۱/ کاهش مرتبه صفحه های
۱/ کاهش مرتبه صفحه های
در صورتی گوگل متوجه تکنیک های سئوی کلاه سیاه شما خواهد شد، در شایسته ترین شرایط تنها جايگاه سایتتان را نادر می نماید. اعتنا فرمایید که در صورتیکه تکنیک های خرابکارانه را در یکسری برگه از سایتتان داشته باشید، احتمالاً تک تک سایت در گیر افت درجه میشود. این جریمه مستمر میباشد تاهنگامیکه آن تکنیک های سیاه را حذف کرده و سئوی سپید را روی صفحه های آموزش سئو مشهد پیاده فرمائید.
۲/ دشوار بودن مرتبه بندی دوباره
برخی از وبسایت هایی که به خیال سئوی سیاه در گیر افت سکو گردیده اند خوش شانس ترند و پس از اصلاح صفحاتشان در پهنا چندین روز به جايگاه های رفیعتر می رسند. ولی بعضا دیگر تا برهه زمانی ها تحت ذره فی مابین گوگل میباشند و می بایست مقطع بیشتری طاقت نمایند تا گوگل مجدد به آن ها آموزش سئو در مشهد متکی بودن نماید.
برخی از بلندمرتبه ترین شرکتهای و وبسایت ها هم به جهت تاکتیک های نادرست جریمه گردیده اند و مقطع متعددی ذیل جریمه گوگل بودند. برای مثال Overstock.com و Home Depot تا دو ماه از برگه اولیه حاصل گوگل به صورت آحاد حذف شدند. در صورتیکه که درصورتی که در ورقه نخستین بودند، می توانستند صدها هزار دلار درآمدزایی داشته باشند.
۳/ حذف مستمر از حاصل جست و جو
برخی اوقات گوگل دورازشوخی ترین جریمه خویش را روی وبسایت هایی با سئوی سیاه پیاده کرده و آن ها را به صورت مجموع از حاصل حذف می نماید! یعنی حتی دیگر در ورقه دهم یا این که دهم به بعد از آن هم علامت داده نمیشوند. بهاین جریمه «پنالتی» میگویند.
پنالتی میتواند سبب گردد که ترافیک سایتتان تا ۹۴% کاهش پیدا نماید. معمولاً این جریمه مشمول وبسایت هایی میگردد که یا این که از تکنیک های سیاه متعددی استعمال می نمایند یا این که در استعمال از این تکنیک ها مداومت داراهستند. یعنی برای بازه وقت گیر از تکنیک های نادرست به کار گیری می نمایند.
برای مثال در حالتی که مدام محتوای وبسایت های دیگر را نسخه برداری میکنید و محتواهای نسخه برداری گردیده پیشین را هم اصلاح نمیکنید، دارید به پنالتی مجاورت و مجاورت خیس میشوید. حتی در صورتیکه بعداً همگی بخش های سیاه seo را اصلاح نمائید و مجدد درخواست ایندکس بدهید، احتمالاً در درجه های بسیار تحت قرار خواهید گرفت. پس سفارش اکید ما این میباشد که اینگونه ریسکی را برای سایتتان نخرید.
حوصله، اولین شرط داشتن سئوی چیره
همگی ما ضرب المثل «گر حوصله کنی ز غوره حلوا سازی» آشنا را شنیده ایم. در بهینه سازی نیز این ضرب المثل درستی می نماید. حوصله و شکیبایی شما منجر رویش و ارتقای وبسایت میشود. شاید استعمال از طریق بهینه سازی کلاه سیاه دربین اشکال بهینه سازی بتواند خیلی سریع خیس مرتبه و ترافیک سایتتان را ارتقا دهد؛ ولی آیا تضمینی برای تداوم این شرایط میباشد؟
این نوع seo در واقعیت فریبی میباشد که برخی سئوکاران از آن استعمال می نمایند تا در دوران مجال کوتاهی وبسایت شمارا ارتقاء داده و بابت آن هزینه هنگفتی از شما اخذ نمایند. ولی گوگل این تارنما های فریبکار را شناسایی می نماید و تک تک زحمات و هزینه هایتان نقش بر آب شود.
به این ترتیب خوب میباشد صبوری پیشه فرمایید و از طریق بهینه سازی کلاه سپید به کارگیری نمایید. با این عمل به گوگل اثبات میکنید که در سئوی وب سایت خویش با مسئولیت و اثبات گام میباشید.
چرا تخطی از مقررات گوگل برای تارنما ها دردسر می گردد؟
گوگل برای وب سایت ها بستری را آماده کرده و بایدها نبایدهایی را برای صاحبان وبسایت ها در حیث گرفته میباشد. در کلیه این مقررات هم این تجارب کاربری و شم رضایت یوزرها میباشد که تحت عنوان رکن اساسی در حیث گرفته گردیده است.
درحال حاضر تارنما هایی کهاین اصول را دور از شوخی نگیرند و فریبکارانه کار نمایند، درواقع مجموع قانون ها گوگل را نادیده گرفته اند وزیر سؤال برده اند. به همین خیال و خاطر هم گوگل آنها را شناسایی کرده و جریمه شان می نماید تا نتیجه ها گوگل مدام کیفیت بالا باقی بمانند و هم در حق وب سایت های کلاه سپید اجحاف نشود.
عنایت UX در سئوی یک تارنما
مداقه UX در سئوی یک وبسایت
اکثر الگوریتم های گوگل تنها برای خریدن تجربیات کاربری بهتر میباشد. براین اساس پیاده سازی تجربیات کاربری (UX) تأثیر فوق العاده ای بر سئوی وب سایت دارااست. اکنون این سؤال پیش میآید که کدام نوع بهینه سازی برای تجربیات کاربری عالی میباشد؟ جواب شما چیست؟
قطعاً سئوی کلاه سپید گرانقدر ترین لطفی میباشد که میتوانید در حق تجارب کاربری سایتتان نمایید. هنگامی تکنیک های این نوع بهینه سازی را روی وب سایت پیاده میکنید، به صورت خود کار مواقعی را که برای استفاده کننده دلنشین و جالب می باشند را برای سایتتان آماده میکنید.
مثلا مشاجره «Keyword Stuffing» یکیاز تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد. دراین نحوه محتوای خویش را مملوء از لغت ها کلیدی میکنیم. به نظرتان مخاطب اینگونه چیزی را می پسندد؟ این که یک واژه و کلمه یا این که عبارت خاص را بارها و بارها در طی متن ببیند برایش دیدنی میباشد؟ مسلماً خیر.
در مقابل، در سئوی کلاه سپید از لغت ها کلیدی در یک چگالی مطلوب به کار گیری میکنیم. با این شغل هم گوگل محتوای مارا می پسندد و هم استفاده کننده اذیت نمیشود.
استعمال از لغات کلیدی در اشکال بهینه سازی
حضور شما درین کاغذ بدین معناست که شما با معنا seo آشنا می باشید و نقش اساسی و مهم لغت ها کلیدی را در seo و seo وب سایت میدانید. همچنین احتمالاً با سوژه تعیین واژه کلیدی مطلوب در محتوای تارنما نیز آشنا میباشید. اکنون سؤال این میباشد که نحوه نادرست استعمال از لغات کلیدی چیست؟ یا این که لغت ها کلیدی در سئوی کلاه سیاه چطور به کارگیری میشوند؟
۱/ کیورد استافینگ
فراتر هم به سوژه Keyword Stuffing اشاره کردیم که در معنای مالامال کردن محتوا و صفحه های از لغت ها کلیدی میباشد. گوگل با این عمل به شدت مخالف میباشد. چراکه صدمه متعددی به تجارب کاربری میزند. براین اساس درحالتی که میخواهید سئوی سپید و استانداردی داشته باشید، کیوردها را با چگالی مطلوب به کارگیری فرمائید. برای تشخیص چگالی مطلوب، میتوانید از پلاگین هایی مثل Yoast بهینه سازی به کار گیری فرمائید.