تعیین لغت ها مبتنی بر سرچ اینتنت
نکته مهمی که در گزینش عبارات کلیدی مهم و فرعی بایستی مدنظر قرار دهید، سرچ اینتنت search intent یا این که نیت جستجوی یوزرها آموزش سئو در مشهد  میباشد.
 
سرچ اینتنت به‌این مفهوم میباشد که شما بدانید استفاده کننده با چه مقصود و نیتی یک کلمه و واژه کلیدی را در نوار جستجوی گوگل سرچ می‌نماید و درپی چیست؟ آیا صرفا یک محتوای آموزشی میخواهد یا این که دنبال خرید متاع میباشد؟
 
به عنوان مثال در‌صورتی‌که مخاطب لغات کلیدی «فراگیری بهینه سازی» را سرچ می‌نماید، فقط در‌پی یک محتواست یا این که یک عصر یادگرفتن بهینه سازی مجانی و حتی  آموزش سئو مشهد مبلغی.
 
 
 
زمانی شما سرچ اینتنت استفاده کننده را بدانید، خواهید فهمید که برای چه موضوعی و با چه هدفی محتوا ساخت‌و‌ساز فرمایید و محتوای خویش را برای چه کیوردهایی با صرفه فرمایید.
 
یک کلمه و واژه کلیدی مهم یا این که غرض برای هر کاغذ کافیست
شما می‌توانید دو یا این که سه واژه کلیدی فرعی گزینش نمائید اما برای تعیین واژه و کلمه کلیدی اساسی هیچ شکی وجود ندارد که صرفا یک گزینش دارید.
 
ادله این موضوع این میباشد که مخاطب هر توشه که عبارتی را در گوگل سرچ می‌نماید، تنها در‌پی یک قضیه خاص میباشد. گوگل هم محتوایی به وی آرم میدهد که درمورد به عبارتی مسئله خاص باشد یا این که بیشترین رابطه و قربت معنایی یا این که موضوعی به آن داشته باشد.
 
به این ترتیب در صورتیکه محتوای شما هم زمان برای یک‌سری کیورد مهم ایندکس گردیده باشد، احتمال اینکه گوگل آن را در جايگاه بالاتری به مخاطب نشانه بدهد، کمتر از محتوایی میباشد که تنها برای یک کیورد، باصرفه و ایندکس گردیده است.
 
از طرفی، دلایل ذیل هم اثبات می‌نماید که تعیین یک کیورد مهم برای هر کاغذ یا این که محتوا کافیست:
 
هر محتوای تارنما معمولا درباره یک زمینه مشخص و معلوم میباشد.
گوگل موضوعات مرتبط را برای کیوردهای جستجوی شبیه در شیت حاصل اکران میدهد.
سئو محتوا برای یک کیورد مهم کافیست تا برای هزاران کیورد دیگر هم سکو بگیرید.
از کنیبالیزیشن غافل نشوید
زمانی یک واژه و کلمه کلیدی اساسی را برای یک برگه یا این که محتوای وب سایت تعیین کردید، کارایی فرمایید لغت ها کلیدی مرتبط و شبیه با آن را هم در همین محتوا یا این که ورقه به‌شغل ببرید. و دیگر برای آنان محتوای تازه در کاغذ جدا از هم ساخت‌و‌ساز نکنید. زیرا این فعالیت سبب ساز کنیبالیزیشن می شود.
 
کنیبالیزیشن یا این که همنوع خواری هنگامی حادثه می‌ افتد که شما دو یا این که یک سری کیورد شبیه را برای دو یا این که یکسری شیت مجزای وبسایت تحت عنوان واژه و کلمه کلیدی مهم به عمل ببرید.
 
این عمل سبب ساز می شود که وسعت ترافیک ارگانیک مرتبط با این کیوردها میان دو ورقه تقسیم خواهد شد. همان، امتیاز بهینه سازی و مرتبه گیری برای این کیوردها جای این که برای یک کاغذ تصویب خواهد شد، در بین چندین شیت تقسیم می گردد.
 
یعنی این صفحه ها با کیوردهای متعدد، وسعت ترافیک و همینطور امتیاز سئوی همدیگر را می خورند.
 
بنابراین، هیچ کدام از این صفحه ها امتیاز بالایی از نرخ ترافیک و نرخ تبدیل اخذ نمی کنند. همینطور به مرتبه بالایی هم در شیت نتیجه ها سرپ گوگل نمیرسند.
 
براین اساس کوشش نمایید کیوردهای شبیه را صرفا در یک محتوا یا این که کاغذ تحت عنوان کیوردهای فرعی یا این که مرتبط به عمل ببرید. خیر اینکه برای هریک از آنان یک شیت مستقل بسازید.