استفاده از لانگ تیل – Long tail
به کارگیری از لانگ تیل – Long tail
همگی جستجوگران عمداتا از عبارات زمانبر خیس و شل منفعت میبرند. با به کار گیری از Long tail ها توانا می باشید از رقبای کمتری پیشه بگیرید البته این در معنای بها نادر وجود ندارد. جستجوگران فعلا تنها یک کلیدواژه معمولی را کاوش نمیکنند بلکه آنها علام با سرچ آموزش سئو مشهد انجین کلام می زنند.
حرف پایان
گوگل ترندز یک ابزار بی سابقه و کل عیار میباشد، با اینحال نباید فراموش نمایید که با همگی خصوصیت هایی که دارااست به وسیله رقبا هم استعمال میگردد. جامعه آماری دراین موضوع بسیار مداقه داراست و شمارا در تدوین استراتژی های سرانجام ساز کمک میرساند، ولی بایستی بداید که در غایت این شما میباشید که بایستی از ابزار شایسته ترین سود وری را داشته باشید.
رقبای شما با سرعت متعددی در اکنون توسعه میباشند و هیچ گاه دست از کارایی بر نمی دارا هستند. آن ها صحیح در به عبارتی لحظه ای که فکرمیکنید بازار را از آن خویش نموده اید، حضور داراهستند و مارکتینگ خودشان را پیش میبرند. فقط چیزی که میتواند ضمانت کننده بقای شما باشد، تصمیمات داهیانه و آموزش سئو در مشهد بهبود همیشگی میباشد.
شناخت با فرمت تصاویر و رابطه آن ها با seo تارنما
تبارک ترین تحولات انجام شده در موتورهای کاوش، برگرفته از دقت به موادتشکیل دهنده بصری میباشد که نقش بسزایی در طرز تعامل یوزرها در حاصل کاوش داراهستند. از اولِ سال ۲۰۲۲ تا کنون با الگوریتم ها و بروزرسانی هایی روبرو شدیم که کلیه چه به طور کلی ساختار و جه در بخشی از فاکتورهای داخلی شان، تاکید متعددی به به کارگیری از محتوای بصری مانند تصاویر داشتند.
درین بین، حضور الگوریتم MUM از همگی پر رنگ خیس میباشد چون فعلا بطور قانونی حضور دارااست و این یعنی حاصل کاوش به سمت جلوه های بصری و تعاملی بیشتر سوق پیدا می نماید. از طرفی بروزرسانی helpful content نیز که تحولی گرانقدر در صنعت محتوا تولید می نماید، از الگوریتم Product review تحت عنوان یک شاخص برجسته خاطر می نماید و آن را جزو فاکتورهای اصلی محتوا نویسی میداند. این نوشتهعلمی قصد دارااست تا شمارا با گونه های فرمت های تصاویر آشنا کرده و مشاهده کرد قابل قبولی را برای سئوی محتوای بصری در اختیارتان بگذارد.
نقش فرمت تصاویر در سئوی وب سایت
شاید در اولِ فرمان با خودتان بگویید، فرمت تصویر مگر تاثیری هم در بهبود سئوی تارنما دارااست؟ یا این که شاید پیچیدگی بزرگی در ذهن تان نقش بسته و وجود رابطه بین یک تصویر با تصویر دیگر را نمی توانید بدرستی متوجه گردید. در حالتیکه این قضیه جذاب به لحاظ میرسد، بایستی بدانید جدای از اینکه به هیچ عنوان فرمت تصاویر مطرح باشد، ساختار آنها از هر چیز دیگری دارای اهمیت خیس میباشد.
کل عکس هایی که میبیند کلیه با فرمت های متنوعی برای به کار گیری های گوناگون وجود داراهستند ولی از این جهت که به چه شکل صورت میگیرند، تصاویر به دوست گروه اساسی تقسیم میگردند:
تصاویر با ساختار شطرنجی Raster یا این که پیکسل ها
تصاویر برداری Vector که در طرح های گرافیکی زیاد چشم اید
آحاد فرمت هایتصویری که میشناسید دراین دو مجموعه طبقه بندی میشوند و بسته به نوع هر یک، سایز و وسعت متنوعی هم دارا هستند. تصاویر با ساختار شطرنجی – raster تیم ای متراکم از پیکسلها میباشند که در کنار هم ساخته شده و چگونگی آن ها با شاخص dpi و ppi معقول میشود. در واقع هرچقدر ترازو تراکم – dpi پیکسل های یک تصویر raster بیشتر باشد، به به عبارتی معیار هم چگونگی و وسعت ارتقاء مییابد. اینجاست که هنگامی بعدها تصاویر raster را ارتقاء می دهید، به این دلیلکه تراکم پیکسل ها کاهش پیدا می نماید، چگونگی نیز معدود خیس می گردد.
گه گاه با ارتقا dpi در تصاویر تارنما، فیض خاصی نخواهید گرفت چون اکثر وقت ها تارنما ها عکس ها را با تمرکز 72dpi اکران می دهند. به طبع در فتوشاپ چشم اید که پیشفرض پیاده سازی عکس بر روی 72 میباشد، چون این یک تراکم مطلوب برای ورقه ها دیجیتالی میباشد. البته تصاویر وکتور با سود گیری از فناوری برداری، میتوانند انعطاف پذیری بسیار بیشتری داشته باشند که مطلوب پیاده سازی های بسیار والا و چاپ در سایزهای پهناور میباشد.
مثلا فرمت های تصویر برداری، عکس های SVG می باشند که برای پیاده سازی لوگو و حتی تصاویر موردنیاز تارنما از آنان سود کرده می گردد. فرمت های مانند SVG از محبوبیت متعددی بهره مند نیستند البته در UI کاربردی و انعطاف پذیری بالایی را به طراح میدهند.
عکس های برداری یا این که پیکسلی، کدام یک برای بهینه سازی مطلوب میباشد؟
جواب بدین پرسش یه خرده معمولی میباشد البته بهبود آن ها چیزی میباشد که به راحتی بدست نمی آید. اعلب عکس هایی که در وب سایت از آنان به کارگیری میکنید فرمت JPG و یا این که PNG می باشند که عالی در تیم ساختاری RASTER قرار می گیرند البته خوب میباشد گزینش های بیشتری را نیز مدنظر قرار داده و ضرورت به کار گیری از آنها را قابلیت و امکان سنجی فرمائید.
عکس های با فرمت jpg – دوست داستنی و بسیار کاربردی
تغریبا کل عکس های جان دار در جهان با فرمت jpg ذخیره میگردند و از این لحاظ یکیاز گران قدر ترین و رایج ترین عکس های جانور در عالم میباشد. چنانچه فرمت jpg را یک مارک در حیث بگیرید، برندینگ این پسوند در عالم لحاظ ندارد چون توانسته اتکا، کوشش و لیاقت خویش را بارها ثابت نماید.
این فرمت با دو پسوند jpg و jpeg شناخته میشود که عینا مشابه هم می باشند و صرفا در قبل به جهت محدودیت اکران کاراکترها در پسوند، از jpg استعمال میشد. تصاویر jpeg یک کدام از تعیین های بسیار بهتر برای محتوانویسی و پیاده سازی بشمار می رود البته خلاف فرمت های وکتور، در صورتی وسعت عکس های jpg کاهش پیدا نماید، چگونگی نیز کمتر میگردد، چیزی که به آن lossy گفته میشود.
نکته ای که اینجا می بایست بدانید این میباشد که تصاویر jpg کاهش وسعت پیدا می نمایند ولی چگونگی آنها نیز عمداتا مانند اولیه مراقبت نمیشود. اکثر طراحان وب سایت و گرافیست ها، ترازو dpi را بر روی 72 و یا این که 150 نگاه داشته و سایز عکس را نیز با 100 کیلوبایت شغل می نمایند. برای سئو تصاویر وب سایت، میتوانید با کاهش اصولی وسعت تصاویر، آیتم های بیشتری برای تعیین سایز مطلوب عکس در وبسایت داشته باشید.