رپورتاژ اطلاع رسانی (Reportage) به معنای تکثیر محتوایی تبلیغاتی ولی کاربردی در تارنما‌ها و رسانه‌ها با غرض آگهی، رفع نیاز یوزرها، معرفی مال یا این که سرویس ها و همینطور اخذ پیوند آموزش سئو مشهد همیشگی میباشد که منجر ارتقاء تدبیر از مارک و بهبود جايگاه‌های سایتتان می‌گردد. رپورتاژ اطلاع رسانی درواقع از لهجه فرانسوی گرفته گردیده و به معنای گزارش تبلیغاتی میباشد. این کلمه و واژه در گویش انگلیسی با تیتر (Advertorial) نیز شناخته می‌گردد.

درین محتوا شما بایستی خدماتی که برندتان ارائه میدهد را به شایسته ترین صورت پر رنگ نمائید تا در استفاده کننده حس نیاز برای اخذ این سرویس ها ساخت و ساز خواهد شد؛ با قراردادن لینک و پیوند در محتوای ریپورتاژ میتوانید یوزرها متعددی را به سمت وبسایت خویش روانه و از نگاه گوگل نیز به اعتبار بیشتری دست پیدا فرمایید. با یک نمونه استارت می کنیم: شما صاحب یک فروشگاه آنلاین می باشید که اخیرا فعالیتتان را در بستر اینترنت شروع کرده‌اید و قصد دارید تا در حوزه کاری خودتان به سکو‌های بلندتر گوگل برسید. به این خواسته رپورتاژ خبری خودتان را در یک وب سایت با اعتبار دامنه بالا منتشر میکنید.
گوگل از فاکتورهای مختلفی برای سکو‌بندی شیت حاصل (SERP) به کار گیری می‌نماید؛ یکی‌از این فاکتورها که عنایت متعددی دارااست اعتبار دامنه تارنما میباشد. درحال حاضر شما از یک وبسایت با اعتبار دامنه بالا پیوند گرفته‌اید. این پیوند به واسطه درج رپورتاژ شما در آن وبسایت اخذ گردیده است. این قضیه به گوگل می گوید که یک تارنما با اعتبار دامنه بالا شما‌را پذیرش کرده و به سایتتان پیوند داده میباشد؛ براین اساس از نگاه گوگل سایتتان یک کدام از فاکتورهای اساسی را دارااست و در سود اینترنت‌وبسایت شما به سکو‌های رفیعتر گوگل خواهد رسید.
نظم در نشر محتوا و اخذ لینک و پیوند‌های حاذق از رسانه‌های دارای اعتبار منجربه ارتقاء اعتبار دامنه وب سایت میشود. شایسته ترین طرز برای اخذ پیوند به طور طبیعی از تارنما‌های متفاوت خرید رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد. بعداز اخذ لینک و پیوند از رسانه‌های گوناگون، گوگل به‌این سود می رسد که سایتتان در قضیه مدنظر قادر است مرجع مطمئنی باشد و به همین ادله درجه شما‌را در برگه حاصل بهبود میبخشد.
به‌طور کلی، خرید و نشر رپورتاژ اطلاع رسانی (Advertorial) برای دستیابی‌وکارها مزایایی فراوانی همانند ارتقاء دوراندیشی از مارک (Brand awareness)، ارتقا فروش و ارتقاء ترافیک برای اینترنت‌وب سایت غرض را داراست؛ علاوه‌بر‌این، نشر رپرتاژ در رسانه‌های دارای اعتبار سبب‌به بهبود سکو‌بندی تارنما پیشنهاد‌دهنده در نتیجه ها موتور‌های کاوش میگردد.
تاریخچه ریپورتاژ اطلاع رسانی
شروع به کار گیری از رپرتاژ اطلاع رسانی در سال 1700 میباشد. اولی اطلاع رسانی خبر نامه در سال 1704 در آمریکا منتشر شد. آن گاه در اوایل دهه 1800 بیلبوردها به‌وجود آمدند و برندها استارت به به کارگیری از آنان برای ذکر قیمت‌های پیشنهادی خویش کردند. سال‌های 1900 تا 2000 زمانه طلایی رپورتاژ بود. وقتی که پایانه‌های رادیویی و تلویزیونی وارد بازی شدند، تبلیغات چرخشی تماما تازه پیدا کرد و نخست قرن بیستم بیشتراز 30 درصد از جمعیت دنیا از آنان به کارگیری کردند.
تبلیغات رادیویی در سال 1922 فعال سازی شد که توفیق بزرگی داشت و به حصول‌وکارها این قابلیت و امکان را می‌بخشید تا پیشنهادات ویژه خویش را مستقیما به مصرف‌کنندگان منتقل نمایند. آن‌گاه تبلیغات رادیویی با تبلیغات تلویزیونی یار شد و او‌لین تبلیغات تلویزیونی در سال 1941 روی شغل آمدند.
کمپانی Bulova Watch او‌لین اطلاع رسانی تلویزیونی را پخش آموزش سئو در مشهد کرد که برهه زمانی مجال آن ده ثانیه بود و به وسیله 4000 نفر در نیویورک چشم شد. با وجود محبوبیت عظیم تلویزیون و رادیو، تبلیغ‌کنندگان همچنان از تبلیغات آفلاین در مجله‌ها و بیلبوردها استعمال می‌کردند. بعد وب آمد و طرق بیشتری برای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی ارائه بخشید. او‌لین تبلیغ آنلاین در سال 1994 ساخت شد؛ وقتی که تبلیغ‌کنندگان یک اطلاع رسانی بنری ساختند تا مشتریان را به صفحه ها فرود اینترنت‌وبسایت هدایت نمایند.