بهینه سازی مخفف seo برای موتور های کاوش میباشد. ریدایرکت اصطلاحی میباشد برای تعریف فعالیت جابجایی مخاطب از یک URL به یک URL دیگر. ریدایرکت یک برگه معمولاً بدین معنا میباشد که شما به ورقه، یک URL به طور کاملً نو می دهید.کار ریدایرکت بسیار معمولی میباشد و اکثر وقت ها فارغ از اگاهی بازدیدکنندگان ورقه آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد. ابزارهای رایگانی وجود دارا هستند که می‌توانید از آن ها برای تأیید صدق ریدایرکتها به کارگیری نمائید. آموزش سئو مشهد

 
وقتی که ریدایرکت به صدق تهیه خواهد شد، حدودا هیچ کس حتی متوجه آن هم نمی‌شود. حتی بهینه سازی وبسایت شما نیز پایین اثر قرار نخواهد گرفت. seo یا این که seo برای موتورهای کاوش، کلید شما برای جذب بازدیدکنندگان از گوگل به وب سایت شما میباشد، بدین ترتیب دقت به seo بسیار اصلی میباشد. درین مقاله به پژوهش اثر ریدایرکت در seo و نکات مرتبط خوا هیم پرداخت. آموزش سئو در مشهد

 
زمانی که ریدایرکت به صحت ایفا گردد، به هیچ عنوان به seo وبسایت شما زخم نمی رساند. و برعکس، وقتی که ریدایرکت به صدق اعمال نشود، میتواند بهینه سازی وبسایت شما‌را نابود نماید. برای ادراک اینکه بفهمیم چه طور بهینه سازی و ریدایرکت در کنار یکدیگر شغل می نمایند، با ما تا انتهای مقاله همدم باشید.
 
چرا بایستی از ریدایرکت به کارگیری نمائید؟
دلایل ریدایرکت صفحه ها، فراوان و متنوع میباشد. مرسوم ترین برهان برای استعمال از ریدایرکت وقتی میباشد که یک URL منسوخ گردیده و منزه گردیده است. شاید شما یک وبسایت نو ساخت نموده اید و میخواهید اشخاص وقتی که از سایت پیشین بازدید می نمایند، سایت جدیدتان را ببینند. شاید هم شما در هم اکنون اجرا آزمایشی میباشید تا مشاهده کنید اشخاص، کدام وب سایت از در بین دو ورژن ای که پیاده سازی نموده اید را بیشتر دوست دارا‌هستند.
 
در حالتی‌که شیت‌ای را جابه‌جا کرده یا این که حذف کرده‌اید، یا این که در صورتی‌که دامنه جدیدی خریداری کرده‌اید البته میخواهید اینترنت‌تارنما را با به عبارتی صورت قدیمی خویش محافظت فرمائید، می توانید از ریدایرکت استعمال فرمائید. در حالتی که نیاز داشته باشید یکسری وب سایت را مخلوط فرمایید یا این که بازدیدکنندگان را به URL های نو هدایت نمایید، تمامی دلایلی می‌توانند باشند تا از ریدایرکتها استعمال نمایید. وقتی که ریدایرکت به صدق تهیه و تنظیم گردد، بازدیدکنندگان حتی متوجه تغییر و تحول مسیر هم نخواهند شد. در غایت، هر دامنه ای به دلایلی میتواند نیاز به ریدایرکت داشته باشد.
 
چه‌طور یک ریدایرکت را فعال‌سازی کنیم؟
جاری ساختن ریدایرکت را می اقتدار با یکی از دو نسخه برداری و پیست، بسیار سریع و سهل و آسان اعمال بخشید. در بالا شما بایستی یک کد مطلوب ریدایرکت با اعتنا به اینترنت سرور خویش پیدا فرمایید، آن را نسخه برداری نمایید و آنگاه آن را در فایل مطلوب در هاست خویش جایگذاری فرمایید. طراحی ریدایرکت منجر می‌شود که بازدیدکننده در غایت به URL نو رسد، حتی در صورتی‌که وی URL سابق را در مرورگر خویش تایپ کرد‌ه باشد. حتی با کلیک بر روی پیوند های دربردارنده URL دیرین گشوده هم یوزرها به URL تازه هدایت خواهند شد.
 
این زیبایی ریدایرکتهاست. به جای‌اینکه بدون چاره باشید هر لینک و پیوند به وبسایت دیرین خویش را پیدا فرمائید و آن را به پیوند وبسایت تازه تغییر‌و تحول دهید، صرفا کافیست وب سایت سابق را به وب سایت تازه ریدایرکت فرمائید. در‌حالتی که تا قبل از اینً کارت ویزیت چاپ و توزیع کرده و از دیگر نحوه‌های تبلیغاتی استعمال کرده باشید و در آن ها از پیوند وب سایت گذشته به کار گیری کرده باشید، این فعالیت قادر است در هزینه‌های شما صرفه‌جویی متعددی نماید. به دلیل آنکه نیاز به چاپ کارت های ویزیت تازه وجود ندارد و در هر شکل یوزرها به وبسایت نو هدایت خواهند شد. استحصال‌وکارهایی که سال‌ها بر روی اینترنت‌وبسایت سابق خویش کار کرده اند، با به کار گیری از این طرز میتوانند آن را ارتقاء دهند، فارغ از اینکه چیزی از دست برود.
 
دلایل متعددی برای تغییر و تحول URL ها می اقتدار مطرح کرد. در صورتی‌که مارک شما با اسم سابق دامنه عمل متعددی نموده است، منطقی میباشد که تارنما کهن را به سایت نو ریدایرکت فرمائید تا نتیجه ها به دست آمده از این کارایی ها از فی مابین نرود. همان طور که گفته شد، حتی حقیقتاً اصلی وجود ندارد که سایت نو درباره چیست و چه گونه پیاده سازی گردیده است، چون بازدیدکنندگان میتوانند آن را با نشانی وبسایت کهن که پیش از اینً می شناختند و به آن اتکا دارا‌هستند، به راحتی پیدا نمایند.
 
اشکال ریدایرکت ها
سه نوع مهم ریدایرکت وجود دارااست که مشتمل بر 301، 302 و Meta Refresh میباشند. 301 نوعی ریدایرکت میباشد که برای seo و جابجایی اعتبار پیشنهاد می شود. ریدایرکت 301 علامت می‌دهد که URL به صورت همیشگی جابجا گردیده است. ریدایرکت 302 به معنای جابجایی موقت URL میباشد.Meta Refresh هم پیرو توضیح داده گردد. نتایجی که از این سه نوع ریدایرکت به دست میاید، با یکدیگر بسیار متعدد میباشند. در راستای seo و محافظت سکو وبسایت، گزینش نوع درست ریدایرکت، دارای اهمیت میباشد.
 
ریدایرکت 301
ریدایرکت 301 یک ریدایرکت از نوع همیشگی میباشد. ریدایرکت 301 مطلقاً شایسته ترین نحوه برای به کارگیری در شرایطیست که نیاز به تغیر مسیر نشانی های وبسایت دارید. ریدایرکت 301 به معنای یک تغییر و تحول کلی در صفحه ها میباشد، بدین مضمون‌ که برگه تازه، اینک برگه مهم میباشد. ورقه سابق دیگر در حاصل جستجوی گوگل اکران داده نشده و ورقه نو، جایگزین آن می گردد. ریدایرکت 301 طرز واضحی برای تغییر‌و تحول مسیر در شکل قابلیت میباشد. ایفا ریدایرکت 301 سریع و آسوده بوده و اصلا به seo سایت شما زخم نمی رساند. چه کسی میداند؟! شاید همین برگه‌ای که شما در حالا قرائت میباشید، ممکن میباشد سوای اینکه شما متوجه گردیده باشید از مکان دیگری ریدایرکت گردیده باشد!
 
ریدایرکت 302
ریدایرکت 302 یک تغییر تحول مسیر موقت میباشد که برای هدایت بازدیدکنندگان وب سایت شما به شیت دیگر استعمال میگردد، البته تاکید می کنیم تنها به صورت موقت، چون قصد دارید بعداً شیت مهم را بازگردانید. خبرپراکنی گردیده است که ریدایرکت های 301 و 302 ممکن میباشد به صورت شبیه اخلاق و رفتار نمایند، ولی شما هیچ زمان نمی توانید نسبت به‌این دهانزد خیلی مطمئن باشید. فعال سازی و حفظ ریدایرکت های 302 بسیار غامض‌خیس از ریدایرکت های 301 میباشند، به این ترتیب لطفاً از آن ها نادر به کارگیری نمایید و مجال بگذارید تا مطمئن گردید که در شکل تعیین این نوع ریدایرکت، می دانید چه شغل می کنید. در شکل قابلیت، کارایی نمایید از ریدایرکت 301 استعمال نمایید. یک ریدایرکت 302 با تنظیمات ضعیف می‌تواند از نظر موتورهای کاوش مبادرت بدی تلقی گردد.
 
ریداریکت 307
ریدایرکت 307 بعداز ریدایرکت 302 پدید آمد. ریدایرکت 307 صرفا می بایست وقتی مصرف شود که نیاز به تغییر و تحول مسیر موقت داشته باشید و سازش سرور با HTTP 1.1 نیز پذیرش گردیده باشد. مثالی از مجال استعمال از ریدایرکت 307، به کار گیری از آن در طول تعمیر وبسایت میباشد. اعتقاد از اینکه آیا موتورهای کاوش شیت ای را سازگار تشخیص داده اند یا این که نه به طور کاملً ناممکن میباشد، به این ترتیب خوب میباشد صرفا از ریدایرکت 302 در وضعیت تغییر‌و تحول موقت نشانی به کارگیری نمایید.
 
ریدایرکت Meta Refresh
Meta Refresh نوعی ریدایرکت در سطح کاغذ میباشد خیر در سطح سرور. این نوع ریدایرکت ها از حیث seo نماید می‌باشند. در‌این نوع ریدایرکت یک کاغذ تازه گشوده گردیده و برای مثال در آن درج شده که «تا یکسری ثانیه دیگر به شیت نو هدایت میشوید». هیچ کس این شمارش معکوس ها را را دوست ندارد. لطفا در شکل قابلیت و امکان اجتناب نمایید.
 
خطای 404
وقتی که‌این پیام نشان داده می شود، به‌این معنا میباشد که آن کاغذ از وبسایت قابل دسترسی وجود ندارد. در اینگونه قوانینی یا این که URL نادرست تایپ گردیده یا این که آن کاغذ حذف گردیده‌است، در هر درحال حاضر این چیز نیکی وجود ندارد. در شرایطی که ریدایرکت به صدق تهیه نشده باشد، این پیام ممکن میباشد در هنگام گشوده شدن ادرس کهن ظواهر خواهد شد. مجموعاَ، خطای 404 بدین معنا میباشد که آن ورقه، دیگر نیست. این به عایدی وب سایت شما میباشد که دست کم یک برگه سفارشی برای خطای 404 داشته باشد که درین موقعیت مخاطب بتواند به مکان وصال به بن بست، بتواند به تارنما اساسی بازگردد. این طریق، یک راه‌حل مطمئن برای از دست ندادن ترافیک میباشد.
 
خطای 410
در شرایطی که سایتی دربردارنده محتوایی باشد که ایندکس گردیده‌است، در حالی که نبایست ایندکس می شد، خطاهای 410 ظواهر می‌شوند. خطای 410 به گوگل میگوید که هیچ گاه این برگه را مجدد مشاهده نکند، چون آن برگه دیگر نیست. در شکل مشاهده، آن ورقه دیگر در حاصل موتورهای کاوش آرم داده نمیشود. مثال ای از هنگامی که 410 می‌تواند اثرگذار باشد این میباشد که مالک استحصال و کاری میباشید و دیگر بعضا از سرویس ها پیشین را ارائه نمی دهید. شیت مرتبط با آن خدمت به طور طبیعی دیگر آیتم نیازتان وجود ندارد. ضمن این، شما نمیخواهید برگه آن خدمت در حاصل موتورهای کاوش آرم داده خواهد شد، چون ممکن میباشد کاربرانی به سمت تارنما جذب نمائید که برای شما مطلوب نیستند.