اصول سئو داخلی
هنگامی که فهرست کلمه ها کلیدی خویش را ساختوساز کردید، در مرحله آتی می بایست این کلمه ها را در محتوای اینترنتوبسایت خویش غرضگذاری فرمائید. آموزش سئو مشهد هر کاغذ از اینترنتتارنما بایستی یک کلمه و واژه کلیدی اساسی را غرضگذاری نماید و افزون بر آن، می تواند تعدادی واژه و کلمه کلیدی فرعی مرتبط را نیز به عمل بگیرد. تصویر تحت، محلهای کاربرد عبارات کلیدی در برگهای با صرفهسازی گردیده بر طبق اصول بهینه سازی داخلی را اکران می دهد.
محل قرارگیری لغت ها کلیدی مبتنی بر اصول بهینه سازی داخلی
به دنبال، تنی چند از مهم ترین ارکان در بهینه سازی داخلی برای هدایت ترافیک به اینترنتتارنما را تحقیق می کنیم.
۳. با صرفهسازی تگ تیتر
گوگل همواره درپی شعور مفهوم محتوای ورقهها و جریمه کردن اینترنتوبسایتهای خلافکار میباشد که با سوءاستفاده از عبارات کلیدی و با منفعتگیری از طریقهای «بهینه سازی کلاه سیاه» (Black-Hat بهینه سازی) پیرو اخذ مرتبههای عالی در ورقه حاصل میباشند. ولی با این درحال حاضر می بایست برای بهبود جايگاه در برگهها از لغت ها کلیدی استعمال شود. یکی مهمترین نصیبها برای بهکارگیری لغات کلیدی، تگ تیتر برگه میباشد.
دقت داشته باشید که «تگ تیتر» (Title Tag) در واقع «عنوان اساسی» (Headline) برگه وجود ندارد. عنوان اساسی در برگههای اینترنت معمولاً با موادتشکیل دهنده HTML متعدد مانند H1 یا این که گاهی H2 معین میشود. محتوای تگ تیتر معمولاً در بالای
مرورگر اکران داده میگردد و در کدهای تگ متا در شیت مکان میگیرد.
گوگل ارتفاع مطلوب برای تگ تیتر را با پیش گویی فضای اشغال گردیده به وسیله عبارات و مبتنی بر پیکسل مشخص و معلوم نموده است، البته به صورت کلی شایسته ترین ارتفاع برای تگهای تیتر میان ۵۵ تا ۶۰ کاراکتر میباشد. خوب میباشد از کلمه و واژه کلیدی مهم خویش در تگ تیتر به کارگیری نمایید و در شکل قابلیت و امکان، لغت ها کلیدی مرتبط دیگر را نیز در عبارت مد لحاظ خویش به شغل بگیرید. دقت داشته باشید که یوزرها در حاصل موتورهای کاوش تگهای تیتر را مشاهده مینمایند، به همین برهان می بایست آنانرا به شکلی مناسب و ترغیب کننده بنویسید.
طرز اکران تگ تیتر در ورقه حاصل گوگل
۴. باصرفهسازی توضیحات متا
«توضیحات متا یا این که متا دیسکریپشن» (Meta Description) یک کدام از دیگر از ارکان HTML اساسی در بهینه سازی داخلی میباشد. توضیحات متا را میقدرت در کدهای برگه بهروزرسانی و معین کرد، ولی نمیاقتدار آنهارا داخل شیت روئت کرد. توضیحات متا در واقع شرحی کوتاه برای تبلیغ شیت اینترنتتارنما میباشد که گوگل و موتورهای جستجوی دیگر آن را در شیت حاصل کاوش برای یوزرها اکران می دهند. به این ترتیب با اینکه توضیحات متا در شیت اینترنت چشم نمیشود، تایپ کردن شرحی مطلوب برای این نصیب میتواند یوزرها موتورهای کاوش را به کلیک روی پیوندهای شما ترغیب نماید و ترافیک اینترنتوبسایت را ارتقاء دهد.
روش اکران توضیحات متا در حاصل گوگل
۵. دقت به نصیب اساسی محتوا
نصیب اساسی محتوای شیت نیز بسیار اصلی میباشد. برگههای متفاوت معمولاً نقشهای مختلفی داراهستند. شیت «محتوای بنیادی یا این که کرنر استون» (Cornerstone Content) ورقهای میباشد که میخواهید اینترنتتارنماهای متعددی به آن لینک و پیوند بدهید و به همین برهان، می بایست محتوای آن را متعدد با محتوای پشتوانه خویش پیاده سازی نمائید و آن را طوری بنویسید که مخاطبان بتوانند تختگاز جواب سوالهای خویش را در ورقه بیابند.
به صورت کلی، گوگل برخی از صورتهای محتوا را به صورتهای دیگر ترجیح می دهد. اصول فهرست پایین، اصولی میباشند که بایستی آنهارا در آحاد ورقههای اینترنتتارنما خویش رعایت فرمائید و هنگام پیاده سازی محتوا همواره آنها را در حیث بگیرید.
محتوای کیفیت عالی و مخصوص: تعداد کلمه ها مطلوب برای محتوای یک شیت به صورت ظریف مشخص و معلوم وجود ندارد و ورقههای خیلی کوتاه یا این که خیلی زمانبر نیز در گوگل فهرست میشوند. البته الگوریتمهای اخیر گوگل نماد می دهند که کاغذهایی با محتوای زمانبرخیس و اختصاصی، درجههای بهتری اخذ مینمایند. در شرایطیکه محتوای تعداد متعددی از شیتهای اینترنتوب سایت شما بسیار کوتاه (میان ۵۰ تا ۲۰۰ کلمه و واژه) باشد یا این که تعداد متعددی از ورقههای شما «محتوای اسکن گردیده» (Duplicate Content) داشته باشند، ممکن میباشد گوگل شمارا جریمه نماید.
درصورتی که محتوای بیشتر ورقههای اینترنتوبسایت شما بسیار کوتاه یا این که اسکن گردیده است، عالی میباشد آنانرا تغییر و تحول دهید و محتوای منحصر به فرد و وقت گیرتری را در آن ها لود فرمائید. همینطور، با به کار گیری از تگ متای «نوایندکس» (Noindex) می توانید اینگونه برگههایی را از نتیجه ها کاوش بیرون نمائید تا گوگل شمارا به جهت داشتن تعداد متعددی ورقه با محتوای کوتاه و بیچگونگی جریمه نکند.
تعامل: گوگل همواره در بهروزرسانیهای الگوریتمهای خویش، تأثیر تعامل با مخاطبان و معیارهای مربوط به تجارب کاربری در جايگاه ورقهها را ارتقاء میدهد. با ساخت محتوای اثر گذار و کاربردی برای یوزرها و همت برای جوابدهی به سوالها و نیازهای مخاطبان اینترنتتارنما میاقتدار تعامل بهتری با آن ها برقرار کرد. همینطور، دقت به مواقعی مانند سرعت بار گذاری برگهها و طراحی وب سایت خوشگل و کاربردی، میقدرت تجربیات کاربری بهتری برای مخاطبان اینترنتوبسایت ساخت.
امکان اشتراکگذاری: در مجموع، نمیاقتدار به آحاد ورقههای یک اینترنتتارنما لینک و پیوند اعطا کرد یا این که آنهارا صدهابار با مخاطبان بهاشتراک گذاشت. البته به عبارتیطور که ورقههای اینترنتوبسایت خویش را برای حذف محتوای بیچگونگی پژوهش میکنید، می بایست احتمال اشتراکگذاری محتوا را ارتقاء آموزش سئو در مشهد دهید و کاغذهای نو اینترنتوبسایت را با مخاطبان خودبهاشتراک بگذارید. در شرایطی که تعداد متعددی از کاغذهای اینترنتتارنما شما محتوایی با امکان اشتراکگذاری یا این که لینک و پیونددهی نادر داشته باشند، احتمال اخذ سکوهای رفیعتر در نتیجه ها کاوش برای این برگهها کمتر خواهد بود و در کل به وجهه اینترنتتارنما شما در موتورهای کاوش لطمه وارد می گردد.