تیتر کاغذ در seo برای یوزرها تازه نوشته میشود
تیتر کاغذ در seo برای یوزرها تازه نوشته میشود
نکته بسیار مهمی که شاید در کمتر جایی آورده شده، این میباشد که تیتر مقالهها برای آموزش سئو در مشهد عده ای نوشته می گردد که مارا نمیشناسند.
اکثر اوقات اشخاص بهاین نکته دقت نمی کنند که بیش تر از ۹۰ درصد یوزرها تارنما، هیچ شناختی از ما ندارند. آن ۱۰درصد که شناخی خیر و خوبی از ما دارا هستند نیاز تحت عنوانهای دیدنی ندارند و با اعتقادوباور به ما، مقاله ها تارنما یا این که صفحه ها متاع مارا می خوانند.
ما می بایست تیترهای ورقه در بهینه سازی مقاله ها و صفحه های مال را برای آن ۹۰ درصد بنویسیم که شناختشان از ما صفر میباشد. در صورتی این مقاله را مدنظر داشته باشید، تیتر نویسی seo آموزش سئو مشهد شما دگرگون میگردد.
یادگرفتن بهینه سازی تولیدها
در هر کاغذ از وب سایت ۲ تیتر seo داریم
پاره ای فنی حرف کنیم. تصور بعضا از اشخاص این میباشد که ما در هر ورقه از تارنما یک تیتر داریم. ولی در واقع ما برای هر کاغذ ۲ تیتر قادر خواهیم بود بنویسیم.
یک تیتر برای اکران دادن در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد که به آن seo تایتل میگویند و یک تیتر برای اکران دادن در ورقه وبسایت که در تگ h1 قرار می گیرد و جزو تگ های هدینگ میباشد و هر دوی این تیترها می بایست حرفه ای نوشته شوند.
در حالتی که از وردپرس به کار گیری میکنید عنوانی که در قاب بالای مقاله مینویسید برای باطن وبسایت قرار میگیرد و عنوانی که در بخش افزونه yoast مینویسید در گوگل اکران داده می گردد.
seo وردپرس: یادگرفتن بهینه سازی وردپرس با Yoast [مجانی]
شاید سوالتان این باشد، در شرایطیکه تیتر درون کاغذ و تیتر گوگل متعدد باشند مشکلی در seo بوجود نمیآید؟ جواب این میباشد که در شرایطیکه کلمه ها کلیدی به عمل رفته در هر دو یکی از باشد و در واقع به یک مورد خاص و ظریف مربوط باشند، نه مشکلی وجود ندارد.
۲ مزیت داشتن تیتر بهینه سازی دیدنی برای مقاله ها وب سایت
اولی مزیت داشتن تیتر جالب در خویش وبسایت میباشد. در ورقه مقاله ها تارنما یعنی جایی که یوزرها میخواهند لیست مقاله ها مارا ببینند روی نوشتهی علمیای کلیک میکنند که تیتر بهتری داشته باشد. در حالتی که مقالهها ما تیترهای جذابی نداشته باشند، یوزرها ما روی هیچ یک از مقالهها کلیک نمی کنند و از وب سایت ما بیرون میگردند.
دومین مزیت در نتیجه ها گوگل میباشد. زمانی تیتر نوشته ی علمی ما در حاصل جستجوی گوگل نمایش داده می شود می بایست به قدری جالب و ترغیب کننده باشد که اشخاص روی آن کلیک نمایند. در حاصل جستجوی گوگل، اشخاص اطلاعی از محتوای نوشتهعلمی ندارند و ملاک کلیک کردن اشخاص تیتر نوشته ی علمی میباشد. هر نوشته ی علمیای بیشتر کلیک خواهد شد، خیلی سریع ر در نتیجه ها بالا خواهد آمد.
پس تا اینجا متوجه شدیم تیتر نویسی عالی برای مقالهها ما دو بهره را به ما میرساند اولی منفعت این میباشد که در لیست مقالهها وبسایت، یوزرها کلیک میکنند و مقالهها را مشاهده میکنند و دومی بهره این میباشد که در گوگل هنگامی نوشتهعلمی ما نشان داده می شود یوزرها در حاصل کاوش روی نوشته ی علمی ما کلیک میکنند خیر روی نوشتهیعلمی رقبای ما.
تیتر نویسی بهینه سازی را بلد هستیم!
در نگاه نخستین اکثر اشخاص میپندارند تیتر نویسی را بلد می باشند. یکسری لغات را پشت سرهم مینویسند و یک نوشتهعلمی را توضیح می دهند و فکرمی کنند با تایپ کردن این عنا وین یا این که لغات یوزرها وارد تارنما میگردند و نوشتهی علمی را می خوانند.
اکثر اشخاص تصور مینمایند تیتر نویسی ذوقی میباشد و احتیاج به ابتکار داراست. تیتر نویسی ارتباط بی واسطه با کوشش مغز داراست. برای اینکه تیترهای جذابی بنویسیم، می بایست تلاش مغز بشر را بشناسیم. ضمن تلاش مغز، بایستی داده ها ظریف از بازار هدفمان داشته باشیم.
۲ اصل برای تایپ کردن تیتر دیدنی مقاله ها
البته ما چطور میتوانیم یک تیتر عالی بنویسیم. برای تایپ کردن تیترهای جالب ۲ فرمول اساسی وجود دارااست. مجموعاَ چیزی که سبب میگردد یک تیتر دیدنی ساخته گردد و یوزرها متعددی را مشتاق بکند که وارد کاغذ ما بشوند بایستی یکیاز این دو گزینه زیر یا این که هردوی آنان در آن رعایت گردیده باشد.
بایستی به مخاطب نوید دهیم که اورا به یک فایده یا این که یک لذتی میرسانیم
به استفاده کننده نوید میدهیم که اورا از یک مشقت یا این که مشقت به دور می کنیم
والاترین و پربازدیدترین تبلیغات عالم هم این دو گزینه را در رعایت میکنند و نکته مهمی که میباشد این میباشد که هنگامی یوزرها لیست مقاله ها مارا نگاه میکند و یا این که در گوگل فیض کاوش مارا نگاه میکند می بایست تیتر ما به قدری دیدنی باشد که در پایین ۳ ثانیه یوزرها را جذب نماید.