دلایل افت و کاهش درجه وب سایت در گوگل میتونه موردها زیادی داشته باشه که در این مقاله من به تعدادی از اونها می پردازم که بدونید این موارد دیگر در سئو منقضی شده

آموزش سئو در مشهد


در این روزایی که اینترنت داره دائما تغییر و تحول میکنه و بروزرسانی های زیادی دارن کلیه روزه ارائه میشن، بهتره درباره بهترین طرز ها و تاکتیک های موجود در بروز باشین.

و اطلاعات خودتون رو دائما به روز رسانی کنین.

درین نوشته ی علمی از seo روز من دوازده مورد از اون گروه از مطالبی رو که ممکنه براتون نقص‌ ایجاد کرد کنن رو آوردم.

این موردها از مواردی هستن که دیگه در سئو کاربرد چندانی ندارن و شما بهتره استفاده از اونا رو کاهش به این.

و سعی کنین از روش ها و چاره های بروز تر و برتری به کارگیری کنین.

موتور های جست و جو هم دائما دارن در جهت بهبود الگوریتم های خودشون تکان میکنن تا بتونن یه تجربه خوب و کامل رو برای کاربرای خودشون داشته باشن.

و به عنوان یه بخش مهم از این عملکرد ها، اونا یسری از صفحاتی رو که کیفیت پایینی داشته باشن و مخاطبای زیادی رو راضی نکرده باشن، به عنوان هرزنامه شناسایی میکنن و اونا رو از حاصل جست و جوی خودشون حذف میکنن.

اکنون این مورد چه معنایی میتونه برای بازاریابان داشته باشه؟

اگه یکم دقت کرده باشین این مورد میتونه براتون به اون مفهوم باشه که اگه شما تاکتیک ها و آیین نامه های خودتون رو همگام با موتور های جست و جو بروزرسانی نکنین.

در اون صورته که شما از رقبای خودتون عقب میفتین و می بایست دوباره سعی کنین تا بتونین ازشون پیشی بگیرین.

در این نوشته‌ی‌علمی میخوام یسری از اون گروه از مفاهیم و تاکتیک های کهن رو بهتون معرفی کنم که شما می بایست اونا رو با یسری دستورالعمل موءثر دیگه جایگزین کنین.

1. به کارگیری خطا از عبارات کلیدی
مسیر های زیادی وجود داره که بازاریاب ها و مدیران وب سایت های متعدد ازشون استفاده میکنن.

ولی هنوز برخی از اونا نقش کلمات کلیدی رو به طور کامل فهم نکردن و در این زمینه دچار یسری خطاها میشن.

بیاین در این قسمت یه نگاه دقیق تری رو به انواع خاصی از ایرادات مدیریت لغت ها کلیدی مثل استفاده نامربوط و مختلف، نوشتن برای تراکم یه واژه کلیدی به خصوص و مالامال کردن لغات کلیدی بندازیم.

هدف گذاری و ایرادات در موضوع عبارات کلیدی نامربوط
خیلی از وقت ها متخصصای تازه کار تر سئو کوشش میکنن که محتوا و پیام های خودشون رو در محدوده تحقیقات لغات کلیدی خودشون قرار بدن و نه چیزای دیگه.

اونا محتوا های خودشون و همچنین ابر داده های اون رو طوری درست میکنن که یسری واژه و کلمه کلیدی رو به نمایش بذاره.

اما این عبارات کلیدی به معنای حقیقی وواقعی با محتواشون سازگار نیستن.

همچنین غرض کاربراشون در اون قضیه رو هم در نظر نمیگیرن.

این قضیه سبب ساز میشه که برند های مختلف قبل از اینکه یه فرصت برای برقراری ارتباط حقیقی با مشتریاشون داشته باشن خواننده هاشون و همچنین کاربرای خودشون رو از دست بدن.

البته به‌این موضوع هم دقت داشته باشین که اگه عبارات کلیدی ای که بازاریابی شدن با محتوای مورد نظرتون مطابقت و همخوانی نداشته باشن باعث میشه که مخاطبان کمتری اون برگه رو تفحص کنن.

بنابراین حتی اگه تحقیقات عبارات کلیدی خودتون رو خیلی بهتر ایفا دادین، بایستی همیشه بدین گزینه دقت داشته باشین که از مرتبط ترین لغات کلیدی با محتوای خودتون به کارگیری کنین تا بتونین بهترین نتایج رو برای وبسایتتون بدست بیارین.

و یادتون باشه که نباید تلاش کنین که کاربراتون رو گمراه کنین و به سمت یه محتوا با حجم کلمات کلیدی بالا بکشونین تا بتونین اون محتوا رو عالی نمایش به‌این.

گوگل این مسئله رو به نه ادراک میکنه و میشه اون رو به عنوان یه فعالیت منسوخ شده در سئو و در خیلی از موردها یه تکنیک کلاه سیاه معرفی کرد.

حجم و تراکم لغت ها کلیدی
اگه شما صرفا برای تراکم و حجم لغت ها کلیدی خودتون بنویسین و فقط به این مورد توجه کنین، مثل خیلی از تکنیک های لغات کلیدی ای که بر کلید لغات تمرکز میکنن، میتونه کارتون رو دشوار تر کنه.

این مسئله به دلیل اینه که گوگل دیگه به تراکم لغت ها کلیدی (یا همون نسبت استفاده کردن از یه واژه و کلمه کلیدی به خصوص به اسکن مجموع اون کاغذ) وابسته نیست.

بنابراین شما همیشه می بایست به این مسئله توجه کنین که گوگل دیگه از این طریق موضوع مناسب بودن یه تارنما برای کاربراتون رو تفحص نمیکنه.

این روزا این مسئله خیلی پیشرفته تر از قبل شده و موتور های جست و جو مانند گوگل از عامل ها زیادی برای گزینش نتیجه ها جست و جوی کاربراشون به کارگیری میکنن.

البته درسته که این نحوه ها و لغت ها کلیدی هنوزم اهمیت زیادی در مرتبه بندیتون دارن ولی برای جست و جو هایی که بها زیادی دارن می بایست از یسری راهکار های بروز و مناسب تر استعمال کنین.

در این مسیر برای اینکه بتونین یه نگرش درست تر رو در مقابل خودتون داشته باشین، بایستی به کیفیت محتواتون و نحوه فرستادن پیام ها و مفاد دیگه نهایت اعتنا رو داشته باشین.

مالامال کردن موردها زیادی از کلید واژه ها
این آیتم احتمالا یکی از سابق ترین ترفند ها در مورد کلمه ها کلیدی محسوب میشه.

از یه طرف دیگه خودتون حتما میدونین که seo درباره عبارات کلیدیه.

براین اساس، اگه شما هنوز اینجوری درنگ میکنین که میتونین با یسری کلمه ها کلیدی پربیننده و گرانبها به میزان زیاد، از رقبای خودتون سبقت بگیرین باید بهتون بگیم که این نحوه این روزا دیگه خیلی نمیتونه براتون مفید باشه.

به دلیل آنکه موتور های جست و جو زمان زیادیه که میدونن لبریز کردن یه نوشته‌ی علمی از عبارات کلیدی دقیقا چه مفهومی داره و چه نوع ترکیب متنی میتونه غیر طبیعی بنظر برسه.

اونا این موضوع رو به عنوان یه برهان برای دستکاری نتایج جست و جو ها میدونن و همیشه این مورد ها رو در نظر میگیرن.

البته شما می بایست بدین آیتم هم توجه داشته باشین که ممکنه هنوز محتوا های با ارزشی هم وجود داشته باشن که با به کارگیری از عبارات کلیدی ساده تونستن درجه های خوبی داشته باشن و از رقبای خودشون سبقت بگیرن.

اما جمعاًَ شما باید کوشش کنین که همیشه از روش های بروز تر و مطمئن تر استفاده کنین تا بتونین بهترین حاصل رو برای وبسایتتون بدست بیارین.

همیشه هم باید بدین مسئله توجه داشته باشین که شما بایستی تلاش کنین رضایت مخاطباتون رو بدست بیارین نه اینکه صرفا به پندار عالی نشون دادن وبسایتتون در ازای موتور های جست و جو باشین.

2. نوشتن برای ربات ها
فهم این نکته خیلی مهمه که نوشتن یه نوشته‌علمی غیر طبیعی نمیتونه در نظر مخاطباتون حقیقی جلوه کنه.

و موتور های جست و جو هم این آیتم رو میدونن.

یه یقین خطا در این باره وجود داره که نوشتن برای وب این معنیو میده که هر باری که یه مورد رو میارین باید مطلقا اون رو با نام خاص خودش هم تکرار کنین و نسخه های متعدد اون رو تکرار کنین تا تمامی مبانی گزینه نظرتون پوشش داده بشن.

هنگامی که Crawling رخداد میفته، عبارات کلیدی تکرار میشن و در یک سری نسخه متفاوت دیده میشن.

بنابراین میتونن کاغذ رو به خیر سکو بندی کنن و نیازی به استعمال بیش تر از حد از کلمات کلیدی نیست.

این زمینه دیگه نمیتونه تاثیر زیادی برای کسب و کارتن داشته باشه.

موتور های جست و جو به طور کافی پیشرفته هستن که بتونن متوجه کلمات کلیدی تکراری، تغییرات اونا و تجربیات نا مطلوب کاربرای گوناگون بشن.

بنابراین با دقت به کل مطالبی که گفتیم، شما بایستی کارایی کنین برای طرفدارای خودتون بنویسین نه اینکه فقط تلاش کنین اعتنا موتور های جست و جو یا ربات های دیگه رو به خودتون جلب کنین.

3. بازاریابی نوشته ی علمی
هر تلاشی که برای گول زدن و بازی دادن سیستم در دنیای سئو ایفا میشه معمولا جواب نمیده.

البته این مورد سبب نمیشه که بعضیا از کارایی کردن درین مسیر دست بردارن.

این مسئله به خصوص در مواردی دیده میشه که این مدل از تکنیک ها توسعه و گسترش های قابل توجهی رو برای یه نام تجاری، وبسایت و یا شاید ویژگی های دیجیتالی مرتبط با اون ارائه میدن.

مطمئنن در پیشین دایرکتوری های مقاله شغل میکردن و برای یه بازه زمانی زمان بر هم میتونستن یه کارکرد خوب رو از خودشون به نمایش بذارن.

معمولا یکی اولین اشکالاتی که برای بازاریابی دیجیتال وجود دارن article syndication ها بودن.

ولی برای اون گروه از افراد که اطلاعات بالایی داشتن چندان گرانبها بنظر نمیومدن.

و این آیتم دقیقا مثل کانال های دیگه ای بودن که از این قابلیت به کار گیری میکردن.

ولی گوگل درین اواخر دست به فعالیت شد و یه بروز رسانی خوب به نام بروز رسانی پاندا رو انجام داد.

این بروز رسانی در سال 2011 منتشر شد و تونست یاری های زیادی به مخاطبان برسونه.

پاندا تونست چشم انداز های جست و جو رو مجموعاَ تغییر تحول بده.

و اون گروه از وب سایت ها و مفاد مختلفی رو که محتوای نامناسب ارائه میدن رو مورد هدف خودش قرار بده.

ابدا بهتره بدونین که دیگه این شیوه بازاریابی خیلی نمیتونه بهتون امداد کنه و شما باید از یسری راه‌های بروز تر برای بازاریابی خودتون استعمال کنین.

این زمینه مخصوصا وقتی دیده میشه که محتوای شما باید با کیفیت و اصیل باشه و بتونه به کاربراتون قدرت و پشت گرمی رو منتقل کنه.

4. Spinning (چرخاندن) نوشته ی علمی
این شغل به طور معمول با یسری اپلیکیشن خاص ایفا میشه.

این مسئله یه تکنیک کلاه سیاه محسوب میشه و در وقتی رخداد میفته که یه نفر کارایی میکنه یه محتوای کیفیت عالی رو با استعمال از یسری کلمات و عبارات دیگه سازماندهی کنه و ازش به کارگیری کنه.

در اصل هم سود آخری یه متن نا مرتب میشه که همون محتوا های نوشته‌ی علمی اساسی رو داره.

همونجوری که خودتون به طبع متوجه شدین دیگه جای تعجبی وجود نداره که‌این راه دیگه خیلی نمیتونه براتون اثرگذار باشه.

در حالی که هوش مصنوعی همیشه داره پیشرفته تر و بهتر میشه، ولی هر چیزی که توسط یه نرم افزار درست میشه هنوز نمیتونه به اندازه یه مطلبی که انسان اون رو درست کرده کیفیت داشته باشه.

بدین ترتیب همیشه همت کنین تا یسری مقاله‌ها و محتوا های باکیفیت رو در وبسایت خودتون قرار به‌این تا بتونین رضایت مخاطبان خودتون رو بدست بیارین.

5. آماده ساختن لینک و پیوند
این گزینه هنوزم با گذشت این همگی سال میتونه به وبمستر ها جراحت برسونه.

مثل خیلی از تکنیک های سئو دیگه، اگه این کار به نظرتون نا معلوم میرسه و به فایده اون اعتقاد و باور ندارین بهتره که اونو اجرا ندین.

به دست آوردن پیوند ها هم با تکنیک های سئوی دیگه تفاوتی نداره.

ولی در قبل پرداختن به یسری پیوند که به وبسایتتون اشاره میکردن یه تکنیک معمولی به حساب میومد ولی این روزا بهتره که از یسری شیوه های بروز تر و رفیعتر استفاده کنین.

امروزه هم ما میدونیم که پروفایل های بک پیوند بایستی دقیقا مثل وبسایت هایی که ما روی اونا پژوهش داریم دفاع و بهینه سازی بشن.

و همچنین این موضوع هم تماما مشخصه که دامنه های نادر کیفیت تر و پیوند های خیلی زیادی که به یه تارنما اشاره میکنن.

ممکنه برای وبسایتتون مشکلاتی رو بوجود بیارن.

به این ترتیب عملکرد کنین که از این تکنیک به معیار خیلی زیاد استفاده نکنین و اون رو در توان متعادل نگه دارین.

گوگل هم میتونه خیلی وارفته وبسایت هایی رو که کیفیت پایینتری رو از خودشون نشون دادن بشناسه.

و همچنین میدونه که اون وبسایت ها چه هنگامی دارن بیش از حد معمول لینک و پیوند هایی رو برای وبسایتشون ارسال میکنن.

بنابراین این روزا اگه میخواین به طور به طور کامل قانونی به افزایش اعتبار خودتون و همچنین قابل مشاهده بودن و دیده شدن وبسایتتون کمک کنین، می بایست لینک و پیوند ها رو بدست بیارین.

نه اینکه به یه نفر پول بدین تا براتون به طور دستی پیوند بسازه.

6. استعمال بیشتراز حد از Anchor Text
لینک و پیوند های داخلی یه ویژگی هر وب سایت خوب و تجربه کاربری خوب اون وب سایت محسوب میشن.

این کار معمولا با anchor text ایفا میشه.

یه عنصر HTML که بهتون اجازه میده که به کاربراتون بگین اگه روی یه لینک کلیک کنن چه محتوایی براشون نمایش داده میشه.

Anchor text ها انواع مختلفی هم دارن که طراحان وب سایت ازشون به کار گیری میکنن. راهنما و گزینش به کارگیری از انکر تکست برای PBN ها رو بخونید قطعا.

البته مطمئنن برخی از اونا با تمرکز به موقعیتی که استعمال میشن میتونن مفید تر باشن و کوشش موءثر تری رو از خودشون نشون بدن.

در گذشته به کارگیری از anchor text به همپا تطابق دقیق اون با کلید واژه و کلمه هاتون بهترین شیوه استاندارد در seo محسوب میشد.

البته از زمان الگوریتم پنگوئن، گوگل در شناسایی کردن محتوا هایی که بیش از حد بهینه شده باشن بهتر عمل میکنه.

این قضیه به همون قانون طلایی درباره تشکیل داد محتوای ارزشمند که مورد پسند مخاطباتون باشه و طبیعی تر بنظر برسه برمیگرده.

بدین ترتیب همیشه به این مورد دقت کنین که اگه فقط کوشش کنین برای موتور های جست و جو بنویسین و نه برای کاربراتون، احتمالا با ایرادات زیادی روبرو میشین.

و نمیتونین از رقبای خودتون سبقت بگیرین.

بدین ترتیب قبل از تصحیح کردن یه محتوا خواسته های طرفدارای خودتون رو هم در لحاظ بگیرین.

7. تمرین کردن تکنیک های تحقیقات کلمه ها کلیدی منسوخ شده
مطمئنا کلمات کلیدی در 5 تا 10 سال قبل تغییرات خیلی زیادی رو تجربیات کردن.

بازاریاب ها هم در قبل دامنه عبارات کلیدی بیشتری رو در مشت داشتن.

و همین موضوع باعث می شد که بتونن متوجه بشن که چه مواردی برای برندشون بهتره.

و همچنین ادراک بهتری رو هم از اهداف جست و جوی کاربراشون پیدا میکردن.

البته خیلی از این مورد ها با عبارات کلید ارائه نشده تغییر و تحول کردن و راه های جدیدی جای اونا رو به دست آوردن.

در سال های آینده هم یسری ابزار دیگه ارائه شدن که کارایی میکردن داده های کلمات کلیدی رو تکرار کنن.

اما همونجوری که خودتون میدونین بازآفرینی همگی اونا ممکن نیست.

ولی با تمام این مواردی که گفتیم و با وجود حذف شدن خیلی از کلید واژه و کلمه هایی که حذف شدن، بازریاب ها باید تحقیقات کلمات کلیدی خودشون رو ادامه بدن.

تا بتونن یه شعور صحیح تری از صنعت، رقابت، حوزه‌ جغرافیایی و خیلی از موارد دیگه بدست بیارن.

برای این شغل خیلی از بازاریاب ها به ابزار نرم افزار ریز عبارات کلیدی بدون پول گوگل مراجعه میکنن و ازش به کار گیری میکنن.

این یه ابزار رایگانه که داده های مو جود در اون در طی سال های زیادی آیتم رسیدگی قرار به دست آوردن.

و میتونه داده هایی رو بهتون ارائه بده که شما تا قبل از این نمیتونستین بهشون دسترسی داشته باشین.

ولی این زمینه هم مهمه که یادتون باشه اون داده ها دقیقا چه مواردی رو درباره لغات کلیدی بهتون نشون میدن.

البته شما بهتره این قضیه رو هم بدونین که رقابت در برنامه ریزی لغات کلیدی بیشتر به قضیه رقابت و ترافیک پولی ارتباط داره.

و اون مجموعه از ابزار های پولی هم میتونن سکو بندی شما رو بهبود بدن.

دو جایگزین خوب و پولی برای اون ابزار وجود دارن که اونا Moz Keyword Explorer و Semrush’s Keyword Magic هستن.

بدین ترتیب اگه میخواین یه جايگاه بندی و منزلت بهتری رو برای وبسایتتون تضمین کنین، بهتره در کنار ابزار های بدون پول از یه ابزار پولی هم برای وبسایتتون به کار گیری کنین.

اما Google Trends هم یه ابزار اثرگذار و رایگان دیگه می باشد که میتونه دراین باره بهتون کمک های زیادی برسونه. 7 روش استفاده از Google Trends رو بخونید.

8. تصحیح کردن صفحه برای همه ی تغییرات لغت ها کلیدی
یه زمانی این مورد یه تکنیک اثرگذار برای رتبه بندی مناسب برای همگی لغت ها کلیدی با ارزش محسوب میشد.

که توسط برندتون و پیام های خودتون آیتم هدف قرار گرفته بودن.

خوشبختانه، بروزرسانی های الگوریتم های مختلفی مثل Hummingbird و RankBrain و موارد دیگه به گوگل کمک کردن.

تا متوجه بشه که تغییرات در یه کلمه به خصوص، در واقع به یه گزینه ارتباط داره.

براین اساس همیشه به این آیتم دقت داشته باشین که بهترین و اثرگذار ترین محتوا دراین باره بایستی به دلیل اون ارزشی باشه که یه قضیه به خصوص به کاربران ارائه میده، نه صرفا تغییر و تحول یه کلمه.

و همچنین این یه واقعیته که این شغل میتونه به وبسایتتون آسیب برسونه و به دلیل تولید یسری محتوای مشایه، واحد سنجش بازدید هاتون هم کاهش پیدا میکنه.

تجربه منفی کاربران هم یه عامل محکمه که شما نباید این عمل رو برای وبسایتتون اعمال بدین.

همچنین این موضوع که گوگل این روزا عالی متوجه این مفاد میشه، سبب اینه که شما بهتره از یسری تکنیک بروز تر و مطمئن تر برای دستیابی و کارتون به کار گیری کنین.

این یه تاکتیک بود که صرفا به بها کلمات کلیدی اعتنا می شد و این روزا دیگه به یه تکنیک دیرین در مورد جلب دقت موتور های جست و جو محسوب میشه.

و بطور کلی از این گزینه بهره میگیریم که شما می بایست کارایی کنین همیشه در محتوا های خودتون کاربراتون رو در لحاظ بگیرین و بهشون اعتنا کنین.

9. مقصود قرار دادن پرس و جو های جست و جوی‌بار تطابق دقیق
این تکنیک با این مقصود بود که با یسری عامل ها دقیق و به طور کامل یکسان با جست و جو های کاربران جايگاه بندی جاری ساختن بشه.

البته خیلی تلاش نمی شد که سبب بهینه سازی یه وب سایت بشه.

این‌شیوه تا یه حدودی قبل از اینکه به طور کامل استقرار پیدا کنه به یه طرز محبوب تبدیل شده بود.

بنابراین طرز، بازاریاب ها عملکرد میکنن تا در سکو های برتری برای جست و جو هایی قرار بگیرن.

که این جست و جو ها فقط مبنی بر یسری پرس و جو های محدود طبقه بندی میشن تا بتونن یه نرخ کلیک بیشتر رو برای وبسایتشون بدست بیارن.

جمعاًَ اینم یکی دیگه از روش های منسوخ شده در seo محسوب میشه که شما بهتره اون رو با یسری طرق بروز تر جایگزین کنین.

10. خرید دامنه با یه تطابق دقیقتر
داشتن یسری کلمات کلیدی گران بها در URL خودتون میتونه تا حدودی یه نحوه منطقی محسوب بشه.

ولی وقتی که‌این‌راه گمراه کننده و گیج کننده بشه (یعنی یه تجربیات کاربری نامناسب رو برای کاربراتون داشته باشه) باید عملکرد کنین ازش به کار گیری نکنین.

بهترین و بزرگترین روش برای دامنه ها هم اینه که اونا رو با برند خودتون تطبیق بدین.

اسم برندتون بایستی کوتاه باشه و خیلی طولانی نشه، مختصر باشه و تا یه حدودی برای کاربراتون مضمون‌ دار باشه.

بدین ترتیب شما باید همت کنین همین موضوعات رو از دامنه های خودتون انتظار داشته باشین.

البته گوگل خیلی وقت گذشته برای دامنه های تطابق دقیق قیمت قائل می شد و استفاده کردن از اون رو به عنوان یه سیگنال جايگاه بندی ارزشمند میدونست.

داده های رفتاری این روزا به گوگل یاری میکنن که تغییراتی مثل این و خیلی مفاد دیگه رو ساخت‌و‌ساز کنه.

بدین ترتیب بهتره که یه شرکت خوب داشته باشین که تولید ها و خدمات خوب و با یه نام تجاری مطمئن رو به کاربراتون ارائه به‌این.

با این برنامه خردسالان میتونین مطمئن باشین که گوگل وبسایتتون رو در جایگاه های بهتری نشون میده و اون رو در نتایج جست و جویبار کاربراتون به نه نمایش میده.

و نکته ی مهمی که اینجا وجود داره اینه که باید عملکرد کنین رضایت مشتریاتون رو بدست بیارین.

11. تکیه کردن بر امتیاز های اعتبار دامنه شخص ثالث
آیا شما هم یه کمپین لینک سازی یا توزیع محتوا از یه لیست از وب سایت های باکیفیت تر درست کردین؟

اگه این فهرست وبسایت ها رو فقط مبنی بر اعتبار دامنه رتبه بندی میکنین، می بایست قطعا یسری تجزیه و ارزیابی های بیشتری رو ایفا بدین.

تا بتونین مطمئن بشین وبسایتی که باهاش ارتباط برقرار میکنین واقعا برای کمپین خودتون ارزشمنده.

و همچنین می بایست ببینین که آیا محتوای اون وبسایت با مواردی که شما تبلیغات اون رو ایفا میدین مرتبطه یا نه.

و باید مطالعه کنین که آیا اون سایت ترافیک جست و جوی‌بار ارگانیک مناسبی رو از کلمه ها کلیدی مرتبط با شما دریافت کنه.

و همچنین قطعا می بایست به سوالاتی مثل مرتبط بودن لینک های ورودی اون وب سایت با خودتون جواب بدین و مطمئن بشین که در مجموع این مورد ها با وبسایتتون هماهنگ باشه.

همچنین امتیازات اعتبار دامنه میتونن بهتون امداد کنن که بعضی از سایت های کیفیت عالی تر رو از وب سایت های دیگه مستقل کنین.

ولی همیشه به‌این موضوع هم اعتنا کنین که این ادله نباید تنها عاملی باشه که شما بهش تکیه میکنین و ازش استفاده میکنین.

پس برای مطالعه یه تارنما عملکرد کنین کل عامل ها رو در نظر داشته باشین و بهشون توجه کنین.

12. انتشار محتوای فرعی
رو برو شدن با خیلی از موردها در گذشته عواملی بودن که میتونستن در رتبه بندیتون موءثر باشن.

برای مثال محتوا هایی آکنده از کلمات کلیدی و غیر معتبر و خیلی موارد دیگه در پیشین میتونستن یه درجه بندی خوب رو براتون داشته باشن.

البته این روزا باید سعی کنین از تکنیک های عالی و بروز تری برای جايگاه بندیتون به کار گیری کنین.

همچنین شما میتونین با یه جست و جو ببینین که چه مواردی واقعا برای موتور های جست و جو مهم هستن و میتونن در رنبه بندی بهتون کمک کنن.

بدین ترتیب اگه میخواین این روزا در سئو پیروز باشین می بایست درست ترین و برترین عمل رو انجام بدین و باید بهترین پاسخ برای جست و جوگر ها باشین.

زمانی میخواین یه قسمت از محتوای خودتون رو درست کنین، با رسیدگی درباره لغت ها کلیدی مرتبط و مورد هدفتون شروع کنین.

به احتمال زیاد هم، وبسایتی که در منفعت نخست نشون داده میشه کیفیت بیشتری در اون قضیه داشته.

به این ترتیب اگه میخواین از رقبای خودتون سبقت بگیرین می بایست محتوا های خودتون رو بالاتر از حد معدل ساخت و ساز کنین و عملکرد کنین از بهترین seo ها برای محتوای خودتون استعمال کنین.

و هنگامی اولین پیش نویس خودتون رو نوشتین، از یه ویرایشگر بخواین که محتواتون رو براتون دستکاری کنه.

با این برنامه کودکان میتونین اشتباهات محتواتون رو کاهش به این و باعث بشین که محتوای خودتون برای مخاطباتون باارزش تر بشه و بازدید های بیشتری رو دریافت کنه.

اما اگه نمیتونین یه ویرایشگر رو برای کسب و انیمیشن استخدام کنین، میتونین از نرم افزار های Hemingway، Grammarly و یا ProWritingAid به کارگیری کنین.

و با این کارتن ارزش محتواهای خودتون رو بالاتر ببرین.

تکنیک های قدیمی سئو میتونن یه مسیر خوب برای استحصال و انیمیشن بنظر برسن البته با وجود بروزرسانی های متوالی گوگل در دراز مقطع این تکنیک ها ممکنه به کسب و کارتن جراحت های زیادی برسونن.

به این ترتیب همیشه سعی کنین در موضوع seo بروز باشین و از برترین و بروز ترین طریق ها دراین باره استفاده کنین تا بتونین حاصل بهتری رو برای وبسایتتون و دستیابی و انیمیشن بدست بیارین.