چگونه کلمات کلیدی هدف خریدار را شناسایی کنیم؟
اکنون که شما میدانید که لغت ها کلیدی غرض خریدار چه چیزهایی می باشند، میخواهید مرتبطترین کلیدواژهها را به حصول و کارتان پیدا فرمائید. بیایید نگاهی به سه خط مش معمولی برای آشنایی لغت ها کلیدی آموزش سئو مشهد غرض خریدار بیندازیم.
1. گوگل
میتوانید با جستجویی در گوگل
درباره جستارهای مربوط به راهحل خودتان استارت نمایید. عموما، کلمه ها کلیدیای باارزش غرض پیشنهاد بالا، اینگونه اطلاع رسانی تبلیغاتی درپی دارااست و معمولا دربرگیرنده یک دعوت-به-فعالیت بی واسطه لحاظ «یک زمان مجانی» یا این که «همین درحال حاضر بخر» می شوند. همینطور می توانید به زیر ورقه اسکرول نمائید و سرچهای مرتبط را مشاهده کنید.
جستجوهای مرتبط را از روش سرچ در گوگل پیدا فرمائید.
با وجود اینکه اینها صرفا توصیه اند و شما مدام پیشنهادهای مرتبط را پیدا نمی کنید، میتواند برای جستجوهایی با مقصود خریدار باارزش بسیار سودآور باشد و به دسته شما ایدههای خیر و خوبی برای ایجاد محتوا بدهد.
2. ابزارهای جستجوی عبارات کلیدی (Ahrefs, SEMrush)
شما می توانید از ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدیای همانند Ahrefs یا این که SEMrush به کارگیری فرمائید(بیشتر ابزارهای بهتر، می بایست کارتان را راه و روش بیندازند). به یاری این ابزارها، و طی روند سادگی، با گاز میتوانید لیستی از عبارات کلیدی غرض خرید باارزش پیدا نمائید. طرز شغل با Ahrefs این چنین میباشد:
ابزارهای جستجوی لغات کلیدیای همانند Ahrefs میتوانند منابع اطلاعاتی ارزشمندی باشند.
مرحله اولیه: کلیدواژهای را که محصولتان را به شایسته ترین صورت تعریف مینماید را در نصیب Keyword Explorer قرار دهید.
مرحله دوم: به قسمت “Having Same Terms” در نتیجه ها نگاه نمائید.
مرحله سوم: وضعیت می توانید لیستی از عبارات کلیدی که دقیقا کلیدواژه آیتم مقصود شمارا مشتمل بر می شوند را ملاحظه کنید. طیفی از جستارها را میبینید، البته انتظار دارید که لغات کلیدی غرض خریدار این چنینی را فی مابین آنان پیدا فرمائید:
o «ابزار + واژه و کلمه کلیدی»
o «شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی»
o «شایسته ترین کلمه و واژه کلیدی برای x»
بایستی حاصل را غربال فرمائید تا مرتبطترین جستارها را بیابید، البته می بایست رمز ایفا به کلماتی برسید که گروه بازاریابیتان بتواند آنهارا در کمپین آجل مکان دهد.
3. نظرسنجی از مشتریان
طریق فوقالعاده دیگر برای کشف کردن عبارات کلیدی که مقصود آموزش سئو در مشهد خریدار در پشتشان میباشد، این میباشد که از مشتریهایتان حیث بخواهید. درصورتی که فرآورده یا این که سرویس ها وبسایتی دارید، حین ارائه آن بایستی یک سوال قرار دهید. این سوال قادر است به این صورت باشد: «چه مشکلی از آغاز شمارا به اینجا کشاند؟»
هنگامی که نقاط ضعف مشتریتان را از لهجه خودش بشنوید، می توانید محتواهای موثر حول آن ایجاد فرمائید، که مشتریهای احتمالی را در بعدی به سمت اینترنتسایتتان سوق دهد.