جلوگیری از بک لینک های بد
بک لینک و پیوند های بد، به پیوند هایی گفته میشود که از وب سایت هایی با محتوای غیراخلاقی، نامناسب یا این که پراستفاده استعمال می نمایند و در فیض سبب کاهش درجه وب سایت شما در صفحه ها حاصل موتور کاوش میشوند. آموزش سئو در مشهد برای خودداری از بک لینک و پیوند های بد، میتوانید از طریق های ذیل به کار گیری فرمایید: 1- وب سایت های ایراد دار: این بدان معناست که از تارنما هایی که به جهت محتوای نامناسب، هک گردیده یا این که بدافزار داراهستند، پیوند ندهید.
2- به کارگیری از متاتگ nofollow: با به کار گیری از این تگ در پیوند های خویش، به موتورهای کاوش اذن ندهید به صفحاتی که با لینک و پیوند شما مرتبط میباشند رفته و آنانرا قابل فهرست کردن در نتیجه ها کاوش نکنند.
3- به کار گیری از Google Disavow Tool: این ابزار به طور قانونی به وسیله گوگل ارائه گردیده است و به وبمسترها اذن میدهد تا لینک و پیوند هایی را که قصد دارا هستند حذف شوند را به گوگل اعلام نمایند.
4- استعمال از Google Search Console: با به کارگیری از این ابزار، میتوانید لیست کل بک پیوند های سایت خویش را مشاهده کنید و در شکل وجود بک لینک و پیوند های بد، آن ها را حذف نمائید.
5- بررسی منظم بر بک پیوند های سایت: برای دوری از بک لینک و پیوند های بد، نیاز میباشد که به طور منظم بک پیوند های وب سایت خویش را رسیدگی فرمائید و در شکل وجود بک لینک و پیوند های نامناسب، آنهارا حذف فرمائید.
چه گونه تأثیر بک لینک و پیوند ها بر سئو را اندازه گیری کنیم
اندازه گیری تأثیر بک پیوند های وب سایت بر سئو میتواند به شما یاری دهد تا بفهمید که آیا استراتژی بک لینک و پیوند سازی شما صحیح شغل می نماید یا این که خیر. بعضا از طریق هایی که میتوانید استعمال نمائید عبارتند از:
1- نظارت Google Analytics: با استعمال از Google Analytics، میتوانید خلق و خوی یوزرها را در سایت خویش تحقیق نمایید و ملاحظه کنید که آیا بک لینک و پیوند هایی که ساختوساز نموده اید، ترافیک حقیقی و واقعی برای سایت شما به ارمغان آورده اند یا این که نه.
2- نظارت جايگاه صفحه های در موتورهای کاوش: با پژوهش جايگاه وب سایت شما در موتورهای کاوش توسعه یافته مثل Google، میتوانید بفهمید که آیا بک لینک و پیوند هایی که افزوده اید، به مرتبه تارنما شما امداد کرده اند یا این که نه.
3- به کار گیری از ابزارهای چک کننده بک لینک و پیوند: ابزارهای مثل Ahrefs و Majestic سئو میتوانند به شما امداد نمایند تا بفهمید که چه تعداد بک پیوند برای سایت شما ساخته شده است، از کجا آمده اند و چقدر اثر گذار میباشند.
4- نظارت رویش دامنه: با پژوهش رویش دامنه تارنما خویش، میتوانید بفهمید که آیا استراتژی ایجاد کرد بک لینک و پیوند های شما باعث به پرورش دامنه شما شدهاست یا این که نه.
5- رسیدگی نرخ تبدیل: در صورتی بک پیوند های شما به ترافیک حقیقی وواقعی و مشتریان تازه سبب ساز گردیده اند، نرخ تبدیل را میتوانید پژوهش فرمائید و ملاحظه کنید که آیا تأثیر قابل توجهی بر روی درآمد سایت شما داشته اند یا این که نه.
استراتژی لینک و پیوند سازی چیست
استراتژی پیوند سازی یک طرز در باصرفهسازی موتورهای کاوش میباشد که در آن برای ارتقا درجه صفحه ها اینترنت، پیوندهایی به برگههای اینترنت شما از سایر سایتها اضافه میگردد. این آموزش سئو مشهد نحوه به نوعی تحت عنوان یک شغل "فرنگی" تحت عنوان بخشی از با صرفهسازی موتورهای کاوش (بهینه سازی) به حساب میآید. غرض مهم استراتژی لینک و پیوند سازی، جذب لینک و پیوندهای ورودی (backlink) به صفحه های اینترنت شما از تارنماهای دیگر با درجه بالا میباشد. این پیوندهای ورودی به صفحه های اینترنت شما می توانند در بهبود مرتبه صفحه های اینترنت شما در موتورهای جستجویی مثل گوگل و بینگ مؤثر باشند.