راهکار خوشه‌سازی کلمه ها کلیدی میباشد
یکی‌از استراتژی‌های ساختن صفحه های موضوعی؛ خوشه‌سازی لغت ها کلیدی میباشد. در ابزار seo کبوتر؛ به محض اینکه کلمه ها کلیدی خویش را وارد ابزار فرمایید؛ به طور خودکار، خوشه‌های موضوعی آموزش سئو مشهد  شما ساخته میگردد.
 
 
 
وقت گذاشتن برای اعمال پژوهش ها موضوعی به شما یاری می‌نماید تا عبارات کلیدی مرتبط را پیدا نمائید. این درنهایت سبب به استخراج درجه بالاتری نیز میگردد.
 
۱۳. دقت نکردن به رقبا در SERP
خوشبختانه شما رقبای خویش را مطلقا می شناسید. البته آیا رقبای خویش در SERP آموزش سئو در مشهد  را نیز می شناسید؟
 
برندهایی که در سرچ گوگل، در منزلت بالایی شما قرار دارا هستند ممکن میباشد به عبارتی رقبایی نباشند که در بازار حقیقی با آن ها رقابت میکنید.
 
بطور نمونه، در حالتی‌که قطعه خاصی از کولرگازی را می‌فروشید، ممکن میباشد با بقیه تولیدکنندگان و مغازه‌ها رقابت فرمائید؛ ولی شاید در سرپ؛ یک بلاگ ماهر حریف شما باشد.
 
فراگیری بهینه سازی تارنما فروشگاهی
 
همینطور پژوهش ها رقبای خویش در لغات کلیدی میتواند عبارات کلیدی دیگری را که در حیث نگرفته‌اید نمایان نماید. بدین ترتیب اساسی میباشد که بطور منظم مجموع رقبای خویش را رسیدگی فرمایید.
 
۱۴. التفات ندادن به دشواری واژه کلیدی
اکثر ابزارهای جستجوی واژه کلیدی اطلاعاتی درمورد نقص‌ عبارات کلیدی یا این که ترازو رقابت برسر یک عبارت خاص در SERPs ارائه می دهند. میبینم که اکثری از سئوکاران به مراد تمرکز بر وسعت کاوش این آمارها را نادیده می گیرند.
 
از این قبلی، در شرایطی‌که ۵۰۰۰۰ نفر در جستجوی یک عبارت میباشند، تعداد یه خرده از آنها به وبسایت ما می‌رسند. صراحت دارد؟
 
در صورتی نمی‌توانید یکی سه مقام بلندتر در SERPs را به دست آورید بدین عامل میباشد که استحصال درجه در‌این واژه و کلمه کلیدی بسیار سخت می باشد.
 
برخی اوقات سکو‌بندی عباراتی با وسعت کمتر شل‌خیس میباشد و درنهایت سودآورتر نیز میباشد. در صورتیکه از ترافیک بالایی بهره مند باشید و سکو خیر برای کلمات شبیه و وقت گیر‌خیس داشته باشید، دستیابی مرتبه در کلمه ها کلیدی بسیار رقابتی نباید برای شما مشقت بار باشد.
 
۱۵. غفلت از تبدیل
فرض فرمائید درحال با صرفه‌سازی یک تارنما تجاری کفش می‌باشید. کدام کلمه ترافیک بیشتری را ساخت و ساز می‌نماید: کفش یا این که چکمه تنیس؟ پرسش داهیانه‌ای میباشد چون ممکن میباشد هیچکدام از این دو پاسخ نباشند.
 
تعداد متعددی از مشتریان (و برخی از بازاریابان) درپی کلمه ها کلیدی پهناور‌ای میباشند که در رشته آنان اساسی میباشد. ولی متوجه نیستند که در واقع فروش بیشتری را برای کلمه‌های کلیدی که احتمال تبدیل آن ها فراتر میباشد در حیث گرفته‌اند.
 
از جمله، یک دکان تجاری آنلاین ممکن میباشد با غرض قرار دادن واژه کلیدی مانند چکمه ترافیک متعددی را به وجود آورد. ولی شاید نیم درصد از این ترافیک تبدیل به خرید گردد. از طرف دیگر، چکمه‌های برفی ضدآب زنانه ممکن میباشد ترافیک چندانی نداشته باشد البته ۳ تا ۵ درصد تبدیل به فروش خواهد شد.
 
آیا این مشکلات را در بازرسی لغت ها کلیدی جاری ساختن می‌دادید؟
داده ها خطا متعددی درمورد استیناف لغات کلیدی وجود داراست. چنانچه بخواهیم صادقانه بگوییم، رسیدگی لغات کلیدی ما یحتاج میباشد البته شیوه‌های آن اکثر وقت ها سابق می باشند.
 
درحالی که شاید لغت ها کلیدی مشابه هم باشند، ولی به جهت غرض کاوش؛ بسیار از هم گوناگون میباشند. واقعیت این میباشد که امروزه ایفا پژوهش لغات کلیدی راحت وجود ندارد. نکته اساسی در شناختن مخاطبان خویش و تهیه استراتژی مطلوب برای دستیابی‌و‌فعالیت متبوع میباشد.