درین نصیب از مقاله خویش، راه‌حل‌ هایی معمولی را به شما توصیه میکنیم که برای تاسی از الگوریتم گوگل ضروری میباشند:
۱- تایپ کردن محتوایی بی نقص برای مخاطب آموزش سئو مشهد برخی از محتوا‌ های اینترنتی، حکم ضرب مثل مشهور «آوردن لب چشمه و تشنه برگشتن» را دارا هستند. یعنی ساخت‌و‌ساز‌ کننده اینگونه محتوایی به مکان تمرکز بر نیاز مخاطب اینترنتی یا این که به عبارتی سرچ اینتنت، سعی بر متقاعد کردن هوش تصنعی و مصنوعی و ربات‌ های گوگل دارااست.
 
مثال اینگونه محتوایی در حاصل سرچ گوگل زیاد میباشد و شاید شما هم اینگونه تجارب‌ ای را داشته باشید. برای مثالً شاید شخصی درپی «محافظت گیاه بامبو» باشد و اینگونه عبارتی را سرچ نماید. ولی نتیجه ها ظواهر گردیده در برگه گوگل، بیشتر درباره خواص و معرفی گیاه بامبو می‌باشند؛ که نمی‌تواند امداد حالی برای رفع نیاز این شخص باشد.
 
زیرا این شخص از مرحله خرید گیاه بامبو پیشین و اینک قصد محافظت آن را داراست. البته این وبسایت‌ ها تلاش دارا‌هستند تا با به کارگیری از ترفند‌ های متعدد، استفاده کننده را به سمت خویش بکشانند. این محتوا به درد استفاده کننده نمی‌ خورد و سبب می شود تا تشنه و نا آرزو از یافتن پاسخ پرسش خویش، برای مدام ورقه تارنما را ببندد.
 
پس به مکان پرداختن به موردها لبه‌ ای، می بایست کلید کلمه و واژه‌ ها را به صحت شناسایی کرده و مشخص و معلوم فرمایید که یوزرها شما در پی چه چیزی می‌باشند؟ آنها چه جستجویی اجرا می‌ دهند و به چه شکل می‌ قدرت محتوای دیدنی برای اینگونه کاربری نوشت؟ پس با حدس اینگونه سؤالاتی، نیاز مخاطب را در حیث گرفته و کوشش نمایید تا محتوایی بی نقص، جامع و متناسب با نیاز وی در اختیارش قرار دهید.
 
۲- قسمت «درباره مولف» را به انتهای مطالب خویش اضافه فرمایید
می بایست برای گوگل معین فرمائید که تالیف کننده هر محتوایی که می باشد؟ پس در کنار اسم تالیف کننده، داده ها دیگری مانند بیوگرافی، تصویر و توضیح مختصری از تخصص مولف را در انتهای مقاله بنویسید. حتی می‌ قدرت این قسمت را به پروفایل مولف در دیگر کانال‌ های اجتماعی لینک و پیوند اعطا کرد.
 
۳- استخدام نویسندگان باتجربه آنلاین برای بهبود الگوریتم گوگل E-A-T
تفاوت فی مابین یک شخص معمولی که چند مقاله را خوانده و ساخت و ساز محتوا می‌نماید با پزشکی دارای تخصص، در سوابق آنلاین این دو نفر میباشد. زیرا پژوهش ها و کاوش‌ های پزشک معالج در وب، مربوط به تخصص و شغل وی میباشد و تفاوت چشمگیری دربین محتوای اینگونه فردی با یک شخص معمولی وجود داراست.
البته گوگل برای تشخیص تخصص شخص مولف، از سابقه آنلاین وی در وب سایت‌ های دارای اعتبار به کار گیری می‌نماید. یعنی مطابق صفحه ها پروفایل تالیف کننده در وبسایت آموزش سئو در مشهد و کانال‌ های اجتماعی، رزومه و رزومه کاری و کار‌ های آنلاین وی میباشد که گوگل درباره تخصص اشخاص تصمیم‌ گیری می‌نماید. استعمال از نویسندگان دارای تخصص قادر است در seo وبسایت شما با الگوریتم گوگل E-A-T مفید باشد.
روز آپدیت بر تعداد بیزنس‌های آنلاین و منطقههای کسب درآمد از وب افزوده می‌ گردد. بین اشخاصی می‌باشند که از این شاخه به آن شاخه پریده و حوزه عمل متمرکزی ندارند.
البته تجارب اثبات کرده که کسانی چیره خواهند بود که سرویس ها و محتوای ساخت و ساز گردیده آن‌ ها، حول یک کلید واژه و کلمه خاص باشد. زیرا این اشخاص با پیش بینی اصول نیچ مارکتینگ، می‌ توانند سهم کوچکی از بازار را گرفته و به منزلت و درجه مارک‌های بلندمرتبه بازار برسند.
یعنی تخصصی شغل کردن شما، سبب رضایت گوگل می‌گردد. پس به مکان داشتن یک دکان تبارک که هر چیزی را کیفیت عالی ذیل می‌ فروشد، می‌قدرت یک جنس خاص مانند اتوماتیک را با روشی متعدد و خدماتی عالی به مشتریان فروخت. سیاست کاری بسیار قابل قبولی که در غایت سبب رضایت مخاطب و گوگل میگردد. اعتنا داشته باشید که تمامی این مورد ها صرفا درحد یک ایده می‌باشند و برای پرورش در هر یک کدام از این طریق ها، بایستی مطالعات متعددی داشته باشید.