بهترین آموزش سئو محتوا
4) seo نشانی صفحه ها (URLs)
URL پست شما یک نشانی خاص و اختصاصی در اینترنت میباشد. URL برگرفته از کلمههای Uniform Resource Locator میباشد که در معنای منبع یاب یکنواخت هست. آموزش سئو مشهد هر برگه، مقاله و تصویری از وبسایت شما دارنده URL منحصر به فرد به خویش میباشد.
هنگامی به مقاله خویش یک تیتر میدهید، یک پیوند اثبات به صورت اتوماتیک تولید می گردد. در حالی که به صورت اتومات علائم نگارشی، مسافتها و حروف گرانقدر را حذف مینماید. در بیشتر مورد ها، نگه داشتن آحاد واژههای تیتر چیزی وجود ندارد که شما موردنیاز داشته باشید؛ به این ترتیب می بایست آن را به طور دستی تهیه نمایید. در صورتیکه از پنل وردپرس استعمال میکنید خوشبختانه تهیه URL برای شما بسیار سهل وآسان میباشد.
به چه شکل URL پست خویش را کوتاه کنیم؟
در حالتیکه از سیستم مدیر محتوای وردپرس به کار گیری میکنید، بعداز انتخاب تیتر، میتوانید بر روی دکمه "بازنویسی" در سمت راست لینک و پیوند خویش کلیک فرمائید. این بخش در ذیل جعبه تیتر شما در بالای شیت دستکاری پست جایدارد. می توانید کلمه ها کلیدی را نگهداری نمایید البته عبارات تکراری یا این که غیر ضروری را حذف فرمایید.
این نکته را نیز به خیال داشته باشید که هرچه URL کوتاهتری داشته باشید خوب میباشد.
سه آیتم از مزیتهای کوتاه کردن URL
خوانندگان میتوانند تختگاز متوجه شوند کهاین پست درباره چیست.
گوگل محتوای پست را فهم و شعور مینماید چون تراکم لغت ها کلیدی دلیل مهمی در بهینه سازی میباشد.
به اشتراک گذاشتن نشانی اینترنتی کوتاهخیس در رسانههای اجتماعی آسودهخیس میباشد.
5) به کار گیری از تیترهای داخلی (Headings)
سئو تیترهای داخلی محتوا، تجربیات مخاطب (UX) را بهبود می بخشند و همینطور محتوای شمارا تقسیم به نصیبهای خردتری مینمایند.
گوگل هم عشق متعددی به تیترها داراست. الگوریتمهای گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، قیمت بیشتری نسبت به بقیه بخش های محتوا قائل میباشند. این مورد تماماً طبیعی میباشد! آموزش سئو در مشهد خویش شما (یعنی استفاده کننده) هم برای تیترها بیشتر از متن های بی آلایش قیمت قائل می باشید.