را بدست آوریم» منتشر نموده اید.
واژه کلیدی مقصود برای آن پست “seo کلاه سپید” میباشد.
بدین ترتیب واژه کلیدی “seo کلاه سپید” را در تیتر پست قرار می دهید.
ولی به همین بسنده نکنید آموزش سئو در مشهد پس از ان متوجه میشوید که کلمه و واژه کلیدی “رسیدگی موردی بهینه سازی” نیز هر ماه تعداد قابل توجهی از جستجوها را اخذ می نماید. براین اساس آن واژه و کلمه کلیدی دم بلند را در تیتر پست وب لاگ جاسازی فرمایید. و در یک سری هفته کوتاه به سود را برای “رسیدگی موردی بهینه سازی” خواهید رویت کرد.