نصیب سوم (اخر) : mobile usability
در‌این بخش نیز یکی وسیع ترین فاکتور های بهینه سازی یعنی ریسپانسیو بودن وبسایت شما رسیدگی می‌شود و در حالتی که که مشکلی وجود داشته باشید از همین بخش می‌توانید از آموزش سئو مشهد  آن‌ها باخبر گردید.
 
درین برگه نیز همچون ورقه coverage خلال نمودار نصیب details وجود داراست که می‌توانید غلط ها را ببینید و برای اینکه بدانید کدام شیت از وبسایت مبتلا این نقص‌ گردیده است می‌توانید بر روی هرمورد از ارور ها در شکل وجود کلیک نمایید.
 
عده بندی نصیب سوم
در بخش سوم به مضمون‌ اساسی ux یا این که تجربیات کاربری پرداختیم و میزان هایی که گوگل به شما سفارش می‌کنید آن‌ها رعایت نمایید رسیدگی آموزش سئو در مشهد  کردیم.
 
نصیب experience page report دربرگیرنده چکیده ای از مهم‌ترین نکات ux میباشد که با کلیک بر روی هریک از آنان وارد ورقه مهم آن گزارش خواهید شد.
 
در Core web visital سرعت وب سایت شما در ورژن های تلفن همراه و کامپیوتر آزمایش شد‌ه‌است و در حالتی که که مشکلی وجود داشته باشد معین شد‌ه‌است.
 
mobile usability: این برگه نیز فاکتور اصلی ریسپانسیو یا این که واکنشگرایی وبسایت شما در دستگاه های گوناگون را آزمون کرده و در شرایطی‌که بروز نقص‌ به شما گزارش میدهد.
 
نمودار و قسمت های گوناگون آن
 
 
همان گونه که در عکس مشاهده میکنید محتوای اساسی این تب مشتمل بر یک نمودار میباشد که در ان می‌توانید ضمن کلیک ، ایمپرشن ، CTR و پوزیشن را هم زمان نیز روی نمودار مشخص و معلوم نمایید.
 
Click: کلیک بربر میباشد با مقدار کاربری که از برگه جست و جو روی پیوند برگه شما در حاصل گوگل کلیک کرده‌باشد.
 
Impressions: ایمپرشن تعداد کاربرانی میباشد که شیت نتایجی را مشاهده کرده اند که پیوند شیت شما در ان کاغذ وجود دارااست. در حالتی‌که لینک و پیوند شما مثلا در واژه و کلمه خرید خرقه ورزشی ، در ورقه دوم حاصل باشد ، ایمپرشن موازی تعداد کاربرانی میباشد که به شیت دوم حاصل رفته اند.
 
CTR: این آیتم از تقسیم ایمپرشن بر کلیک به دست می‌آید. و نشانه می دهید یک سری درصد از کسانی که پیوند شما‌را در کاغذ حاصل چشم اند روی آن کلیک کرده اند.
 
Position: پوزیشن به عبارتی درجه رده شماست. به عنوان مثال در شرایطی که در واژه و کلمه خرید کفش مردانه پوزیشن شما 7 باشد بدین معنا میباشد که کاغذ شما درین واژه کلیدی مرتبه 7 شیت را به خویش تخصیص داده میباشد.
 
نکته: همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید ، ممکن میباشد عدد پوزیشن یکی طبیعی نباشد و ممیز داشته باشد. این شرایط وقتی چهره خواهد اعطا کرد که سکو شما اثبات نبوده و به عنوان مثال از پیوند 7 به پیوند 2 ارتقاء یافته میباشد. به همین ادله اینگونه پوزیشن هایی را گوگل به طور عدد ممیز دار به شما نماد خواهد بخشید.
 
یه خرده فراتر از نمودار به شما این چهار فاکتور نماد داده گردیده است که با کلیک روی هرمورد از ان ها میتوانید نمودار ان ترازو را اکران دهید.
 
قسمت نوع جست و جو و تهیه و تنظیم مقطع
 
 
در نصیب بالایی شیت دو آیتم search type و date را مشاهده می‌کنید.
 
آیتم اولیه یعنی search type را که گشوده نمایید ورقه همچون تصویر تحت برای شما اکران داده گردد.
 
 
 
در‌این بخش می‌توانید نوع ربات موتور جست و جوی‌بار گوگل را تغییر تحول دهید و روی یکی شرایط های web ، images ، video و news یا این که خبر‌ها تغییر تحول دهید.
 
این قابلیت قادر است بسیار برایتان موءثر باشد. مثلا درصورتی که وبسایت شما مربوط به مدلینگ و خرقه عروس میباشد اساسی میباشد از دید جست و جوی بار عکس ، ایمپرشن و کلیک اخذ کرده‌با‌شد. همینطور قابلیت برای کلیپ و خبر‌ها نیز وجود داراست که مبنی بر مورد شغل وبسایت کوشش متفاوتی دارا‌هستند.
 
در همین قسمت ، مورد compare را مشاهده می‌کنید که با استعمال از این مورد میتوانید هر مورد از این نوع ربات های جست و جو را با هم مقایسه فرمایید.
 
مورد آتی یعنی date به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا اطلاعات و داده ها را در مدت های هنگامی گوناگون ملاحظه کنید. یکی‌از کاربرد های این مورد این میباشد که می‌توانید پوزیشن صفحه ها را با لغت ها متفاوت در قبل ملاحظه کنید و توسعه خویش را تحقیق نمایید.
 
از طرفی درین برگه نیز برای شما قابلیت مقایسه دوران های وقتی نیز قابلیت و امکان پذیر میباشد ، کافیست به نصیب compare بروید و مقطع های وقتی که می‌خواهید مقایسه نمایید را تهیه فرمایید.