سوالی که تقریبا آحاد مشتریان و صاحبکار ها از ما می‌پرسند این است که چه زمانی وبسایت به کاغذ نخستین گوگل میاید؟ یا این که چه عواملی در کاهش مجال وصال سایت به شیت اولیه گوگل اثر گذار میباشند؟ جواب به‌این سوال متعلق به متغیرهای فراوانی مثل وضعیت و چگونگی در حال حاضر حاضر وب سایت ، شرایط رقبا ، لغات کلیدی مدنظر برای افزایش جايگاه وب سایت به شیت اولیه گوگل و بسیاری فاکتورهای دیگر هست.  بخش اعظمی از شرکت های سئو با وعده آوردن وب سایت به کاغذ اولیه گوگل طی 30 روز جذب کاربر می نمایند که آموزش سئو مشهد خیر صرفا نمی توانند به وعده خویش فعالیت نمایند بلکه با اجرای طرز های بهینه سازی کلاه سیاه مشکلاتی را نیز برای سایت به وجود می‌آورند که یک نوع کلاهبرداری به حساب آورده می شود.
برای استحصال سکو های بهتر در گوگل می بایست شکیبا باشید و با جدیت به بهینه سازی تارنما ادامه دهید و هیچوقت تسلیم نشوید.
جهت وصال به کاغذ استارت گوگل قطعا این نوشته‌علمی ارتقا مرتبه سایت در نتایج کاوش گوگل را بازرسی فرمائید.
مجال وصال وبسایت به جايگاه نخستین در گوگل آموزش سئو در مشهد
در ادامه تحلیل انجام یافته بر روی دو ملیون عبارت کلیدی ، این بهره نتیجه ها شد که فقط 5.7٪ از تمام صفحه ها گزینه استیناف در دستکم 1 واژه کلیدی در طی کمتر از 1سال وصال به صفحه اول گوگل را بدست آورده اند. مجال seo با تایمی که ارتفاع می‌کشد که وب سایت به شیت یا این که رتبه اول رسد گوناگون میباشد، چون معمولا دو هفته زمان نیاز میباشد تا گوگل متوجه تغییرات سئو گردد.
همینطور اینترنت سایتهای دارنده امتیاز اتوریتی دامنه فراتر می باشند منزلت بهتری نسبت به سایت هایی با دامین اتوریتی تحت دارند که به طور کامل منطقی و قابل فهم و شعور میباشد.
با بازرسی با جزییات بیشتر این 5.7٪ از صفحه ها خوش شانس اثبات گردیده که حدود 60 تا 180 روز مجال برده تا وصال وب سایت به شیت نخستین گوگل متفحص شود که بیشتر در عباراتی با رقابت کمتر بوده میباشد و هرچه رقابت شدیتری در میان دامنه های متفاوت بر راز یک کلمه و واژه کلیدی وجود داشته باشد این مجال افزایش می‌یابد. که طبق داده های عددی چیزی نزدیک به 95 درصد صفحات به هنگامی بیشتراز یک سال چهت نیل به کاغذ اولیه گوگل نیاز دارا‌هستند. برای مثال در لغات کلیدی مالامال رقابت فقط 0.3٪ از تمام سایت ها در کمتر از 1 سال به برگه اولیه رسیده اند.
در‌این موقعیت چنانچه شما خیلی بهتر روی بهینه سازی عمل نمائید ، عبارت کلیدی ترند بالایی نداشته باشد و پاره ای خوش شانس هم باشید ، در غایت میتوانید جز به عبارتی 5 درصد قرار بگیرید.
کاهش فرصت وصال سایت به شیت نخستین گوگل
فرمول جادویی برای ضمانت قرار به دست آوردن وبسایت در حاصل گوگل و کاهش زمان وصال وبسایت به صفحه اولیه گوگل نیست و هیچ شخصی هم نمی تواند به شما ظریف بگوید وصال به صفحه ها نخستین چقدر ارتفاع می‌کشد.
طبق پژوهش ها و تجربیات ما ، در صورتی‌که یک وبسایت فعال‌ساز‌ی کردید، ممکن می باشد مایحتاج باشد 3-4 ماه حوصله کنید تا او‌لین بازدیدهای خویش را از روش گوگل اخذ فرمائید و پس از 6-7 ماه و به شرط بهینه سازی اصولی سایت میتوانید ترافیک متعددی را از گوگل حصول نمائید. برای اینکه در گوگل جايگاه بالاتری داشته باشید و به شایسته ترین مقام برسید ، شاید بیش تر از یکسال طاقت و پشتکار نیاز داشته باشد.
گوگل بارها گفته میباشد كه در الگوریتم جايگاه بندی خویش از بیش تر از 250 فاكتور استعمال می نماید اما مهم‌ترین عواملی مفید در سایت كه مرتبط با فرصت مجال وصال به کاغذ اولیه نتیجه ها در گوگل می باشند عبارتند از:
اثر سن دامنه در طول وصال وب سایت به برگه اولیه گوگل
دامنه هایی که کمتر از 6 ماه سن دارا هستند تحت عنوان دامنه جدید شناخته می‌شوند. طبق تحقیقاتی که سایت ahrefs دراین باره اعمال داده ، معین کرده که صفحات و وبسایت هایی که در صفحه نخستین حاصل گوگل حضور دارا‌هستند چه بازه زمانی زمانی می باشد که ساخت گردیده اند.
 
2 میلیون کلمه کلیدی تصادفی استیناف گردیده و داده ها جالبی از این تحقیق بدست آمده می باشد.  البته سن سایت از تاریخی که ربات های ahrefs برای نخسین بار شیت را مشاهده می نمایند محاسبه شد‌ه‌است.
 
طبق داده ها بدست آمده معدل سن دامنه وبسایت های کاغذ اولیه گوگل نسبتاً 2 سال است. و وبسایت هایی که در موضع شماره یک گوگل قرار میگیرند به صورت میانگین 3 سال سن دارا هستند. در واقعیت ، تنها 22٪ از تک تک صفحاتی که موقتا در 10 جايگاه برتر گوگل قرار گرفته اند حدود 1سال سن دارا هستند و درصد بسیار ناچیزی از آن ها پایین 1سال از تاریخ راه اندازی در ورقه اول قرار گرفته اند.
 
دامنه تمیز
این یک کدام از از سایر از عواملی است که می تواند به اثر مثبت یا این که منفی برای مرتبه بندی وب سایت شما در گوگل داشته باشد. دامنه پاک به اینترنت سایتی اطلاق می شود که سوابق جریمه و حذف در گوگل را نداشته باشد.
 
چه طور می توانید تشخیص دهید دامنه شما منزه میباشد؟ جریمه تارنما توسط گوگل گریبان دامنه شما‌را گرفته؟ 2 طریق برای این عمل وجود دارااست:
 
وارد دور و بر سرچ کنسول گوگل گردید ، به قسمت داشبورد اساسی در سمت راست برگه رفته و آیتم manual actions  را گزینش فرمائید. در شرایطی‌که که جریمه ای بصورت دستی متوجه تارنما شما گردیده باشد از این نصیب قابل مشاهده است.
 
برای مطالعه جریمه های الگوریتمی گوگل نیز می‌توانید از google analytics استعمال نمائید و با مشاهده تغییر‌و تحول در ترافیک سایت متوجه میشوید که آیا جریمه گردیده اید یا این که نه!؟
 
اگر دامنه شما تمیز وجود ندارد ، آغاز می بایست خطاها و اشتباهات را رفع فرمایید در غیر این شکل اصلا قابلیت و امکان توسعه و گسترش وبسایت و قرار تصاحب کردن آن در صفحه اولیه گوگل در طول مجال مشخص و معلوم وجود نخواهد داشت. شایسته ترین منش برای ادامه این است که استارت دامنه خویش را منزه نمایید یا این که شاید از آغاز با یک دامنه تازه آغاز نمائید.
 
واحد سنجش رقابت عبارت کلیدی
رقابت شدیدی مخصوصا برای لغت ها کلیدی محبوب و پر کاربرد وجود دارااست ، به همین ادله کلمه کلیدی انتخابی عاملی تاثیرگذار در دوران زمان قرار دریافت کردن وب سایت در صفحه اول گوگل می‌باشد.
 
در شرایطی‌که در اولیهِ عمل به سراغ کلمه ها مالامال رقابت و ترند بالا بروید و بخواهید جايگاه خیر حصول فرمایید احتمالا توفیق چندانی بدست نمی آورید. در عوض باید آغاز کلمه ها کلیدی معدود رقابت را مقصود بگیرید تا بعداز قرار خریدن در کاغذ نخستین گوگل بتوانید به رقابت در کلمات طاقت فرسا امیدوار باشید. از مزیت این عمل می شود به بالا بردن ترافیک تارنما از روش کلمات کلیدی بی آلایش اشاره داشت که قادر است عاملی موءثر در ارتقا اعتبار و اتوریتی دامنه باشد.
 
 
 
نوع محتوا (خبرها ، نوشته‌علمی ، تصویر و غیره)
یکی‌از دیگر از عواملی که بر فرصت مایحتاج چهت نیل و حضور در برگه نخستین گوگل تأثیر می‌گذارد نوع محتوا میباشد. مثلا خبرهای فوری یا این که خیلی اصلی ، بسیار سریعتر از مطالب ساده مورد اعتنا یوزرها قرار میگیرد و به مقام مناسب در گوگل میرسد.
 
یا این که به عنوان مثال ، تصویری از صدمه دیدن یک ستاره دانا فوتبال ، خیلی سریع خیس از تصویر یک درخت به برگه اول گوگل انتقال میابد.
 
پژوهش این مقاله را اکیدا به شما پیشنهاد میکنیم: گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟
 
بهینه سازی عنوان ها مطالب
داشتن تیتر بهینه سازی گردیده از آنچه که تصور می کنید در رتبه وبسایت موثرتر میباشد و قادر است زمان وصال به برگه اولیه گوگل را کم کند. در بهینه سازی تیتر مواقعی مانند: درج عبارت کلیدی در تیتر ، به کار گیری از لغت ها توصیفی ، جذابیت عنوان ها و ارتفاع مطلوب بسیار اساسی میباشند.
 
ارتفاع محتوا
ارتفاع محتوا یک استدلال غیرمستقیم در مرتبه بندی است. مقالاتی که به طور عمقی به ذکر یک زمینه می‌پردازند نسبت به مطالب کلی در طول مجال کم تری در برگه نخستین گوگل قرار میگیرند
 
چرا؟ بدین استدلال  که بیشتر احتمال دارد دقت بقیه بلاگ نویسان را به خویش جلب نماید و در شبکه های اجتماعی بک پیوند یا این که بیان (اشتراک و لایک) اخذ کند و همین فرآیندها فرصت مجال وصال به ورقه اول موتور جستجوی گوگل را کوتاه خیس می نماید.
 
محتوای وقت گیر کیفیت بالا که در برگیرنده لینک و پیوند های خوب ، سرفصل های جذاب و مطالبی کاربردی باشد به احتمال زیاد در زمانه فرصت کمتری در حاصل کاوش ظواهر می‌شود و فرصت وصال وب سایت به صفحه نخستین گوگل یه خرده را تجارب می نماید.
 
بیان این نکته خالی از لطف وجود ندارد که مطالب نسخه برداری و تکراری هم ، هیچ شانسی برای حصول درجه در گوگل ندارند حتی با سپری شد چند سال از نشر! چون اصالت محتوا برای موتورهای کاوش التفات متعددی دارد.
 
seo برای کاهش زمان وصال وبسایت به کاغذ نخستین گوگل
بهینه سازی خیر صرفا برای دستیابی درجه خوب در گوگل بلکه جهت کاهش مجال وصال به ورقه اولیه اثرگذار است. فاکتورها و اجزای متعددی در یک وب سایت نیاز به seo دارا‌هستند که مهم‌ترین آن ها عبارتند از:
 
تعداد و چگونگی بک لینک ها: مطلبی که لینک و پیوند های متعددی اخذ نماید قادر است تحت عنوان محتوای مهم و بی نیاز شناخته شود و مجال وصال سایت به شیت نخستین گوگل را کم کند.
 
تعداد دفعات اشتراک گذاری یک متن: در صورتی مطالبی که می نویسید دفعات بیشتری به وسیله یوزرها دیگر اشتراک گذاشته گردد اثر مثبتی خواهد داشت.
 
نشر مطالب بیشتر براساس یک طرح ریزی منظم: به عنوان مثال در هر هفته 2 تا 3 نوشته ی علمی جدید منتشر فرمائید ، به طور طبیعی داده های عددی بازدید افزایش مییابد.
 
 
 
دستیابی و وصال به درجه بهتر در گوگل
خلال آنچه در ابتدا توضیح دادیم ، به خواسته کاهش زمان وصال وب سایت به شیت نخستین گوگل و جايگاه های عالی موارد ذیل را نیز رعایت فرمایید:
 
شکیبا باشید – در صورتی‌که علاقه دارید در فعالیت های آنلاین موفق گردید ، طاقت یک فاکتور ضروری قلمداد میشود.
 
موتورهای کاوش توسط الگوریتم های جايگاه بندی غامض و دیتاست های بزرگی در اختیار گرفتن می شوند و باتوجه به رقابت بسیار زیاد ف برهه زمانی وقتی مورد نیاز است که بتوانند وب سایت ها را رسیدگی نمائید و شما بتوانید گوگل را متقاعد فرمائید که حق وبسایت شما منزلت فراتر میباشد.
 
از متخصصین بهینه سازی کمک بگیرید ، مطلقا از مشورت متخصصین و شرکتهای فعال در‌این حوزه که تعرفه بهینه سازی قابل قبولی دارا هستند  امداد بگیرید و از تجربیات انها به خواسته دستیابی جايگاه عالی در گوگل بهره‌برداری نمائید.
 
به روزرسانی با محتوای اساسی با باکیفیت را ادامه دهید – دست از سعی نکشید بلکه همت فرمایید. در شرایطی که تا به امروز کاری نکرده اید که ممکن میباشد شما‌را به دردسر بیاندازد (مانند خرید لینک و پیوند به عنوان مثال) ، پس پشتکار در کنار عمل با کیفیت عالی به شما فایده میدهد.
 
روی حضور در رسانه های اجتماعی خودکار فرمایید – در حالی که درانتظار واکنش مثبت گوگل نسبت به اقدامات تارنما خویش و فرصت وصال سایت به شیت اولیه میباشید می‌توانید برای قرار به چنگ آوردن در معرض مشاهده کرد بیشتر یوزرها از رسانه های اجتماعی استعمال فرمایید.
 
مدتی گوگل را فراموش نمایید – در موردرتبه  گوگل وسواس نداشته باشید و همیشه رتبه خویش را به حساب آوردن نکنید ، این کار شما‌را کلافه می نماید و به غلط می اندازد. به جای این که بارها و بارها آمارهای سکو بندی تارنما را پژوهش کنید ، تمرکز خویش را بر روی عوامل دیگر جذب استفاده کننده و افزایش درآمد بگذارید.